Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Przygasający silnik (ABZ)  
Autor Wiadomość
johnmark 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: obecnie Austria
Wysłany: 2012-06-02, 18:37   [D2 96 4.2PB/LPG ] Przygasający silnik (ABZ)

Witam
Borykam się z problemem przygasającego silnika w mojej Audi. Efekt jest taki jakbym wyłączył na chwilę zapłon i ponownie go włączył, obrotomierz i wskazanie zużycia chwilowego spada wtedy na zero i jak silnik ma delikatnie wyższe obroty to potrafi jeszcze zaskoczyć. Błędów żadnych nie znajduję. Tak jakbym wyłączył i włączył zapłon. Czy na benzynie czy też na gazie jest to samo. Już nie wiem co mam robić. Pomóżcie.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-03, 07:37   

najprosciej by bylo zacząc od zasilania - czyli schematy i popatrzec co jeszcze
przygasa razem z motorem, na pewno stacyjka (kostka) do przejrzenia
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
johnmark 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: obecnie Austria
Wysłany: 2012-06-03, 09:07   

Stacyjka nowa założona, przejrzane bezpieczniki połączenia zasilania i masy. Rozważam opcję zakupu sterownika silnika razem z czujnikami, położenia wału, halla, przepływką, czyli cała elektryka nowa. Co sądzicie o tym, czy zacząć czujników.
 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2012-06-03, 09:29   

Może na początek zacznij od tańszych rzeczy. Zaraz po kupnie swojej miałem podobny objaw (wprawdzie tylko dwa razy), tocząc się b. wolno nagle ni z gruszki ni z pietruszki gaśnie. Walcząc z drganiami na wolnych (jak większość na forum) zakupiłem drugi silniczek krokowy, chociaż stary nie miał objawów niedomagań, po założeniu więcej mi się to nie zdarzyło.
 
 
johnmark 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: obecnie Austria
Wysłany: 2012-06-03, 13:37   

ok. więc zacznę od silnika krokowego, sprawdzę go i spróbuję jak na razie wyczyścić. Mam specjalny płyn do mycia przepustnic, silników krokowych i turbin. Zamówiłem już również czujnik położenia wału. Ale jak sądzicie, jeśli będzie z nim problem to sterownik zarejestruje błąd czy też nie?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-08, 17:58   

Mi na początku gasła czy spadała do bardzo niskich obrotow po jakimś dystansie a winny była ten wąż co idzie pod kolektorem ssącym(odma)Praktycznie wogule go nie było.Ale dostep tam to maakra.
 
 
johnmark 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: obecnie Austria
Wysłany: 2012-06-08, 19:42   

kolego śliczne dzięki za podpowiedź ale u mnie potrafi auto pracować bez najmniejszych problemów dwa dni a następnie kilka razy zgasnąć lub też przerwać na wyższych obrotach i wtedy pojawia się szarpnięcie. w chwili obecnej zamówiłem przepływomierz i czujnik położenia wału-generator obrotów G28, czekam aż przyjdą te części. Codziennie jeżdżę tym autem i cholera mnie bierze z tego stanu rzeczy, gdyż ja tym autem zarabiam. Automat również się zachowuje nienormalnie, raz przy delikatnym dodaniu gazu redukuje o jeden bieg a raz o dwa, w górę też jest dziwnie, w każdym bądź razie nie tak jak było dwa miesiące temu. Znajomy w mercedesie w210 2,7 Diesel miał podobne problemy z automatem i po wymianie przepływki wszystko wróciło do normy, ale silnik nie gasł(diesel na common rail-u). Więc zaczynam zmieniać osprzęt silnika na ślepo.
Pozdrawiam i czekam na dalsze podpowiedzi z Waszej strony koledzy.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-08, 19:45   

Sądząc z twego opisu to raczej nie bedzie lewe powietrze jak ja miałem a cos więcej. Co do skrzyni i jej pracy to jak mi po jej remoncie powiedzieli zanim zaczniesz szukać usterek w skrzyni zlikwiduj wszystkie inne niedomagania bo komputery ze soba wspólpracuja i wogule audi to jeden organizm.I mieli rację.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.