Autor |
Wiadomość |
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2013-05-03, 20:27 [D2 00 4.2PB/LPG
] Kontrolki ABS ESP i falujące obroty
|
|
|
Witam. 3dni temu po odpaleniu auta i po przejechaniu ok 1km zauważyłem zapalające sie równocześnie kontrolki ABS i ESP zapalają sie na chwile i zaraz zanikaja i tak co kilka sekund. zatrzymałem sie na na parkingu, stojąc na DRIVE z hamulcem obroty skakały z 550 na 800 równocześnie ze skokiem oborów szarpało autem i zapałały sie kontrolki to trawo jakiś czas wróciłem do domu po przejechaniu ok 10km gdy zaparkowałem pod blokiem dalej było to samo obroty skakały szarpało autkiem + kontrolki. Problem nagle zanikł ,ale jestem przerażony do tej pory.
Panowie/Panie ma ktoś jakieś pomysły co może dolegać mojej niuni?
Był weekend majowy więc nie mogłem jechać na diagnostyke,ale autem jeździłem na co dzień i już tego problemu nie było dzisiaj też jest wszystko ok. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
Zibi
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Zbigniew
Jeżdzę: A8
Wiek: 48 Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 2 Skąd: Viersen
|
Wysłany: 2013-05-06, 06:46
|
|
|
Mam ten sam problem cos jest nie tak z przepustnica jeszcze do tego nie doszedlem po skasowaniu bledu wszystko jest ok po ostygnieciu auta znowu sie pojawia wydaje mi sie ze bedzie potrzebna nowa przepustnica koszt 800 euro |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szafa001
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi a8 d2
Wiek: 36 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 10 Skąd: Czarnków, wlkp
|
Wysłany: 2013-05-06, 15:58
|
|
|
witam było o tym na forum, problem powinien być związany z przepływomierzem
ps. u mnie właśnie tak było jak i u reszty chłopaków którzy o tym pisali, pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
szafa001
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi a8 d2
Wiek: 36 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 10 Skąd: Czarnków, wlkp
|
Wysłany: 2013-05-06, 16:00
|
|
|
aaaa i padająca przepływka nie wyrzuci błędu |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
siiwy23
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Mati
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 27 Cze 2013 Posty: 11 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2013-06-27, 01:11
|
|
|
dokładnie kolega szafa001 ma racje problem z przepływomierzem |
_________________ Matii |
|
|
|
|
Daro_stg
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: d2
Wiek: 37 Dołączył: 05 Lip 2013 Posty: 50 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2013-07-17, 15:13
|
|
|
i jak problem rozwiazany? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-07-17, 15:31
|
|
|
może być ale nie musi :-P |
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2013-07-17, 19:52
|
|
|
Komputer nie wywalil żadnego błedu w ten sam dzien wymieniłem filtr gazu.. Od tamtej pory nic sie nie przytrafiło to było chwilowe trwało kilka sekund. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-03-15, 21:13
|
|
|
Panowie rozwiązał ktoś już u siebie problem z tymi kontrolkami ABS&ESP i falującymi obrotami? mam to samo u siebie, tyle że przepływkę mam nową, na starej to samo się dzieje, przepustnica do czyszczenia/wymiany? |
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-03, 20:11
|
|
|
Co jakiś czas mam problem w A8 D2 silnik AQF z powracającym świeceniem ESP, ABS.
Kontrolki zazwyczaj zapalają się pod obciążeniem w pewnym zakresie obrotów, prędkości.
Kiedyś taki objaw występował tylko na zimnym silniku, teraz temperatura przestaje mieć znaczenie.
Wymieniłem już kilka przepływomierzy. Zawsze po wymianie przez dłuższy czas (rok) jest dobrze. Po czym problem powraca.
Czy ktoś potrafi skutecznie rozwiązać problem ? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-11-03, 20:32
|
|
|
colorado, jaki kod błędu? Jakie ma odczyty z logów dynamicznych? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-03, 21:34
|
|
|
Mam poniższe błędy:
1 Fault Found:
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-10 - - - Intermittent
Logów dynamicznych dawno nie robiłem. Poza tym na co sugerujecie zwrócić uwagę ?
Przepływki montowałem oryginalne Boscha.
Obecnie ma założoną Pierburg. Pierburg działa najdłużej ale też zaczyna padać.
Czyszczenie nic nie wnosi.
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale wymieniałem same wkłady.
Mam LPG Prins, pomyślałem sobie może mapy benzyny się rozjeżdżają...
Aczkolwiek instalacja jest teoretycznie idealnie ustawiona.
Kontrolki na benzynie i lpg zapalają się . |
|
|
|
|
|