Autor |
Wiadomość |
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-05-24, 21:13
|
|
|
musze przyznać ze nawet całkiem rozsadna cena jak na ASO,dzieki |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-05-25, 05:07
|
|
|
adrian949 napisał/a: | Problem zniknął 30stopni w korku wskazówka stoi na 90 stopni. Nie jest dużo roboty z wymianą można zrobić bez zdejmowania przodu, ja do odkręcenia wisko uzyłem dwóch imbusów włożyłem je w otwory szajbki i kluczem 32 w prawo o dziwo leciutko puściło bez zadnych młotków.Pozdrawiam [url=http://images37.foto...med.jpg]Obrazek[/URL] |
Faknie kolego że napisałeś o tych imbusach, bo wisko już czeka a ja przymierzam sie do wymiany i tak sie zastanawiałem jak ja to zablokuje |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-05-25, 14:42
|
|
|
tomi5 napisał/a: | adrian949 napisał/a: | Problem zniknął 30stopni w korku wskazówka stoi na 90 stopni. Nie jest dużo roboty z wymianą można zrobić bez zdejmowania przodu, ja do odkręcenia wisko uzyłem dwóch imbusów włożyłem je w otwory szajbki i kluczem 32 w prawo o dziwo leciutko puściło bez zadnych młotków.Pozdrawiam [url=http://images37.foto...med.jpg]Obrazek[/URL] |
Faknie kolego że napisałeś o tych imbusach, bo wisko już czeka a ja przymierzam sie do wymiany i tak sie zastanawiałem jak ja to zablokuje |
A to w końcu prawda,że przy wymianie wiska nie można go kłaść,tylko w pionie i po założeniu odczekać ileś tam godzin zanim się silnik odpali? |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-05-25, 14:58
|
|
|
Mi sie wydaje że to nie prawda! |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-05-25, 15:19
|
|
|
leżeć na pewno może,. bo w sklepie raczej tego nie przestrzegają ani przy transporcie, ja slyszalem tylko że po założeniu auto powinno stać najlepiej 12h bez odpalania |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-05-25, 15:41
|
|
|
Ja nie czekałem i działa |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-05-25, 15:47
|
|
|
tomi26 napisał/a: | tomi5 napisał/a: | adrian949 napisał/a: | Problem zniknął 30stopni w korku wskazówka stoi na 90 stopni. Nie jest dużo roboty z wymianą można zrobić bez zdejmowania przodu, ja do odkręcenia wisko uzyłem dwóch imbusów włożyłem je w otwory szajbki i kluczem 32 w prawo o dziwo leciutko puściło bez zadnych młotków.Pozdrawiam [url=http://images37.foto...med.jpg]Obrazek[/URL] |
Faknie kolego że napisałeś o tych imbusach, bo wisko już czeka a ja przymierzam sie do wymiany i tak sie zastanawiałem jak ja to zablokuje |
A to w końcu prawda,że przy wymianie wiska nie można go kłaść,tylko w pionie i po założeniu odczekać ileś tam godzin zanim się silnik odpali? |
Przechowywane również powinno być pionowo, ale jak z tym jest każdy wie.
Jeśli leżało, po montażu nie należy od razu uruchamiać samochodu, bo można je "uszkodzić". |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-05-25, 16:43
|
|
|
...a teraz poczytaj w serwisówkach o zasadach montażu |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-05-25, 17:32
|
|
|
Nie musze, ja zmieniłem i działa! Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-06-06, 15:05
|
|
|
Panowie, ja również jestem po wymianie wiska, w korkach spokój, trzyma 90*, ale po zaparkowaniu auta i zgaszeniu, jak po chwili przekręcę kluczyk to temperatura rośnie ponad 90*. Co moge dodać, po przekręceniu kluczyka włacza sie wentylator klimy, ale to jest raczej normalne temperatura przekroczona i wentylator się uruchamia.
[ Dodano: 2011-06-06, 16:48 ]
I jeszcze jedno mam pytanko, czy u was tez wisko działa tak że na postoju kilka razy przygazujecie ono pokręci i przestaje, i za chwile znowu, tak jak by nie kręci cały czas. |
|
|
|
|
|