|
Autor |
Wiadomość |
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-01-15, 17:37 [D2 96 4.2PB/LPG
] Wyciągam kluczyk zeruje zegary
|
|
|
Witam , tak jak w temacie po wyciągnięciu kluczyka a nawet wystarczy że cofnę go na maxa to wyłącza mi zegary kasuje fis , km . co może być przyczyną ?? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-01-16, 18:27
|
|
|
sprawdzę dzisiaj
Dzięlki
Wszystkie bezpieczniki są sprawne , zauważyłem że po wyjęciu kluczyka nie działają nawet awaryjne . Gdzie może być element odpowiedzialny za tzw. zasilanie odpowiadające za wszystko co działa nawet jak śpimy |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-01-16, 20:54
|
|
|
Może stacyjka się kończy i robi jakieś zwarcie lub przerwy. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
maniek2312
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 17 Sty 2014 Posty: 5 Skąd: Świdwin
|
Wysłany: 2014-01-21, 20:58
|
|
|
Mam taki sam problem,na razie zamówiłem kostkę stacyjki,efektami później się podzielę. |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2014-01-21, 23:07
|
|
|
maniek2312, a jaką zamawiałeś ??
Ja kupowałem do swojego , to raz zamówiłem złą <niegadam> , a drugi raz baba przysłała mi też złą <brawo2> , Trzeci raz pojechałem do auto landu i kupiłem osobiście , pokazałem kolesiowi na obrazku palcem jaka ma być i taką odstałem , była odpowiednia .
Tak , że mam 2 nowe kostki niepasujące do mojego auta które mi zalegają w domku
Jak by ktoś potrzebował to mogę wysłać w liście |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
maniek2312
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 17 Sty 2014 Posty: 5 Skąd: Świdwin
|
Wysłany: 2014-01-23, 18:54
|
|
|
mdamian u mnie idzie kostka z długim czpieniem około 2,5 cm, ale zamówiłem dobrą od razu.Mianowicie dziś odwiedziłem elektryka z tym resetowaniem i po dwóch godz. doszedł do mojego problemu,byłem w totalnym szoku bo dosyć długo szukałem na własną rękę,otóż ja miałem zamienione główne kable co idą na dole od przekaźników,takie całe czerwone-skręcane na 10 kluczyk.Więc teraz wszystko działa wzorowo. <hura> <hura> <hura> |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |