|
Autor |
Wiadomość |
pszemoll
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 06 Lis 2018 Posty: 51 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2019-10-17, 18:15
|
|
|
Witam. Podpinam się pod pytanie kolegi Konkas1987.
Objawy takie same jak wszyscy powyżej. Wycie zaczyna się od 80 km/h, jak tylko zdejme noge z gazu znika, nie zalezy od biegu tylko od predkosci. Nie potrafie zidentyfikować czy dochodzi bardziej z przodu czy gdzies spod kabiny. Poza tym jadąc na niskich obrotach wciskajać dynamicznie i odejmując nogę z gazu odczucie luzu w napędzie, tzn uderzenie, szarpnięcie. Nie widać żądnych zerwanych poduszek, gum itp. Na przeglądzie goc stwierdził ze jest luz na wale na wyjsciu z torsena. Wymienione łożyska w torsenia, uszczelniacze, olej, wymieniony wczesniej olej w automacie, a także w tynym dyfrze. Podpora wg mechanika wyglada ok. Luzy w napędzie i wycie pod obciążeniem wciąż takie same.
Czy ktos to rozwiązał?? |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2019-10-17, 22:47
|
|
|
Przy 70-80 wyją dyfry. Ze zużycia, z wadliwej regulacji.
Można próbować ustawiać zazębienie na tusz i ślad pracy ale to robota ogromnie żmudna i wymagająca walizki podkładek regulacyjnych.
Fabrycznie wałek i talerz były dobierane w pary i grawerowano na nich względne ustawienie od nominału. Mierząc obudowę i łożyska oraz przykładając do wzoru wynik dawał zestaw podkładek. Amatorsko niewykonalne.
Zostaje tusz ale to wymaga wprawy i tych podkładek. Sama wymiana łożysk ze względu na tolerancję ich wymiaru z 10 razy przekraczającą dopuszczalną odchyłkę ustawienia wałków jest loterią. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
PieciaZ
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8D2
Dołączył: 02 Maj 2021 Posty: 8 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2021-08-08, 20:59
|
|
|
Witam,
Podepnę się pod temat. Też mam wycie przy 70km/h. W zasadzie zmienia się przy ruchu kierownicą. Było padnięte łożysko lewy przód - wymienione. Objawy jednak nie ustąpiły. Podejrzewam jeszcze opony...
Może to faktycznie dyfer jak koledzy pisali wcześniej ? Jak zdiagnozować czy dyfer ? |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |