Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Zapala się CAT  
Autor Wiadomość
pawel 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 106
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-11-26, 16:35   [D2 96 4.2PB/LPG ] Zapala się CAT

Mam taki problem w mojej a8 , kiedy przyjdzie tylko mroz podczas przelaczania z bezyny na gaz zapala sie kat i auto chodzi nie na wszystkie cylindry , po przelaczeniu na pb i zgaszeniu samochodu wszystko powraca samochod chodzi dobrze po ponownej probie przerzucenia na gaz przezruca i jest juz ok , dzieje sie to tylko jak przychodzi zima i jest minusowa tempetatura na zewnatrz bo gdy jest cieplo nigdy mi to sie nie zdarzylo , moze wie ktos co boli moja a8 .
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-11-26, 16:43   

kolego ten temat był już opisywany , szukaj w postach gaz .
a tą przyczynę mają wszyscy którzy mają zle podłączone wtryski gazu , ponieważ kiedy wyłączasz silnik na gazie to wtryski dalej podają gaz , wtedy mieszanka gazu zostaje w silniku i ponownym odpaleniu jest zbyt duża mieszanka gazu w silniku tak jak byś miał zalane np 2 świece , ale po chwili objaw powinien zniknąć .
Podjedź do gazownika i niech podłączy tobie inaczej wtryski tak żeby wyłączały się po wyłączeniu stacyjki .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-11-26, 17:19   

a moze poprostu za szybko ci sie przelacza na gaz gdy jeszcze gaz nie ma odpowiedniej temperatury? Sprobuj go przelaczyc dopiero gdy silnik osiagnie 55 st i zobacz czy w ogole reduktor sie nagrzewa. Jesli problem bedzie nadal to pisz. Jakie masz wtrychy? Mysle jednak ze jest to wina zbyt szybkiego przelaczenia sie teraz.
 
 
pawel 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 106
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-11-26, 17:35   

No moze cos z tym byc ze moze za wczesnie sie przelancz bo raczej podlaczone to sa dobrze dlatego ze to tylko dzieje mi sie jak jest zimno minusowa temperatura na zewnatrz
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-11-26, 17:42   

Kolego pawel, mam pytanie , a czy jak silnik jest ciepły i jak go zgasisz i po chwili odpalasz to problem się pojawia ??

Jeśli tak to nie wina temperatury , a jak nie to tak jak kolega wyżej pisał może być wina temperatury
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
pawel 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 106
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-11-26, 18:03   

To jest tak ze jak mi sie zapala cat wylacze samochod zaraz zapale chwile poczekam az na pb pochodzi [okolo 1minuty] zgasnie cat samochod chodzi juz normalnie na wszystkie cylidry ruszam dalej w trase juz jest wszystko ok nawt i na gazie
 
 
pawel 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 106
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-11-27, 11:06   

Wiec dzisiaj rano jak kolega zalecal przejechalem a8 az sie rozgrzala [ na zewnatrz -3 ] do 90 stopni i wtedy przelaczylem recznie na gaz i odrazu zaswiecil sie cat padlo pare cylindrow , wiec sie zatrzymalem zgasilem silnik odpalilem ponownie przelaczylem na pb po chwili [ okolo 20 s ] a8 znow chodzila na wszystkie cylindry , ruszylem dalej w trase po przejechaniu jakis 10 km znow proba przelaczenia na gaz przy wiekszej predkosci z gorki i bez dodawania gazu , przelaczylem auto zaczelo chodzic na gazie no i juz chodzilo , o co tu chodzi czy ktos wie co sie dzieje ?
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-11-27, 19:23   

to teraz sprawdz czy reduktor jest goracy w chwili gdy wywali ci KAT, jesli jest goracy to znaczy ze wina lezy np we wtryskach ktore trzeba by bylo moze zregenerowac i skalibrowac. Gazownicy czesto popelniaja blad podczas montazu gazu do a8 i zle podpinaja weze wodne, ktore ogrzewaja reduktor. Podepnij sie pod gaz i sprawdz czasy wtryskow, sprawdz temp silnika, wody i gazu a wtedy wszystko sie wyjasni.
 
 
pawel 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 106
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-11-28, 18:55   

Sprawdze przy najblizszej okazji kalobracje wtryskow mialem robiona calkiem niedawno wiec mysle ze to akurat powinno byc ok

[ Dodano: 2010-12-01, 15:20 ]
Dzisiaj sprawdzilem przy wiekszych mrozach i po wywaleniu mi cat na fisie zatrzymalem i sprawdzilem reduktor i powiem ze byl cieply ale slabo a teperature mialem 90 stopni bo przelaczylem recznie sam i znow ta sama zasada chwile przejechalem na pb rozpedzilem samochod przezucilem na gaz i bez dawania gazu przejechalem troche no i wszystko bylo ok , i co to moze byc ?
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2010-12-01, 18:01   

Napisz jaki dokładnie masz ten reduktor albo wklej zdjecie.
 
 
pawel 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 106
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-12-02, 00:00   

Nie mam pojecia jakiej jest firmy ale jutro zrobie zdjecie i wstawie

[ Dodano: 2010-12-04, 14:39 ]
No i tak o to wyglada reduktor
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.