Autor |
Wiadomość |
Tomi87
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 35 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2011-12-21, 12:00 [D2 96 4.2PB/LPG
] złe wskazania poziomu paliwa
|
|
|
Mam takie pytanko a raczej chcę się upewnić, bo u mojego kolegi w jego A8 D2 coś jest nie tak ze wskaźnikiem paliwa bo jak pokazuje 1/4 baku to już jest pusty i tak ciągle o tą 1/4 zawyża. Ja myślę że poprostu coś jest nie tak z pływakiem w baku, nigdy tego nie rozbierałem i nie wiem jak to tam wygląda, ale tak mi się wydaje :-P Może ktoś miał podobny problem i wie co to dokładnie jest???? Bo np w moim E38 było tak samo to pomogło jak zatankowałem bak pod korek, pływak się odciął i wszystko już grało
TAGa poprawiam wg Twojego modelu, jeśli kolega ma inny, proszę o zmiane
dice111 - Moderator |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomi87
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 35 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2011-12-21, 19:39
|
|
|
to jak ta pompa powinna być zamontowana?? |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomi87
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 35 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2011-12-21, 22:26
|
|
|
dzięki:) |
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2011-12-22, 08:30
|
|
|
widze ze w naszych ósemeczkačh dzieje sie to samo:-) to jest wina zle zamontowanego kosza w ktorym jest pompa w zbiorniku.. |
_________________ Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił... |
|
|
|
|
|
|
|
Tomi87
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 35 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2011-12-22, 11:02
|
|
|
Tylko że tu chodzi o 4,2 :-P |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2011-12-22, 13:08
|
|
|
tak naprawde to chyba nie znam mechanika ktory za pierwszym razem by to zlozyl dobrze:) |
_________________ Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił... |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-12-22, 16:18
|
|
|
Tomi87 napisał/a: | Tylko że tu chodzi o 4,2 :-P |
W tym przypadku czy to 2.8 czy 4,2 to nie ma żadnego znaczenia. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
Tomi87
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 35 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2011-12-22, 23:40
|
|
|
ta sama pompa siedzi w 2,8 i w 4,2 ??? |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-12-27, 15:55
|
|
|
mlody91 napisał/a: | tak naprawde to chyba nie znam mechanika ktory za pierwszym razem by to zlozyl dobrze:) |
Ja nie jestem żadnym mechanikiem i za pierwszym razem montaż był poprawny. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-12-27, 16:27
|
|
|
daro72 napisał/a: | mlody91 napisał/a: | tak naprawde to chyba nie znam mechanika ktory za pierwszym razem by to zlozyl dobrze:) |
Ja nie jestem żadnym mechanikiem i za pierwszym razem montaż był poprawny. |
..bo najczęściej mechanik rozbiera, a później zastanawia się jak złożyć, próbując wszystko spasować w całość i efekt jest powszechnie znany. daro72 zapewne najpierw poczytałeś jak to powinno być zrobione, na co zwracać uwagę itp, a później to tylko złożenie zgodnie ze sztuką, a nie własnego widzimisię i musi wszystko grać. Ja często też wiele rzeczy staram się zrobić sam w aucie. Niemal wszystko do czego się dotknę jest poprzedzone edukacją. Zawodowo nie mam nic wspólnego z mechaniką samochodową, ale jak się dobrze rozpozna temat to wiele rzeczy daję radę sam ogarnąć (i niejednokrotnie z lepszym efektem niż jakiś pseudo mechanik) |
|
|
|
|
|
|
|
|