Autor |
Wiadomość |
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-10-26, 19:26 [D2 96 4.2PB
] Pompa wspomagania - wyciek
|
|
|
Witam, pojawil mi sie wyciek z pompy wspomagania tzn kapie od jakiegos czasu i dopiero teraz sie tym zainteresowalem, okazalo sie ze kapie z zaslepki ktora jest w pompie, zaslepka ta wyglada na wykrecalna poniewaz posiada wyciecie krzyzakowe ale niechce tego ruszac bo niewiem co to jest. Pytanie do kolegow, ktorzy maja o tym pojecie - czy moge to smialo wykrecic i co to w ogole jest? Czy tam jest jakis filterek czy co? To nie jest zwykla pompa tylko pompa z wyjsciem na nivo ktore posiadam i dziala normalnie. Sprawa jest pilna wiec prosze o szybka i konkretna odpowiedz. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-27, 09:20
|
|
|
|
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-10-27, 09:34
|
|
|
czyli moge to smialo wykrecic. Dzieki maciu
[ Dodano: 2010-10-28, 09:00 ]
a co ta zaslepka zaslepia? Jest tam jakis zaworek, filterek czy cos innego? Pytam bo nie rozbieralem nigdy tego
[ Dodano: 2010-10-30, 11:59 ]
problem rozwiazany
[ Dodano: 2010-12-10, 19:40 ]
problem powrocil wczoraj. Wywalilo mi olej ze wspomagania wczoraj przez oring z tej zaslepki. Po odkreceniu tego badziewia oring byl przerwany i poszarpany, caly olej poszedl na motor i pampersa a pozniej na glebe wiec zakupilem nowy oring w sklepie motoryzacyjnym za 1 zł i zalozylem. Dzis wracajac z roboty sytuacja sie powtorzyla, caly motor zarzygany, 2 litry oleju poszlo w pizdu, podejrzewam ze to znow ta zaslepka z obrazka wyzej, jutro wykreca. Moze ktos mi powie o co chodzi i co z tym zrobic bo nudzi mnie juz kupywanie codziennie oringa i 2 L oleju |
|
|
|
|
tommi
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: F1
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 74 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2010-12-10, 19:42
|
|
|
moze podczas dokrecania ten oring sie przyszczypuje ? |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-12-10, 21:36
|
|
|
byc moze ten oring sie przycina podczas dokrecania. Jakies sugestie jeszcze? |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-12-10, 21:45
|
|
|
kup oryginalny oring, kupowanie na oko tak daje, różnica 0.5 mm na grubości i zetniesz go przy wkręcaniu, a jeśli już kupujesz jakiś zamiennik to przynajmniej silikonowy |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-12-10, 21:49
|
|
|
oring byl silinkonowy ale tak jak mowisz nie oryginalny tylko dobrany na pale jak to sie mowi i byc moze jest nie odpowiedni. |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-12-10, 22:24
|
|
|
czyli lepiej kup cieńszy i jak ma puszczać to od razu będzie a jak założysz cieńśzy i będzie ok tzn że wszedł bez rozrywania, plusem tego wszystkiego jest ze masz wypłukany układ wspomagania aż miło :-D |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-12-10, 22:28
|
|
|
w tej chwili nie pamietam ale moment na dokrecenie tej śrubeczki był spory |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-12-11, 21:32
|
|
|
zalozylem cienszy oring i dokrecilem ostro, poki co trzyma ale to sie okaze w najblizszych dniach |
|
|
|
|
|
|
|
dziq111
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: man
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 49 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: 2010-12-13, 10:11
|
|
|
pod tym korkiem jest zawor przelewowy moze masz za wyskie cisnienie co tak wybija bo to ciekawe |
_________________ zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pok...d2da7413be.html |
|
|
|
|
|