Autor |
Wiadomość |
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-11-28, 07:58
|
|
|
Najprościej i korzystniej jest założyć zacisk pod tarczę którą masz teraz. I nie koniecznie to będzie wtedy z Q, a np z Porsche, Phantom.
Także najpierw sprawdź wymiary tarczy a później do niej szukaj zacisku.
Inne kombinacje bardzo podnoszą koszty. I lepiej jest wtedy wziąć nowy zestaw np:
http://www.sklep.tgauto.p...7-up-5x112.html
To w pełni zadowoli każdego kierowcę.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2012-11-28, 09:30
|
|
|
Dzięki koledzy za odpowiedz.
Seryjnej tarczy nie chcę a za przyczyną ciągłego problemu z biciem podczas hamowania z większych prędkości. Nie mam ochoty kombinować już z klockami EBC bo tanie nie są. Chcę zrobić swap hebli i wiem że to akurat się sprawdza a i do takiego układu warto zainwestować w porządne klocki, bo już bym nie ryzykował, tylko pewny bym był porządnego hamowania. |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-11-28, 09:52
|
|
|
Gabriel napisał/a: | Dzięki koledzy za odpowiedz.
Seryjnej tarczy nie chcę a za przyczyną ciągłego problemu z biciem podczas hamowania z większych prędkości. Nie mam ochoty kombinować już z klockami EBC bo tanie nie są. Chcę zrobić swap hebli i wiem że to akurat się sprawdza a i do takiego układu warto zainwestować w porządne klocki, bo już bym nie ryzykował, tylko pewny bym był porządnego hamowania. |
Kolego popytaj kolego SID on siedzi na co dzień w przeróbkach układów hamulcowych to coś podpowie podobno dobry chłopak :mrgreen: ,już kilku kolegom na forum pomógł i są zadowoleni. |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-11-28, 12:26
|
|
|
To zestaw do D3, a kolega Gabriel ma D2 PreFL. Poza tym piszesz, że kombinacje bardzo podnoszą koszty i podajesz zestaw za 7,2k zł, gdzie na zaciskach z Q7 zmieści się w 2,5k zł.. |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2012-11-28, 13:13
|
|
|
Koledzy zdecydowałem się na brembo 6 tłoczków z Q7.
Całkowicie sprawne i w dobrym stanie wpadły mi w ręce zaciski przednie, do tego nową tarcze założę i nowe klocki. Myślę że będę zadowolony.
Jedynie czego nie jestem zdecydowany to co z tyłem zrobić. Chyba też przydało by się coś dłubnąć. No i z tyłem słucham propozycji, bo widzę że faktycznie co niektórzy są w temacie, a ja nie mam, jak już zauważyliście, odpowiedniej wiedzy.
Nie zależy mi na "kosmicznych" hamulcach, tylko pewnie hamującym samochodzie. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
|
|
|
|