Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB ] Stuki w drążku  
Autor Wiadomość
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-03, 17:51   [D2 00 4.2PB ] Stuki w drążku

Witam. Po odpaleniu, bądź przekręceniu kluczyka (silnik jeszcze nie włączony) dzwignia biegów na P - Parking i po naciśnięciu pedału hamulca słychać koło dźwigni zmiany biegów jakieś pojedyncze "stuknięcie" , po włączeniu na D stukanie-pykanie zanika. Proszę o radę. Pozdrawiam
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-01-03, 18:26   

a jak uruchomisz silnik dasz na D i z powrotem na P to tez pyka/stuka? Moze to nic zwiazanego z drazkiem. Gdzies tu bylo ze po przekreceniu kluczyka zaczyna stukac klapka otwierania nawiewu, bo sie zacina... <niewiem>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2014-01-03, 18:32   

to jest takie zabezpieczenie abyś bez hamulca biegu nie włączył
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-01-03, 18:40   

pb41ns napisał/a:
to jest takie zabezpieczenie abyś bez hamulca biegu nie włączył


no ale to by slyszal przy kazdym wcisnieciu hamulca jak by chcial zmienic bieg z D na R lub na P z powrotem ..czy nie....? <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Hjeniu 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-01-03, 18:48   

spróbuj poruszać lewarkiem bez wciśniętego hamulca
potem wciśnij hamulec i zrób to samo a będziesz wiedział co stuka
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-01-03, 19:04   

no to faktycznie masakra jak sie patrzy <jezu>

po jest forum by stawiać pytania w razie jakichkolwiek wątpliwości, a przy okazji dowieciec sie czegos nowgo...czy to az taka masaka <niewiem>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-03, 19:47   

martin_rs4 napisał/a:

po jest forum by stawiać pytania w razie jakichkolwiek wątpliwości, a przy okazji dowieciec sie czegos nowgo...czy to az taka masaka <niewiem>


No dokładnie. W żadnym wypadku to nie masakra ;) Marcin-po ponownym wrzuceniu na P jest tak samo. A poza tym już zdążyłem się przekonać jak stukają klapki nawiewów :) Ok, dzięki koledzy za odpowiedzi, wygląda na to,że jest to właśnie zabezpieczenie i słychać zwalnianie blokady dźwigni. Zainteresowałem się tym, bo mam samochód pół roku i dziś dopiero to usłyszałem. Czyli mam rozumieć, że to normalna rzecz i po prostu mam to olać? A u Was też to występuję?pozdrawiam
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-03, 19:55   

martin_rs4 napisał/a:
po jest forum by stawiać pytania w razie jakichkolwiek wątpliwości, a przy okazji dowieciec sie czegos nowgo...czy to az taka masaka <niewiem>


Popieram zachowanie kolegi dlatego niepotrzebne posty kasuję.
Bez urazy ale nikt nie jest wszechwiedzący i każdy się uczy całe życie.
kolego Jakub:
5. Nie obrażaj nikogo, staraj się tego nie czynić publicznie nawet gdy masz ku temu powody. Zanim publicznie kogoś ocenisz w jakikolwiek sposób, przemyśl to na spokojnie i dwukrotnie. Za złamanie tej zasady użytkownik otrzymuje ostrzeżenie.
17. Jeśli nie masz nic konstruktywnego do dodania na forum - nic nie pisz.


Kiedy wybierak jest na P naciskasz hamulec i w wybieraku o ile dobrze piszę jest elektromagnes który umożliwia przełączenie dźwigni z pozycji P na poszczególne pozycje. To prawidłowe zachowanie i nie ma się czego obawiać.
To działa tylko i wyłącznie z pozycji P -> naciskasz hamulec jest wyraźne ( psssstryyyyk :) ) naciskasz guzik i wybierasz odpowiednią pozycje skrzyni.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

Ostatnio zmieniony przez ernesto 2014-01-03, 20:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-01-03, 20:01   

wielkie dzieki koledzy beyer28 oraz ernesto za poparcie <hihi>

beyer28 napisał/a:
Czyli mam rozumieć, że to normalna rzecz i po prostu mam to olać? A u Was też to występuję?pozdrawiam


ja u siebie wlanie nigdy nie slyszalem takiego pstrykniecia i jutro pewnie zaczne sie przysluchiwac :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Jakub 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 166
Skąd: BTM
Wysłany: 2014-01-03, 20:06   

Jak za niedługo ktoś zapyta,czy do wymiany koła trzeba podnieść auto,to tez bedzie dyskusja na kilka stron?
koniec z mojej strony
Co do punktu 17 regulaminu,jestem tu zarejestrowany od 2009 roku,mam niecale 200 postów,jak to sie ma do osob które w rok robią 2tys,wszystkie posty są konstruktywne?
_________________
http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-01-03, 20:44   

ja mam takie samo pykniecie tylko na P jak wcisne hamulec :D i jest to normalne oczywiscie tak jak tu koledzy piszą :D
_________________
dare to be great
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-01-04, 08:46   

Tak jak większość osób napisała.

Elektromagnes odblokowujący możliwość przesunięcia wajchy z pozycji "P" na inne.

U tych co nie słychać tego: znaczy to, że elektromagnes nie działa i można zmienić pozycję "P" bez wciskania hamulca (blokada cały czas nie działa).

Akcja serwisowa AUDI była z tym związana.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-01-04, 15:06   

dzis bylem i sprawdzalem :)

przy przekreceniu na zaplon i nacisnieciu hamulca ciezko stwierdzic czy tam cos pyka czy nie <niewiem> ale na pewno dzwigni nie rusze z pozycji P bez wcisnietego hamulca...mocniej juz nie bede probowal to sie boje ze cos zepsuje ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-04, 15:08   

martin_rs4 napisał/a:
ale na pewno dzwigni nie rusze z pozycji P bez wcisnietego hamulca...mocniej juz nie bede probowal to sie boje ze cos zepsuje ;)

Jesli nie możesz bez hamulca wrzucić biegu to blokada działa tylko jak w limuzynie przystało-bezszelestnie :) U mnie cos tam słychać no ale mam stare A8 :D
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-01-04, 15:13   

Apophis napisał/a:
jak w limuzynie przystało-bezszelestnie :)


sie wie :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.