Autor |
Wiadomość |
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2012-11-16, 23:42 [D2 96
] Nie działa sterowanie szyb
|
|
|
Otóż jak w temacie napisałem nie działa sterowanie szyb tzn. po stronie pasażera nie można otworzyć , ale jesli odsune ją z drzwi kierowcy to zamknąć pasażer może już sam. podobny problem jest z tylnymi tzn. z drzwi kierowcy nie mozna nimi sterować. Vag nic nie wykrył bezpieczniki są ok. Miał może ktos podobny problem? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Buniek4200
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 03 Lis 2011 Posty: 81 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2012-11-17, 07:38
|
|
|
Miałem podobny problem co ty i wyjołem przyciski od otwierania i zamykania szyb wyczyściłem styki pilniczkiem do paznokci i wszystko działa jak należy. |
|
|
|
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2012-11-17, 18:01
|
|
|
ok dzięki za podpowiedź jak sprawdze to dam znac czy pomogło |
_________________
|
|
|
|
|
Detter
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-11-20, 01:50
|
|
|
Miałem podobną sytuację po przekładne boczka drzwi od kierowcy...
Szyba potrafiła się sama opuścić, i nie działało podnoszenie....
Wymieniłem przycisk i śmiga elegancko
ps. mam na zbyciu ok. 5 przycisków (wszystkie chyba są takie same tj. o każdych drzwi)
do wersji preLift - pasują też idealnie do wer. poliftowej - ale nie wiem czy intensywność podświetlenia jest taka sama... wg. mnie poliftowe są delikatnie mocniej podświetlane...
Jak by ktoś był chętny - pisać.
Wymiana na 15 min roboty - i bez ściągania boczka |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2012-11-20, 17:38
|
|
|
Detter, jak sprawdzę tzn zamienie u siebie i okaże sie że to wina przycisku to bede chetny
[ Dodano: 2012-11-21, 18:38 ]
podpowie ktoś jak wyjąć ten przycisk zeby niczego nie urwać |
_________________
|
|
|
|
|
Detter
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-11-22, 00:05
|
|
|
Po kolei:
masz wersje pre-lift: więc zakładam że sama rączka od zamykania drzwi nie jest całością z panelem na którym jest przełącznik.
Musisz ściągnąć osłonkę raczki od zamykania drzwi od spodu (masz ją pod palcami jak zamykasz drzwi) - jest wyłącznie na zatrzaskach - ale delikatność nie zaszkodzi - to najdelikatniejszy element w tej pracy
jak ją zdejmiesz - pod nią masz 2 śrubki gwiazdkowe - one trzymają górną część tej rączki.
Po ich odkręceniu możesz śmiało wyciągać tą rączkę do góry - można podważyć śrubokrętem od spodu - tam gdzie były te 2 śrubki (UWAGA - tam są też śrubki od odkręcania buczka drzwi - ich nie trzeba ruszać - są to zwykle śruby na klucz 8 w przednich drzwiach 2 szt. w tylnich 1 - tak czy inaczej - tego nie ruszamy )
Jak wyjdzie górna część rączki, to już mamy panel z przyciskiem praktycznie na wierzchu: on również jest na zatrzaskach.... tak więc delikatnie po woli i wychodzi...
Aby wyciągnąć sam przycisk z tego panelu trzeba go delikatnie od spodu podważyć
dookoła śrubokrętem - i wychodzi do środka.
Wtyczka spora 4-ro pinowa - również łatwo wychodzi po podważeniu...
W wer. po liftowej różnica polega na tym że obie części są zespolone drewienkiem na wierzchu...
Ale całość tak samo trzyma się na 2-ch wkrętach... no i kilku zatrzaskach.
Sprawa do rozebrania nawet w nocy przy latarce w 5-10 min
Jakbyś przejeżdżał przez Legionowo (pod wawą) - daj znać - pomogę za symbolicznego browara
ps. jeśli chcesz to mogę jutro zapodać jakieś foto. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2012-11-22, 21:10
|
|
|
Detter, ile chcesz za te przyciski ? |
_________________
|
|
|
|
|
Detter
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-11-25, 15:51
|
|
|
Info poszło na PW |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2012-12-10, 23:23
|
|
|
przyciski wymienione i wszystko działa jak powinno :d |
_________________
|
|
|
|
|
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2016-10-26, 20:45
|
|
|
Co by nie zakładać nowego tematu - panele z wersji poliftowej będą pasowały do przedlifta? |
|
|
|
|
|
|
|
|