Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 2.5TDI ] Nie pali, powietrze w układzie  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-07-14, 17:59   

to dolej ze 20 -30 litrów
 
 
Szczepekk 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 11 Lip 2018
Posty: 8
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2018-07-15, 09:57   

A więc tak dolewam 20 litów ropy do baku. Odkręcam górę od pompy zalewam ropa i próbuje odpalić z plaka.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-07-15, 12:22   

a po co bawisz się w odkręcanie góry ?
jak i tak powietrze tam zasie
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-07-15, 15:34   

nic nie odkrecaj! Widzie ze koniecznie chcesz zjebać ten samochód. Zalej 20l ropy i pal go normalnie na plaka. Jak pompa żyje to sama zaciagnie. Jedyne co mozesz zrobic to aby ułatwic jej zycie odkreć nieco nakretke przewodu na jednym z wtrysków
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-07-17, 08:02   

Z tego co kojarzę to pompy w tych silnikach się same nie odpowietrzą. W necie jest procedura jak odpowietrzyć vp44 ;)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-07-17, 11:10   

https://www.youtube.com/watch?v=AgBfgt2xqcs
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-07-17, 20:16   

pierdoły a bo to raz na plaku się odpowietrzało :]
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-07-18, 06:36   

pepi napisał/a:
pierdoły a bo to raz na plaku się odpowietrzało :]


powiem Ci , czytając ten post ,

http://www.audiklub.org/f....php?f=&t=56013

powątpiewam w odpowietrzające właściwości plaka :P
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-07-18, 10:47   

to czytaj dalej ja zawsze tak robiłem przy traktorach i akoś było ok
a to że pompy i układ paliwowy nie lubi powietrza to fakt
 
 
Truten 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 51
Skąd: Zamość
Wysłany: 2018-07-18, 23:58   

Teoretycznie nawet po zmianie filtra i bez zalewania go, powinno zostać się jeszcze paliwo w pompie. Czy tuż po zmianie filtra odezwał się na chwilę? Tzn. odpalił i od razu zgasł? Czy nie odezwał się już w ogóle, aż do prób z plakiem i paleniem na zaciąg?
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-07-22, 21:59   

Lechu napisał/a:
Z tego co kojarzę to pompy w tych silnikach się same nie odpowietrzą. W necie jest procedura jak odpowietrzyć vp44 ;)


Uwierz mi, ze sie odpowietrzy na plaku. Miałem 2.5tdi i sam tak robiłem...
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2018-07-23, 20:02   

Procedura wymiany filtra paliwa by me:) - dzisiaj wykonana na "zetorku" w Audi 80 B4:
1) nowy filtr zalewam do pełna

2) demontuję stary filtr, po ściągnięciu węży doprowadzenia i powrotu paliwa (dla pewności aby grawitacyjnie paliwo nie ściekło do zbiornika) zatykam /uszczelniam końcówki węży
poniżej na przykładzie Audi B4 - jakiś bolec z rozebranej skrzyni biegów

a tu "kreatywny" przykład z D2

3) po wyjęciu starego filtra montuję nowy (zalany paliwem) i zdejmując "tymczasowe" zabezpieczenia szybko nakładam na rurki filtra, dociągam opaski zaciskowe.
4) uruchamiam silnik - "pali od strzała" :)
Robię tak do wielu lat i nigdy nie miałem problemów z zapowietrzeniem układu paliwowego.
_________________

 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-07-24, 08:10   

VAGowner, to są inne pompy ;)
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2018-07-24, 22:07   

Lechu napisał/a:
VAGowner, to są inne pompy ;)

11 lipca z powodzeniem wymieniłem filtr w A8 D2 - Meyle 114 323 0000 - w podobnej procedurze - z uruchomieniem auta zero problemów.
Niestety nie zrobiłem poglądowych fotek z wymiany i po wymianie :(

Mogę za to pokazać jak wygląda wkład filtra

oraz osady po roku tankowania tylko paliwa premium (około 90% Statoil, około 10% Orlen)
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-07-25, 21:34   

normalnie mnie bawią takie tematy
robicie z tego taki problem że jak widać doktorat trzeba mieć :]
zakłada się zalewa ropą i się pali jak zapali i zgaśnie to się kręci chwile załapie ok jak nie załapie to wspomaganie plakowe :P
Ja tylko raz miałem problem jak auto odebrałem od pewnego mechanika któremu klucz wpadł do dolotu bita połamało i uszkodził nie dość że zawory to jeszcze tłok i łopatki turbo auta nie można było zabrać to cwel wepchał szmatę w przewód do filtra .
To był problem odpowietrzyć ale udało się przypadkiem sprężarka w bak i szmata poleciała . :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.