Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-07-14, 17:59
|
|
|
to dolej ze 20 -30 litrów |
|
|
|
|
|
|
|
Szczepekk
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32 Dołączył: 11 Lip 2018 Posty: 8 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2018-07-15, 09:57
|
|
|
A więc tak dolewam 20 litów ropy do baku. Odkręcam górę od pompy zalewam ropa i próbuje odpalić z plaka. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-07-15, 12:22
|
|
|
a po co bawisz się w odkręcanie góry ?
jak i tak powietrze tam zasie |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-07-15, 15:34
|
|
|
nic nie odkrecaj! Widzie ze koniecznie chcesz zjebać ten samochód. Zalej 20l ropy i pal go normalnie na plaka. Jak pompa żyje to sama zaciagnie. Jedyne co mozesz zrobic to aby ułatwic jej zycie odkreć nieco nakretke przewodu na jednym z wtrysków |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-07-17, 08:02
|
|
|
Z tego co kojarzę to pompy w tych silnikach się same nie odpowietrzą. W necie jest procedura jak odpowietrzyć vp44 |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-07-17, 20:16
|
|
|
pierdoły a bo to raz na plaku się odpowietrzało |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-07-18, 10:47
|
|
|
to czytaj dalej ja zawsze tak robiłem przy traktorach i akoś było ok
a to że pompy i układ paliwowy nie lubi powietrza to fakt |
|
|
|
|
Truten
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 51 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2018-07-18, 23:58
|
|
|
Teoretycznie nawet po zmianie filtra i bez zalewania go, powinno zostać się jeszcze paliwo w pompie. Czy tuż po zmianie filtra odezwał się na chwilę? Tzn. odpalił i od razu zgasł? Czy nie odezwał się już w ogóle, aż do prób z plakiem i paleniem na zaciąg? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-07-22, 21:59
|
|
|
Lechu napisał/a: | Z tego co kojarzę to pompy w tych silnikach się same nie odpowietrzą. W necie jest procedura jak odpowietrzyć vp44 |
Uwierz mi, ze sie odpowietrzy na plaku. Miałem 2.5tdi i sam tak robiłem... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2018-07-23, 20:02
|
|
|
Procedura wymiany filtra paliwa by me:) - dzisiaj wykonana na "zetorku" w Audi 80 B4:
1) nowy filtr zalewam do pełna
2) demontuję stary filtr, po ściągnięciu węży doprowadzenia i powrotu paliwa (dla pewności aby grawitacyjnie paliwo nie ściekło do zbiornika) zatykam /uszczelniam końcówki węży
poniżej na przykładzie Audi B4 - jakiś bolec z rozebranej skrzyni biegów
a tu "kreatywny" przykład z D2
3) po wyjęciu starego filtra montuję nowy (zalany paliwem) i zdejmując "tymczasowe" zabezpieczenia szybko nakładam na rurki filtra, dociągam opaski zaciskowe.
4) uruchamiam silnik - "pali od strzała"
Robię tak do wielu lat i nigdy nie miałem problemów z zapowietrzeniem układu paliwowego. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-07-24, 08:10
|
|
|
VAGowner, to są inne pompy |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2018-07-24, 22:07
|
|
|
Lechu napisał/a: | VAGowner, to są inne pompy |
11 lipca z powodzeniem wymieniłem filtr w A8 D2 - Meyle 114 323 0000 - w podobnej procedurze - z uruchomieniem auta zero problemów.
Niestety nie zrobiłem poglądowych fotek z wymiany i po wymianie
Mogę za to pokazać jak wygląda wkład filtra
oraz osady po roku tankowania tylko paliwa premium (około 90% Statoil, około 10% Orlen)
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-07-25, 21:34
|
|
|
normalnie mnie bawią takie tematy
robicie z tego taki problem że jak widać doktorat trzeba mieć
zakłada się zalewa ropą i się pali jak zapali i zgaśnie to się kręci chwile załapie ok jak nie załapie to wspomaganie plakowe
Ja tylko raz miałem problem jak auto odebrałem od pewnego mechanika któremu klucz wpadł do dolotu bita połamało i uszkodził nie dość że zawory to jeszcze tłok i łopatki turbo auta nie można było zabrać to cwel wepchał szmatę w przewód do filtra .
To był problem odpowietrzyć ale udało się przypadkiem sprężarka w bak i szmata poleciała . |
|
|
|
|
|