Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 2.8PB/LPG ] brak iskry  
Autor Wiadomość
matus72 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: wiesław
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Sty 2018
Posty: 5
Skąd: Tujsk
Wysłany: 2018-01-13, 14:56   [D2 97 2.8PB/LPG ] brak iskry

witam szanownych kolegów ,jestem po wymianie skrzyni na manual :-) praktycznie wszystko gra oprócz iskry ,samochód odpaliłem ale na drugi dzień gdy skręciłem wydechy silnik z łapami do karoserii i koniec brak iskry brak ruchów rpm na kompie i wyskakuje jakiś błąd engine starter blocked immobilaizer choć kontrolka nie mruga skasowałem błędy i dalej nic błąd wskakuje z powrotem czyżby się sypnął immo ? czy wystarczy adaptacja immobilaizera może ktoś z was będzie miał jakiś pomysł ?
ps: silnik 2.8 ACK przód napęd
_________________
matus
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-01-13, 15:28   

https://www.a8team.pl/d2-...5098.htm#312112
_________________
Black Cars Matters
 
 
matus72 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: wiesław
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Sty 2018
Posty: 5
Skąd: Tujsk
Wysłany: 2018-01-13, 16:52   

hm,czyli adaptacja immo ale ze tak sam z siebie się posypał ? no ok jutro podepnę kompa i sprawdzę dzięki
_________________
matus
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-01-15, 07:29   

Wygląda to na problem z czujnikiem obrotów wału G28.
Piszesz, że RPM nie widzi na VAG'u... tak?
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-01-15, 22:26   

sprawdzałeś odległość czujnika od rowków ?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-01-16, 08:39   

Skrzynia z jakim silnikiem pierwotnie była spięta? Koło zamachowe od v6 30v?
_________________
Four rings to rule them all
 
 
matus72 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: wiesław
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Sty 2018
Posty: 5
Skąd: Tujsk
Wysłany: 2018-01-23, 19:53   

witam i dzięki koledze za zainteresowanie tematem ,już jest ok błahostka bezpiecznik ale tyle pracy ze taki szczegół nie był brany pod uwagę teraz został mi do rozwiązania ASR bo sie świeci możliwe ze trzeba przeprogramować sterownik ale elektronika to dla mnie magia :-)
_________________
matus
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.