Autor |
Wiadomość |
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2012-05-20, 10:40 [D2 97 2.8PB/LPG
] Zawieszenie sportowe MTS Technik
|
|
|
Witam:)co sądzićie o sportowym zawieszeniu firmy MTS Technik?w najbliższych dniach zamierzam swoją a8 posadzić na takim zawieszeniu ale zanim to zrobię to chciałbym parę opini od innych użytkowników a8??? Może coś innego polecicie?:)pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
paja
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 10 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-05-20, 11:49
|
|
|
bartez83, Ja swoje w golfie tłukę już ponad dwa lata i wszystko z nim ok. Nie wiem jak to będzie w A8, ale wersja do golfa jest dość twarda, zwłaszcza tył. Mi to nie przeszkadzało, ale wiadomo, każdy lubi co innego.
PS. Nie wiem czy chodzi Ci o gwint czy kit, jak pisałem o gwincie. |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2012-05-20, 12:20
|
|
|
No mi kolego chodźi o same sprężyny obniżające o 30mm:) |
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-05-20, 12:31
|
|
|
zakladalem ostatnio do S4 , nie polecam jakosc bardzo marna,auto podbijalo na nierownosciach jak pilke pingpongowa |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2012-05-20, 13:06
|
|
|
Arthur.To jakiej firmy byś proponował??? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-05-20, 15:55
|
|
|
Poszukaj, jest tego trochę na forum...
kolega Mucholejkolator rozpisywał się ostatnio nt. modyfikacji i obniżania D2 preFL. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2012-05-20, 21:26
|
|
|
Kolego FOSSNa:) temat obniżania to fakt jest trochę tego.Ale mi chodźi opinię na temat zawieszenia MTS Technik:)A Ty co byś polecił??? ;-) |
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-05-20, 22:23
|
|
|
bartez83, kolega pioery ma takie sprężyny w swoim wozie na przedniej osi. Kombinowaliśmy z zawiasem u niego trochę, także jakiś pogląd mam na te spiralki.
Jeśli chodzi o twardość i wrażenia resorujące to jest to produkt bardzo zbliżony do polskich JAMEX-ów - 35mm. Czyli szału nie ma. Natomiast co do trwałości i trzymania parametrów sprężystości niestety nie jestem w stanie się wypowiedzieć. Myślę, że określenie marketingowe producenta JAMEX-ów czyli kompromis między sportową charakterystyką a komfortem jest w przypadku MTS-ów także trafione :-D Ja bym wybrał z tych dwóch MTS plus dobre amory sportowe typu Bilstein B6 lub sprawne czerwone SACHSy . Auto nie będzie wtedy skakało jak ping-pong o czym mówi Arthur |
|
|
|
|
|
|
|
|