Autor |
Wiadomość |
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2013-04-25, 18:15 [D2 FL ALL ] Różnice w zwrotnicach alu a żeliwnych
|
|
|
Mam u siebie z przodu żeliwne zwrotnice, tarcze 323mm. Będę chciał zmienić na Brembo i stąd pytanie czy zwrotnice żeliwne są identyczne jak aluminiowe, poza materiałem z którego są wykonane? |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-04-25, 19:47
|
|
|
Żeby założyć brembo musisz zmienić zwrotnice na alu i jeden wahacz przedni dolny. |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-04-25, 20:12
|
|
|
dlaczego akurat musi byc alu i jeden wahacz trzeba zmienic? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-04-25, 20:23
|
|
|
U mnie przed liftem musiałem zmieniać zwrotnice, nie pasowały mocowania zacisków brembo. Wahacz trzeba zmieniać dlatego że sworzeń ma inna średnice! |
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2013-04-25, 20:57
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi, zawsze pod górkę :evil: |
|
|
|
|
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
Wysłany: 2013-04-26, 09:25
|
|
|
a czy lozyska tez nie trzeba przypadkiem wymienic-zamienic ? |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-04-26, 11:18 Re: [D2 FL ALL ] Różnice w zwrotnicach alu a żeliwnych
|
|
|
emdzej napisał/a: | Mam u siebie z przodu żeliwne zwrotnice, tarcze 323mm. Będę chciał zmienić na Brembo i stąd pytanie czy zwrotnice żeliwne są identyczne jak aluminiowe, poza materiałem z którego są wykonane? |
Zależy jakie to Brembo chcesz.. Jak ori 4 tłoczki z S8 to tak jak adrian949 pisał, muszą być dedykowane zwrotnice, bo mają inny sposób mocowania zacisku lub opcja z dorobieniem adapterów do Twoich obecnych zwrotnic. Jak chcesz 6 tłoczków z Cayenne to zwrotnic zmieniać nie musisz ;-) |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2013-04-26, 17:30
|
|
|
A jak to wygląda w przypadku FL ? Mamy już alu zwrotnice i co dalej ? Jest poprostu P&P ??
Z tego co napisał gtfan to lepiej mieć 6tłoczkowe niż 4 :-P Ciekawa tylko jaka ich cena różni :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-04-26, 19:24
|
|
|
Ja mam od S8 4 tłoczkowe, można powiedzieć że hamują zaje...... :lol: Polecam każdemu, jak byłby ktoś chętny na taki zestaw pisać na pw. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2013-04-26, 21:41
|
|
|
Koledzy czy w aucie w ktorym sa zwrotnie polift aluminiowe mozna zalozyc zwrotnice polift zeliwne ? |
|
|
|
|
|
|
|
KARMAR
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 03 Sty 2013 Posty: 4 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2013-04-27, 20:58
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Koledzy czy w aucie w ktorym sa zwrotnie polift aluminiowe mozna zalozyc zwrotnice polift zeliwne ? | Nie ponieważ są inne ( jak złamałem mocowanie chciałem założyć żeliwną) |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-04-28, 11:50
|
|
|
KARMAR napisał/a: | michalwruszak napisał/a: | Koledzy czy w aucie w ktorym sa zwrotnie polift aluminiowe mozna zalozyc zwrotnice polift zeliwne ? | Nie ponieważ są inne ( jak złamałem mocowanie chciałem założyć żeliwną) |
Czym się różniły zwrotnice? |
|
|
|
|
|
|
|
KARMAR
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 03 Sty 2013 Posty: 4 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2013-04-28, 12:56
|
|
|
wielklością otworu do przegubu czy ośki, nie znam się ale wiem że nie można było ich zamienić i musiałem kupić aluminiową za 500zł :evil: |
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2013-06-23, 21:52
|
|
|
Koledzy mam u siebie zwrotnice w wersji dla kół 20 cali i czy do nich pasuje Brembo z S8 Plug&Play? Przerabiał ktoś już taki zestaw? |
|
|
|
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2016-08-23, 13:31
|
|
|
Auto 2002, zwrotnice ALU 257M I 258M
Czy mogę zarzucić zwrotnice poliftowe żeliwne?
Hamulce mam z 4rema klockami na tarczę
|
|
|
|
|
|