Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 3.7PB/LPG ] 3,7 v8 Kilka pytań  
Autor Wiadomość
PapLucH 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 1,9
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: VW
Wiek: 37
Dołączył: 03 Wrz 2012
Posty: 2
Skąd: Kowalewo Pomorskie
Wysłany: 2017-10-11, 14:50   [D2 97 3.7PB/LPG ] 3,7 v8 Kilka pytań

Witam na wstępie powiem że szukam auta z taką jednostką z napędem tylko na przednia oś i automatyczna skrzynią biegów.
Jako dawca na swapa.

Dlatego mam kilka pytań co do tej jednostki 3.7. Na jakie oznaczenie najlepiej zwrócić uwagę ewentualnie jakiego oznaczenia silnika nie kupować. Na co zwrócić uwagę podczas oglądania takiego auta. To samo się tyczy skrzyń biegów.

Czy wersja 230 oraz 260hp miały jakieś różnice mechaniczne czy tylko programowe?
Jak one znoszą LPG ( ale to bardziej ciekawość niż potrzebna informacja)



Z góry dzięki za pomoc
 
 
PapLucH 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 1,9
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: VW
Wiek: 37
Dołączył: 03 Wrz 2012
Posty: 2
Skąd: Kowalewo Pomorskie
Wysłany: 2017-10-11, 18:58   

Poprawione mam nadzieje że o to chodziło :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-10-11, 19:10   

Słowo klucz w lifcie: NASTAWNIK
Przedlifty pod tym względem lepsze.
Więcej szukać nie trzeba, niechaj moc będzie z Tobą.

Zobacz ile jest tu zatrutych jednostek, nie ma tu powtórki z historii..
_________________
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-10-11, 19:36   

Cześć. Ja kiedyś skręciłem 4.2 (ABZ) ze skrzynią 5hp19 (jak się nie mylę CJZ) 0d 3.7 .Masz 299km i napęd na przód . <okok>
 
 
jairzinho7 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-11, 20:41   

Marcin1981 napisał/a:
Cześć. Ja kiedyś skręciłem 4.2 (ABZ) ze skrzynią 5hp19 (jak się nie mylę CJZ) 0d 3.7 .Masz 299km i napęd na przód . <okok>


<hmm> i jak to jeździło? Nie rwał przyczepności przy każdej możliwej okazji?
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-10-11, 21:06   

oj rwało <okok>
 
 
jairzinho7 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-13, 11:14   

Marcin1981 napisał/a:
oj rwało <okok>


Strach w takim dodać gazu w zakręcie żeby nie wylądować przodem w rowie. <chura>
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-10-13, 13:31   

asr normalnie działał ale jak go wył.. to jadąc 70km/h i but do dechy to przód uciekał.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.