Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 3.7PB/LPG ] Akumulator 74ah to za mało ??  
Autor Wiadomość
sebekk 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 4
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-11-18, 08:57   [D2 97 3.7PB/LPG ] Akumulator 74ah to za mało ??

Witam


Ostatnio jak zrobiło się trochę chłodniej i auto stoi całą noc rano bardzo słabo kręci.

W aucie jest akumulator 74ah 600a kupiony we wrześniu tego roku.

I teraz pytanie czy przez to że jest chłodniej ciężej zakręcic silnikiem i akumulator ma za słabą moc czy poprostu jest z z nim coś nie tak

Dodam jeszcze że około 1,5 miesiąca temu miałem problemy z odpalaniem z powodu uszkodzonej pompy paliwa i kręciłem 10 min a akumulator nie słabł.


Czy powodem tego zachowania jest za słaba moc akumulatora ( 74ah zamiast około 90) czy jego wada ??
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-11-18, 09:04   

Na naklejce z kodami masz 3 cyfrowy kod

9DA battery 12 V/63 Ah - 380 A, no duty-free
9DB battery 12 V/64 Ah - 380 A, duty-free and free of cost
9DC battery 12 V/64 Ah - 380 A with duty drawback
J1A battery 380 A (64 Ah)
J1B battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof cost
J1C battery 380 A (64 Ah) with duty drawback
J1D battery 380 A (72 Ah)
J1E battery 220 A (40 Ah)
J1F battery 265 A (50 Ah)
J1G battery 450 A (92 Ah)
J1L battery 280 A (60 Ah)
J1N battery 420 A (75 Ah)
J1P battery 220 A (44 Ah)
J1R battery 420 A (82 Ah)
J1S battery 265 A (55 Ah)
J1T battery 300 A (66 Ah)
J1U battery 450 A (95 Ah)
J1V battery 480 A (85 Ah)
J1X battery 375 A (62 Ah)
J0A battery 175 A (36 Ah)
J0B battery 250 A (50 Ah)
J0C battery 220 A (45 Ah)
J0D BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0F battery 320 A (70 Ah)
J0G battery 265 A (54 Ah)
J0H BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0J battery 300 A (63 Ah)
J0K battery 45 Ah (export)
J0L battery 340 A (70 Ah)
J0M battery 360 A (80 Ah)
J0N battery 330 A (61 Ah)
J0P battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof cost
J0Q battery 54 Ah (for export)
J0R battery 380 A (80 Ah)
J0S battery 220 A (45 Ah) with duty drawback
J0T battery 320 A (50 Ah) with duty drawback
J0U battery 265 A (54 Ah) with duty drawback
J0V battery 300 A (63 Ah) with duty drawback
J0W battery 410 A (88 Ah)
J0X battery 400 A (88 Ah)
J0Y battery 480 A (110 Ah)
J0Z battery 520 A (110 Ah)
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-11-18, 11:27   

sebekk,za mały masz ten akumulator,a 600A rozruchu to stanowczo za mało.

[ Dodano: 2011-11-18, 11:29 ]
http://www.a8team.pl/topics16/3100.htm
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
Przemo11K 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemo
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 32
Skąd: Pierzchnica
Wysłany: 2011-11-18, 23:13   

Kolego kup sobie akumulator firmy Kager 95ah jam mam taki i jestem zadowolony rozruch z niego jest pierwsza klasa. Polecam warto! :-D :-D
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-11-18, 23:16   

pioter napisał/a:
J1G battery 450 A (92 Ah)

właśnie o takich parametrach mam baterie :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-11-19, 18:54   

Daj jeszcze spokój z tym akumulatorem - choć pojemność jest trochę niska.
Sprawdź na początek złącze plusowe pod prawą przednią podłużnicą - ciężki rozruch zazwyczaj jest spowodowany zgnitym tym złączem i pojawieniem się tam sporej rezystancji. Najlepiej to polutować, trzeba tylko wiedzieć czym :)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.