|
Autor |
Wiadomość |
Th0mekk
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 01 Lip 2013 Posty: 46 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2013-07-09, 14:57 [D2 97 3.7PB/LPG
] Błędy - co dalej?
|
|
|
Witam, dzisiaj pierwszy raz uzylem VCDS'a i wyskoczylo mi sporo bledow, pomoze mi ktos to rozkodowac?
Klopoty z klima u mnie wystepuja, klima zalacza sie z kilkuminutowym opoznieniem, ale pozniej chlodzi normalnie i tak za za kazdym razem kiedy odpalam auto.
Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
3 Faults Found
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plus
00734 - Potentiometer in Central Vent (G142)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01592 - Air Quality Sensor (G238)
57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent
-------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4D0-959-655-AI7.lbl
6 Faults Found
01215 - Seat Occupant Sensor; Driver Side Rear (G177)
32-10 - Resistance Too High - Intermittent
00656 - Seat Occupied Sensor; Passenger Side (G128)
32-10 - Resistance Too High - Intermittent
01216 - Seat Occupant Sensor; Passenger Side Rear (G178)
32-10 - Resistance Too High - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
00592 - Seat Belt Switch; Passenger (E25)
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00592 - Seat Belt Switch; Passenger (E25)
32-10 - Resistance Too High - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl
8 Faults Found
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side
35-00 - -
01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Rear Passenger Side
35-00 - -
01374 - Alarm triggered by Terminal 15
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01369 - Alarm triggered by Hood Switch
35-00 - -
01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
35-00 - -
01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact
35-00 - -
----------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 8D0-035-1xx-56.lbl
1 Fault Found
00854 - Radio Display Output in dash Panel insert
49-10 - No Communications - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl
1 Fault Found
00526 - Brake Light Switch-F
27-00 - Implausible Signal
Po skasowaniu bledow i ponownym skanowaniu tych bledow troche ubylo ale jednak dalej sa...
Engine bez zmian zostalo 15 bledow.
Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
1 Fault Found
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plus
----------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4D0-959-655-AI7.lbl
1 Fault Found
00656 - Seat Occupied Sensor; Passenger Side (G128)
32-00 - Resistance Too High
----------------------------------------------------
ktos pomoze? |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-07-09, 19:02
|
|
|
1.Czujnik temperatury zewnętrznej (G17). Przerwa / zwarcie z plusem. Usterka w obwodzie elektrycznym. Zwarcie z masą.
2.Błąd związany z czujnikiem wykrycia poduszki pasażera - w razie kolizji nie wystrzeli poduszka bo czujnik nie widzi pasażera na siedzisku. |
|
|
|
|
|
|
|
Th0mekk
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 01 Lip 2013 Posty: 46 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2013-07-09, 19:58
|
|
|
Ten czujnik temp. zewn moze miec wplyw na opoznione dzialanie klumatyzacji?/
W zakladzie, w ktorym nabijali mi klime "przypuszczaja", ze moze to byc sprezarka, ale jeszcze nikt tego nie sprawdzal dokladnie bo nie maja wolnych terminow na najblizszy czas. |
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-07-09, 20:08
|
|
|
Th0mekk napisał/a: | Ten czujnik temp. zewn moze miec wplyw na opoznione dzialanie klumatyzacji?/ |
Tak |
|
|
|
|
|
|
|
dono
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-23, 15:09
|
|
|
Podłączę się do tematu objawy są takie że delikatnie drży auto i czy można stwierdzić wypadanie zapłonu po tych błędach? do 8 cylindra jest chyba podpięte zasilanie do gazu?
16711 P0327 Czujnik uderzeniowy #1 – niskie wejście (bank 1 lub pojedynczy sensor)
16705 czujnik obrotów silnika
17740 P1332 Cylinder #8 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty |
|
|
|
|
Darek1972
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DTD
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52 Dołączył: 16 Sty 2011 Posty: 51 Skąd: Krakow PL. - Hagen DE.
|
Wysłany: 2015-05-26, 21:23
|
|
|
dono napisał/a: | 16711 P0327 Czujnik uderzeniowy #1 – niskie wejście (bank 1 lub pojedynczy sensor) |
dono napisał/a: | 17740 P1332 Cylinder #8 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty |
Dono ja też mam te błędy...
Możesz napisać co to było u ciebie ? |
_________________ A8 AKG 5HP24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |