Autor |
Wiadomość |
adam s8
Użytkownik
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: adam
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 45 Dołączył: 10 Gru 2009 Posty: 5 Skąd: ZĄBKOWICE ŚLĄ
|
Wysłany: 2009-12-19, 21:06
|
|
|
witam odłączyłem całkiem abs i nic juz sie nie działo z tym drganiem zanikło i czujniczki poszły do wyczyszczenia i pomogło nie ma juz drgania ani ciągniecia w tylnych kołach :-P |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-12-22, 18:10
|
|
|
wiec tak jak pisalem |
|
|
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-25, 10:48
|
|
|
Co do tych czujników, to aby je wyczyścić trzeba to wyjmować? BO jakiś mechanik straszył mnie, że to plastikowe obudowy w żeliwnych czymśtam siedzi i można łatwo połamać i popsuć i nie warto w ogóle. Poza tym jest tam milimetrowa szpara i nie da się wyczyścić...
Ja oczywiście wiem swoje ;-) i mam zamiar to wyczyścić, więc jakby ktoś napisał czy to jest jakieś ryzykowne? I jak się do tego zabrać? |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-12-25, 14:19
|
|
|
da sie to wyciagnac i spokojnie wyczyscic. Jak zdejmiesz kola to wszystko bedziesz widzial co i jak |
|
|
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-28, 12:44
|
|
|
No i było podejście drugie. Tym razem doszliśmy już do zdjęcia koła i mechanik powiedział, że czujnik jest schowany tam zupełnie w środku i trzeba całą półośkę rozbierać, żeby się do niego dostać. A ja tam jechałem przekonany, że to łatwa robota będzie. W styczniu pojadę do jeszcze innego gościa... |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-12-28, 13:43
|
|
|
zmien mechanika i to jak najszybciej |
|
|
|
|
|
|
|
dareka6
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptroinic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 45 Skąd: WR
|
Wysłany: 2009-12-28, 16:32
|
|
|
eXecutorR,tak jak kolega paulo mowi,zmien szybko mechanika.Z wyciagnieciem czujnikow mniej schodzi czasu,jak z podniesieniem auta i sciagnieciem kola. |
_________________ Było:
Audi 80 B4 2.0 ABT
Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL
Audi A8 D2 4.2 Quattro ABZ
Audi A8 D2 F.L 4.2 Quattro AQF
Audi A4 B5 1.9 TDi AFN
Audi A4 B5 FL 2.4 Quattro APS
Audi A6 C5 FL 3.0 Quattro ASN
Audi A4 B6 1.9 TDI AWX
Audi A4 B5 FL 1.8 Turbo Quattro ANB
W garażu
Audi A4 B5 FL 1.9 TDi AJM + Virus
Audi A8 D2 FL 4.2 Quattro AUW |
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-28, 16:46
|
|
|
a tak dla mnie żebym wiedział, to napisałby ktoś mniej więcej co i jak od której strony? |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-28, 21:07
|
|
|
I wszystko nagle staje się proste. Dzięki! |
|
|
|
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2010-01-11, 16:13
|
|
|
u mnie jest to samo a ja głupi myślałem że to normalne z napedem quattro tak jakby przy skręcie na maxa i chęci zawrócenia nie miał mechanizmu różnicowego i chcialoby go wynieść. Podobnie jak w quadach (brak mechanizmu) |
|
|
|
|
roberto
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 6 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2010-08-16, 20:02
|
|
|
Mam ten sam problem tylko, że auto z 2004r. Czy też mam zacząć od wyczyszczenia czujników ABS w kołach z tyłu?Czy to może coś innego? Jak ruszam na skręconych kołach to mam takie same objawy jak koledzy opisujecie. |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-08-16, 20:52
|
|
|
prawdopodobnie czujniki ABS zabrudzone i zle zliczaja obroty, wyjac, przeczyscic i poskladac. Pamietajcie ze nie zawsze uszkodzony badz brudny czujnik zaswieci ABS na wskaznikach. Przewaznie zabrudzony czujnik daje takie objawy jak u was. |
|
|
|
|
szafa001
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi a8 d2
Wiek: 36 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 10 Skąd: Czarnków, wlkp
|
Wysłany: 2013-02-03, 00:52
|
|
|
podpinam się mam ten sam objaw koledzy, z tym ze nie wiem czy zle to czuje ale gdy skrece kola w prtawo lub lewo i ruszam czy do tylu czy do przodu to tez jak by rwalo gume, nie wiem czy przednia czy tylnia oś, we wtorek czyszcze czujniki i dam znaka pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|