Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 3.7PB/LPG ] Uszczelka pompy paliwa  
Autor Wiadomość
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-09-25, 08:50   [D2 97 3.7PB/LPG ] Uszczelka pompy paliwa

witam, dopadł mnie problem z porannym odpalaniem (nieszczelny kosz pompy) i potrzebuję informację, skąd wziąć tą rozpłaszczoną gumowo-metalową uszczelkę która jest pomiędzy koszem a mocowaniem pompy w baku? W serwisie są tylko komplety za ponad 450zł, jakoś mało mnie to przekonuje...
Pozdrówka
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2011-09-25, 17:43   

W Gdańsku, serwis VW Plichta (k/Obwodnicy Trójmiasta).

358 zł... niestety tylko serwis i cały komplet.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-09-25, 19:29   

Dzięki za wskazówkę. Ja mam zniżki na warsztat, a i tak drożej w Lubinie niż w Gdańsku :/
Lipa z takimi zniżkami i znajomościami.
Nieważne. Nie wydam 400zł na 5 gumowych oringów za 0,20pln/sztuka i kawałek blaszki z przyklejonym oringiem. Nie jestem stuknięty :) Znajdę rozwiązanie i napiszę.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2011-09-26, 06:37   

Szukaj rozwiązania.

Też mam do zrobienia porządek z pompą paliwa... standardowy problem.
Na razie nie mam czasu usiąść do tego.
Jednak pierwszy krok chciałem wykonać. Kupić uszczelkę (i).
Cena też spowodowała, iż najpierw rozbiorę i looknę o co tam dokładnie chodzi z tymi
uszczelkami.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-09-26, 21:27   

Sprobuj odwrocic (jest symetryczna) i mocniej dokrecic lub na wstepie tylko mocniej dokrecic (ta sruba co jest na gorze przykrywki baku po prawej stronie bagaznika)..
ja nie wymienialem tej uszczelki na nowa a mialem 2x problem z pompa - co ok 30tys. km
_________________
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-09-27, 00:35   

Kiedyś ktoś pisał o silikonie odpornym na benzynę. To było w jakimś temacie pisane o smrodzie paliwa w samochodzie. Może ktoś próbował takiego zabiegu??
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-09-27, 20:08   

Jestem po wstępnych testach. Zrobiłem tak - ponieważ uszczelki "zielone" z klimatyzacji są odporne na działanie benzyny, zdarłem stare, czarne uszczelki z tego metalu i przykleiłem na silikon uszczelki zielone. Zrobiłem taki sam wzorek z jednej i drugiej strony. Poskładałem wszystko do "kupy" i póki co jest idealnie. Zgodnie z tym co jest w serwisówce, zalałem 5L benzyny i autko zapaliło rano "na dotyk". No i nie wyłącza mi się nareszcie Webasto :) Wcześniej przy stanie paliwa mniejszej niż pół baku Webasto ciągle gasło - kilka minut po włączeniu - zapowietrzał się układ paliwowy.

Co do odwracania uszczelki i smarowania silikonem już tego próbowałem zanim napisałem post na forum :)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-09-28, 05:20   

Jak możesz to podaj wymiary tych zielonych uszczelek żeby inni mogli skorzystać jak będą mieli ten sam problem .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-09-29, 12:28   

k44761 napisał/a:
Jestem po wstępnych testach. Zrobiłem tak - ponieważ uszczelki "zielone" z klimatyzacji są odporne na działanie benzyny, zdarłem stare, czarne uszczelki z tego metalu i przykleiłem na silikon uszczelki zielone. Zrobiłem taki sam wzorek z jednej i drugiej strony. Poskładałem wszystko do "kupy" i póki co jest idealnie. Zgodnie z tym co jest w serwisówce, zalałem 5L benzyny i autko zapaliło rano "na dotyk". No i nie wyłącza mi się nareszcie Webasto :) Wcześniej przy stanie paliwa mniejszej niż pół baku Webasto ciągle gasło - kilka minut po włączeniu - zapowietrzał się układ paliwowy.

Co do odwracania uszczelki i smarowania silikonem już tego próbowałem zanim napisałem post na forum :)

I jak kolego,cały czas jest dobrze :?: jeżeli tak to daj namiary na te uszczelki,pewnie kilkadziesiąt osób z forum się ucieszy :mrgreen:
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-09-29, 21:37   

Witajcie. Cały czas jest ok. Uszczelki pochodzą z zestawu uszczelek VALEO do klimatyzacji, komplet takich uszczelek kosztuje sporo - bo około 500zł, jest tam z 1000 sztuk różnych uszczelek. W swoim warsztacie napełniam klimatyzacje, więc miałem takie uszczeleczki pod ręką. Dla ciekawych podam wymiary tych uszczelek - ale dopiero jak będę musiał rozebrać kolejny raz pompę, bo nie pamiętam w tym momencie.
Uszczelki można również kupić na sztuki w warsztatach które specjalizują się lub obsługują klimatyzacje za około 7 pln/sztukę. Ja zużyłem 6 sztuk.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-05-23, 19:29   

Czy oryginalna uszczelka może "sama z siebie" wyzionąć ducha?
Dopadł mnie problem z pompą i po wymianie na nową jest dokładnie to samo, czyli zakładam, że problem nie jest związany bezpośrednio z samą pompą, raczej z koszem/osprzętem.
Wcześniej było wszystko OK, nic nie grzebane, aż tu nagle przy stanie poniżej połowy paliwa w baku jest dupa, a pompa stara jak i nowa odpala wyłącznie po dolaniu benzyny do kosza.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.