Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 3.7PB ] TIP+Q - duże problemy z napędem  
Autor Wiadomość
klopotbiker 
Użytkownik


Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kłopot
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 3
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-07-10, 19:20   [D2 97 3.7PB ] TIP+Q - duże problemy z napędem

witam
tak wiec zakupilem pierwsza w swoim zyciu audi, poprostu poniewaz od lat podobala mi sie jej stylistyka, wszystko bylo pieknie puki nie nie zeszło napalenie na nia i zaczely sie cyrki a wiec zaczne od rzeczy które mnie irytuja i nie wiem jak z nich wybrnac a nie chcem jechac gdzies na warsztat do pana janka bo wiem jakie sa pozniej tego skutki i koszty a wiec

1. przy ruszaniu na maxymalnie skreconych kolach czuc wibracje na przedniej osi ale tylko przy dodawaniu gazu mowie o delikatnym muskaniu gazem a juz powyzej 20km/h jest OK
2. dzisiaj przy około 120KM/H na h po jezdzie 200km caly czas prosto na autostradzie nagle zaczeło cos wyc tak jak by ze srodka czy z przodu auta ale po delikatnym ruchu kierownicy to ustało i potem powtorzylo sie znow po kolejnych 200-300km
3. czasami potrafi szarpnac skrzynia przy kick down ale nie tak normalnie tylko sluchac taki stuk
wiem ze to zly dzial ale napisze odrazu wszystkie problemy chodzi o klimatyzacje

w aucie nie działala klima ale poprzedni wlasciciel zapewnial mnie ze sie poprostu skonczyla no ok wiec:
-pojechalem do serwisu ktory zajmuje sie wylacznie klimatyzacjami, sprawdzono szczelnosc na prozni itp wszystko bylo ok zaladowano mi 750g czynnika klima pochodzila na postoju z 5 min normalnie cyknela ze sie wlacza poczym sie wylaczyla i tak juz od dzisiaj rana zero odzewu nie zalacza sie wogule kompresor....a jak wiadomo upaly sa obfite teraz


bardzo prosze o pomoc, to moje pierwsze audi i boje sie ze sie tak nacielem ze szok

i takie dane jeszcze to przebiej to 262tys sprawdzony na VAG w serwisie no i skrzynia to TIPTRONIC 5 biegowy
 
 
apg 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2010-07-10, 19:49   

Z klimą miałem kiedyś podobny problem po kilku dniach od napełnienia i pojechałem po prostu zareklamować usługę do zakładu, który to robił. Znaleźli przyczynę, usunęli i było po sprawie. Sam tam raczej niczego nie zdziałasz.
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-07-10, 20:24   

a kto ma taki spzret zbey przebieg sprawdzac po vagu ?
 
 
klopotbiker 
Użytkownik


Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kłopot
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 3
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-07-10, 20:44   

po orginalnym multiplexie z vw wszystko sprawdzisz mniejsza w to,

do tego wszystkiego przed chwila wlaczysz sie chyba tryb awaryjny skrzyni tzn zapalily sie wszystkie znaczki tzn PRND432 i skrzynia chodzila jak mul jak zgasilem odpalilem bylo ok,

teraz przy zmiane biegu na postou tzn przy przelaczeniu z p na D albo R czuc tak jak bys skrzynia sie zastanawiała i dopiero wrzuca.....


co do klimy to juz w tym serwisie sie to stalo i powiedzieli ze moze to czujnik wysokiego cisnienia lub cos i oni teraz nie maja czasu i gostek powiedzial "niech pan sobie na VAG gdzies sprawdzi i przyjechac powiedziec bo nasz jest zajety do wtorku..."
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-07-10, 22:48   

1.Jeśli chodzi o pierwsze z twoich pytań to prawdopodobnie jest przegub zewnętrzny do wymiany.
2. Najprawdopodobniej jest to związane ze sprzęgłem hydrokinetycznym.
3. Mogą być to na przykład luzy na gdzieś na półosi lub wale. Bądź w którymś z mostów.
Mało precyzyjne są twoje pytania aby coś więcej powiedzieć. Nie opisałeś skąd w ogóle te odgłosy się wydobywają. Twoja ostatnia wypowiedź raczej na pewno utwierdza w przekonaniu, że pojawiają się problemy ze sprzęgłem lub niskim poziomem oleju.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-10, 22:54   

klopotbiker napisał/a:
262tys sprawdzony na VAG w serwisie


:shock: :shock:

Nie chcę nic mówić/pisać ale zdaje się skrzynia chce ci powiedzieć "remontuj mnie"
O 3,7 nie będę się wypowiadał w tym wątku bo robiłem to nie raz w innych.
Jaki czynnik ci wpompowali?
_________________

 
 
klopotbiker 
Użytkownik


Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kłopot
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 3
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-07-11, 12:47   

jestem zalamany....przed ta audi mialem trzy bmw......e39 528 97' potem e39 535 99' a na koncu e38 740 98' a zachcialo mi sie zmiany na wakacje....

jesli chodzi o te odglosy to slychac ze one sa wyraznie gdzies z przodu bo jak ruszylem kierownica w lewo prawo to ustały, i narazie cisza,

jesli sa problemy ze sprzeglem tym kinetycznym to co wymiana mnie czeka?? :/ :/

poziom oleju w skrzyni sprawdze w poniedzialek jak bede juz u siebie w domu, puki co jestem w szczecinie moze jest gdzies jakis magik tu z tego forum wlasnie ze szczecina ktorys z was co moglby im pomuc?

co do czynnika w klimatyzacji to nie wiem jaki mi wpuscili, koles spojrzal na tabliczke pod maska i uzywal sprzetu juz ci mowie TEXA K650E a co on tam nabil to nie mam pojecia wiem ze 750g....

z bmw nigdy nie mialem wiekszych problemów po za jakimis czujnikami itp....a tutaj widze ze wpakowalem sie na mine nad miny.....
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-07-11, 16:55   

Po prostu trafiłeś zjeżdżony egzemplarz. Te auta potrafią się odwdzięczyć w miarę niską awaryjnością jeśli poprzedni właściciel dbał o auto, a nie je bez przerwy katował. Jeśli chodzi o te stuki to jeżeli występują przy ruszaniu i na skręconych kołach to na 100% jest to przegub. Poziom oleju sprawdzisz tylko przez dolewanie ponieważ nie ma w skrzyni żadnej miarki. Każde auto klasy premium jeżeli będzie zajechane może okazać się skarbonką. I niema tu znaczenia marka samochodu.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.