Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] 4,2 ABZ problem z przeplywomierzem  
Autor Wiadomość
krzys2711 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzys
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Kwi 2021
Posty: 9
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2021-12-06, 04:38   [D2 97 4.2PB/LPG ] 4,2 ABZ problem z przeplywomierzem

Pacjent to D2 1997rok 4,2 ABZ, po miesiacu nieuzytkowania auto przestalo odpalac, przy odpalaniu zlapywal ale bylo takie wrzaenie jakby ja zalewalo zaczela prychac kichac i strzelac w tlumik a po dodaniu gazu zaraz gasł. Po podlaczeniu vaga zero bledów, a w blokach pokazuje obciazenie silnika 100% i 28g/s przeplywu powietrza, po zdjeciu wtyczki od przeplywki nic sie nie zmienia, sa te same wartosci i auto nie odpala. Przeczyscilem przeplywke srodkiem w sprayu ale nic nie pomoglo. Czy wartosci ktore pokazuje vag sa prawidlowe i co ma wplyw na obiazenie silnika bo wydaje mi sie ono duze zwlaszcza ze silnik nie pracuje.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2021-12-06, 06:09   

Pompa paliwa , poszukaj na forum jest bardzo dużo o tym .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
krzys2711 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzys
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Kwi 2021
Posty: 9
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2021-12-06, 06:35   

a jak sie do pompy maja obciazenie silnika i przpelyw kotry pokazuje vag jak silnik nie pracuje, poza tym czy komputer nie powinien wypluc błedu przeplywki jak jest odpieta
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 528
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2021-12-06, 17:43   

Ile jest benzyny w baku i od kiedy ona tam jest?
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
krzys2711 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzys
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Kwi 2021
Posty: 9
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2021-12-07, 04:50   

benzyny w zbiorniku jest lekko ponad polowa, zatankowana miesiac temu,, ja nie pompa sie przejmuje, bardziej niepokoi mnie ta przeplywka, wg mnie jak komputer pokazuje 100% obciazenia i 27g/s przeplywu masy powietrza to ECU leje benzyne bez opamietania na wtryski, zwlaszcza ze parametry sa takie same przy odpietej jak i zapietej przeplywce a do tego przy odpietej ECU nie wywala bledu , dzis przyjdzie inna przpelywka tez uzywana to sie okaze czy mam racje
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-12-08, 20:35   

auto odpali bez pójdzie z mapy i tyle
efekt zalanie powoduje słabe cisnienie paliwa wtryski nie pylą tylko wlewają paliwo i zalewają auto
wykręć wszystkie swiece na noc rano zakręć i obacz czy to cos da
 
 
krzys2711 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzys
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Kwi 2021
Posty: 9
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2021-12-09, 18:10   

mieliscie panowie racje, po dolaniu okolo 20 litrow benzyny auto zapaliło na widok kluczyka, jednak trzeba zajrzec do pompy,

[ Dodano: 2021-12-09, 18:12 ]
czy ktos dysponuje schematem lub zdjeciem bypassa pompy paliwowej jak to ma wygladac, bo jak juz bede rwał to chce zrobic zeby bylo dobrze a czytalem ze z tym bypassem nie problemu z zasysaniem przy niskim stanie paliwa
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-12-09, 19:25   

https://a8team.pl/d2-all-wymiana-pompy-paliwa-vt19801.htm
https://www.youtube.com/watch?v=7w7OFvI85_E
https://www.youtube.com/watch?v=7TVwYspbFC4
_________________
Black Cars Matters
 
 
krzys2711 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzys
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Kwi 2021
Posty: 9
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2021-12-09, 19:56   

temat czytalem i filmiki tez widzialem ale nie ma zdjecia czy schematu tego bypassa, chyba ze mi na kompie nie wyswietla zdjec
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-12-09, 20:00   

O jakim bypasie mówisz ? Chcesz przerobić oryginalny układ ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
krzys2711 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzys
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Kwi 2021
Posty: 9
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2021-12-09, 20:02   

w temacie tym co link przyslales jest opis tego bypassa
cytuje
Kolor zielony: te elementy pozostają bez zmian.
Kolor żółty: przewód który należy dołożyć (około 40-50 cm)
Kolor czerwony: te elementy można zdemontować, nie będą już potrzebne.

Bypass łączysz z metalową rurką i trójnikiem który zasila eżektory.
Szybkozłączkę, tą przy trójniku, należy zdemontować ze starego przewodu i podłączyć do bypassa.

[ Dodano: 2021-12-09, 20:04 ]
cytuje
Połaczenie przewodem paliwowym kroćca w koszu z pominieciem drugiego kosza i bezpośrednio do trójnika który rozgałezia się do ssawek daje nam w zasadzie pewna sprawnośc przelewową.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-12-09, 20:05   

Ah o to chodzi, ale po co ? Na fabrycznym układzie, z nowa pompą VDO działa poprawnie.
_________________
Black Cars Matters
 
 
krzys2711 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzys
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Kwi 2021
Posty: 9
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2021-12-09, 20:07   

cytuje
Wpinasz jeden koniec do tej metalowej rurki co wychodzi z kosza a drugi do trójnika na dnie baku. Ten oring na trójniku można wywalić bo i tak opaskę założysz. Chyba że go tam nie masz i dlatego nie działa :) Z tym felernym króćcem możesz zrobić co chcesz ale ja go zostawiam i służy jako element ustalający kosz.

[ Dodano: 2021-12-09, 20:20 ]
potrzebowałbym schematu lub zdjecia bypassa wlasnie z tych opisow
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-12-09, 21:18   

Proponowałbym napisać PW do https://a8team.pl/profiles/10557.htm być może ma jeszcze zdjęcia na dysku
_________________
Black Cars Matters
 
 
krzys2711 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzys
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Kwi 2021
Posty: 9
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2021-12-10, 03:47   

juz napisalem do uzytkownika revo i czekam na odpowiedz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.