Autor |
Wiadomość |
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2019-07-19, 16:44 [S8 D2 99
] Wibracje przy 110-140 km/h
|
|
|
Wymieniłem w aucie n/w rzeczy a wibracje w przedziale 110-140 km/h występują dalej :
1. Wszystkie piasty plus łożyska
2. 4x przeguby wewn. oraz zewn.
3. Wyważenie wału plus podpora wału
4. Tylny dyfer i Torsen
5. Amortyzatory plus zawieszenie przód i kilka tulei tył
6. Felgi i opony nowka sztuka Bimoto plus ps4 Btw. Felga na d2 wymiata 😀
7. Wózek na dobrych tulejach.
Ogólnie wszystko co sie obraca, a niektóre rzeczy profilaktycznie.
Została tylko skrzynia ...
powyżej przedziału wymienionego samochód jedzie jak po stole. Jest to tak wkur... że nie macie pojęcia tym bardziej, że Babcia jeździ 50 tys rocznie. |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-07-19, 20:36
|
|
|
Przedni dyfer zostaje. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2019-07-20, 08:55
|
|
|
Właśnie 😭 tego nie da się naprawić, a skrzynie mam po remoncie. Zrobione 90k kilometrów.
[ Dodano: 2019-09-12, 14:20 ]
Wymieniłem przedni dyferencjał wraz z trzema łożyskami. Wibracje dalej są, ale o mniejszej amplitudzie. Czasami nasilają się na zakrętach. Nie ma już pomysłów ... |
|
|
|
|
Miś
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 96 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2019-09-12, 15:37
|
|
|
Maglownice sprawdzales?poduszki na skrzyni i silniku? |
|
|
|
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2019-09-12, 17:00
|
|
|
Poduszki sprawdzane, Maglownica po regeneracji ale chyba wymienię ją na inną, ale już nie daje do regeneracji.
[ Dodano: 2019-10-31, 17:25 ]
Maglownica wymieniona wibracje jak były tak są. Wymieniłem ponownie wał ... dalej kibel. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-10-31, 17:55
|
|
|
a poduszki sanek z przodu i tyłu?
bo morze być też tak że to od konwertera, na postoju odpal silnik i pomału dodawaj gazu |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2019-10-31, 18:04
|
|
|
Poduszki sanek z przodu były w porządku z tylu nie wiem.
Konwerter mam nowy robiłem skrzynie w Teomotors.
Dodawanie gazu delikatne ... co ma mi to pokazać ? Jaśniej Panie 😀 |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-10-31, 18:42
|
|
|
wibracje jakie będą , i czy wogule jakieś będą występowac, przed wymianą konwertera miałem w granicach 2000 obr wyczuwalne drgania |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2019-10-31, 21:06
|
|
|
A prostoliniowość ustawienia wału sprawdzona i wyregulowana?
Z ciekawości - w jaki sposób dobrano wszystkie podkładki regulacyjne przy wymianie kół dyferencjału? |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
garbos
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 04 Kwi 2018 Posty: 37 Skąd: Samolubie
|
Wysłany: 2019-10-31, 21:15
|
|
|
Widzę że masz LPG. Czy na PB i na LPG są takie same drgania?? |
|
|
|
|
|
|
|
Miś
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 96 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2019-11-01, 17:07
|
|
|
Jak przy wymianie dyfra przedniego, to na drugiej flanszy też łożysko wymieniłeś?Masz na fakturze wyszczególnione jakie części były wymieniane w skrzyni przy tej naprawie ?często warsztaty asb ,,remontami,, nazywają wymienienie uszkodzonej czesci i to wszystko od cały remont.Sprzeglo czy to nowe czy regenerowane też może mieć wadę tym bardziej w tych czasach gdzie bardzo dobra jakość materiałów i uslug zastała już pogrzebana w kartach historii.Tarcze hamulcowe sprawdzone masz ?Jak się przegrzeja też mogą przekazywać bicie na bude. |
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2019-11-02, 19:31
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | A prostoliniowość ustawienia wału sprawdzona i wyregulowana?
Z ciekawości - w jaki sposób dobrano wszystkie podkładki regulacyjne przy wymianie kół dyferencjału? |
Prostoliniowość wału ustawiona na oko. Podkładek regulacyjnych nie używałem bo wymieniałem dyfer ten z układem planetarnym plus 3 łożyska. Zero luzu na prawej flanszy ruszając półosią.
[ Dodano: 2019-11-02, 19:32 ]
garbos napisał/a: | Widzę że masz LPG. Czy na PB i na LPG są takie same drgania?? |
Tak
[ Dodano: 2019-11-02, 19:34 ]
Miś napisał/a: | Jak przy wymianie dyfra przedniego, to na drugiej flanszy też łożysko wymieniłeś?Masz na fakturze wyszczególnione jakie części były wymieniane w skrzyni przy tej naprawie ?często warsztaty asb ,,remontami,, nazywają wymienienie uszkodzonej czesci i to wszystko od cały remont.Sprzeglo czy to nowe czy regenerowane też może mieć wadę tym bardziej w tych czasach gdzie bardzo dobra jakość materiałów i uslug zastała już pogrzebana w kartach historii.Tarcze hamulcowe sprawdzone masz ?Jak się przegrzeja też mogą przekazywać bicie na bude. |
Musiałbym sprawdzić co miałem wymieniane. Tarcze przód nowka sztucka ebc gładkie plus hawk performancem. Nie doprowadzam do przegrzewania tarcz. |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-11-03, 10:51
|
|
|
Nowe opony nie gwarantują braku bicia. Sam się władowałem w nówki klebera i się teraz bujam. Na jakichś zjechanych trzyletnich oponach zero bicia, na nowych dramat (mimo wyważania). |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-11-03, 12:26
|
|
|
dokładnie , potwierdzam, mnie na szczęście wymieniono na komplet bez wad i wibracje ustały |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2019-11-04, 07:25
|
|
|
krisker napisał/a: | Nowe opony nie gwarantują braku bicia. Sam się władowałem w nówki klebera i się teraz bujam. Na jakichś zjechanych trzyletnich oponach zero bicia, na nowych dramat (mimo wyważania). |
Na 3 kompletach opon to samo. Goodyear, Michelin, Nexen |
|
|
|
|
|