Autor |
Wiadomość |
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-12-23, 22:54
|
|
|
Kosmy napisał/a: | A skrzynia biegów nie może powodować wibracji ? |
Podczas "wibracji" zmieniałeś biegi,jeśli tak jest jakaś zmiana częstotliwości ? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-12-24, 11:28
|
|
|
pepi napisał/a: | jakies markowe opony ? |
u mnie byly nokiany letnie opisywalem tutaj generalnie wizualnie nawet były jajowate
to było nie do zlikwidowania wyważaniem, teraz mam cos innego ale efekt jest
sporo mniejszy więc nie mam czasu się tym zajać
każda akcja przed hunterem powinna się zacząć od zdjęcia kół rozkompletowania
i sprawdzenia czy felgi same w sobie nie mają bicia i są proste do tego sprawdzenie bicia
tarcz i piast... koszty się rodzą szybko... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-12-25, 10:10
|
|
|
mało felg jest prostych .... a prawie wcale ich nie ma
każda felga ma bicie nawet nowa -gość kupił nowe felgi stalowe do volvo każda latała na boki dość sporo ale po wyważenie ok
Tak jak pisałem jeśli opona skacze góra dół to pozamiatane wtedy wyważanie nic nie daje
są maszyny które wyrównywają takie coś ale moim zdaniem to ...
Zapomniałem dodać im większa felga to większy problem |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-12-27, 07:24
|
|
|
pepi napisał/a: | jakies markowe opony ? |
Klebery Wyraźne bicie promieniowe. Wymieniony komplet na gwarancji (firmie Michelin zajęło to raptem 4 miesiące ). Mogę się podpisać pod tym, co pisał Maciu. Im cieplej, tym gorzej. Teraz jest całkiem nieźle. Jak znowu się zacznie, to najpierw Hunter (na szczęście mam pod nosem), a potem znowu reklamacja. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-12-27, 10:51
|
|
|
to może bardziej markowe opony lub chinskie |
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2019-12-29, 04:14
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Kosmy napisał/a: | A skrzynia biegów nie może powodować wibracji ? |
Podczas "wibracji" zmieniałeś biegi,jeśli tak jest jakaś zmiana częstotliwości ? |
Jutro wracam ze świąt. Jeszcze protestuje. Ostatnio wrzucałem luz i dalej wibracje były.
Czasami jest tak, że jadąc ze stała prędkością na wprost wibracje ustępują. Dodasz gaz albo skręcasz w lewo bądź prawo pojawiają się ... dramat. Nie ma człowieka, który mi to wyleczy. Leki uspokajające muszę brać 😀
Po 5 dniach nie jeżdżenia wibracje już od 80km/h. Po 10 minutach w tym przedziale ustały.
Nie ma różnicy na jakim biegu jadę w przedziale wibracyjnym.
Najgorsze wibracje są w tym przedziale przy delikatnym dodawaniu gazu. |
|
|
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2019-12-29, 17:35
|
|
|
Sprawdz poduszki na tylnym moście |
|
|
|
|
Beretti
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 231 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-12-29, 20:05
|
|
|
Zapomniałem napisać ze oddałem przednie półosie do regeneracji ponieważ smar po 20 latach w przegubach zmienił się w plastelinę |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2020-03-17, 13:49
|
|
|
Tadam
Temat wibracji pokonany 😀
Tuleje tylnego mostu, tuleje wózka i cała zawiecha tył.
Dziękuje do widzenia 😀 |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2023-01-07, 11:53
|
|
|
Dwa lata temu zbyt wczesne "tadam" zrobiłem bo wibracje wróciły.
Co się okazało ... opony. Kupiłem dwa miesiące temu nowy komplet opon Vredestain całoroczne. Teraz dopiero auto jeździ jak po stole ... 5 lat bezsensownego wymieniania części. MarekP750 miał od początku racje, że to opony.
ps. Dopiero teraz cieszę się jazdą |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2023-01-08, 21:58
|
|
|
z napędem na jedną oś opony aż tak nie mają znaczenia czyli pewnie były jajowate od stania co przy 4x4 mści się |
|
|
|
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2023-01-09, 23:20
|
|
|
pepi napisał/a: | z napędem na jedną oś opony aż tak nie mają znaczenia czyli pewnie były jajowate od stania co przy 4x4 mści się |
W trzy lata zrobiłem prawie 135 tkm także nie stał zbyt wiele. Teraz dopiero od dwóch lat odpoczywa i 10tkm rocznie robi. |
|
|
|
|
|