Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] CAN Commander 1.4 nie moge odczytac PIN  
Autor Wiadomość
psg 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 234
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-08-11, 10:05   [D2 97 4.2PB/LPG ] CAN Commander 1.4 nie moge odczytac PIN

witam
auto testowe A8 97r 4.2 benzyna 97r
problem: zakodowanie kluczy, brak kodu PIN do IMMO

program vag can commander 1.4 china, dziala normalnie, moge czytac info o silniku, kombi itd czyli kabel i starowniki dzialaja ale nie moge odczytac kodu PIN do Immo.

w sekji instruments/immobilizer wybieram pierwszy z gory vdo wtedy zawiesza sie deska i trzeba odlaczyc kleme od akumulatora, czyli licznik mam VDO ale cos jest bosch'a i dlatego sie zawiesza. zatem probuje inna opcje a8 white immo box ale nie moze sie polaczyc

probowalem odczytac ECU wybierajac vag ME xx ale nie moze sie polaczyc, EDC15x tez spradzilem chociaz to tylko pod diesel

pytanie:
1. jak odczytac pic aby go potem uzyc w vagCOM do zaprogramowania klucza
2. moze w tym a8 97r uzywac sie odrazu opcji key learning bo nie ma pinu tylko idzie programowanie jako autoryacja polaczenia z immo. w serwisie tez jzu nie podaja pinu tylko wszystko idzie Online


Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań


[ Dodano: 2011-08-14, 00:04 ]
udało się tylko odczytać eeprom z licznika ale tam chyba nie ma pinu can comamnder podał przebieg niestety login/pin jest zero 0,
odczytanie eeprom z ECU nie możliwe, nie może się połączyć z ECU

proszę o ewentualne info jak zdekodować ręcznie eeprom licznika 4D0 919 033 G
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-08-14, 21:10   

W liczniku nie masz pinu tylko w puszce immo pod adresem 25. Weż wyrzuć ten kabel, bo z puszkami immo produkcji megamos-kostal nie działa. do ręki programator, w środku siedzi kośc 93c66, odczytaj ją i podeslij mi wsad, podam Ci pin.

Co do przyuczania kluczyków MUSISZ mieć NOWE pastylki ID13, na żadnych używkach nie zaprogramujesz (tylko immo2 zaprogramujesz - A4 po 98, stara a3 po lifcie itp). Bez podania PINu nie da się przyuczyć w immo1 bo nie masz dostepu do pamięci, więc żadne niby tam key learning na pewno nie zadziała.

Co do kodowania kluczyków zwykłym VAGiem w kanale 21 po podaniu pinu w opcji login.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
psg 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 234
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-08-14, 22:08   

dzieki za odpowiedź
masz racje, can commander nie łaczy sie z po lini K z kanalem 25, odrazu wywala target not responding

natomiast widze ze w opcjach vag tacho 3.01 jest pozycja audi immo megamos/kostal czyli albo wyjac puszke immo i odczytac programatorem pamięć 93c66 albo użyć vag tacho np 3.01 ale mysle ze nawet 2.5 poradzi sobie.

2. mam zakodowane dwa klucze, przy dodawaniu trzeciego juz z nowym ID13 nie musze chyba zmieniac ID13 na nowe w pozostalych juz zakodowanych ?
 
 
vito555 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 59
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-08-17, 19:53   

Musisz zakodować wszystkie od nowa.
 
 
psg 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 234
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-08-17, 20:58   

wiem ze musze zakodowa wszystkie klucze ale czy musze zmieniac pestki ID13 w jzu zakodowanych kluczach, raczej nie mysle ze tylko w nowym kluczu o ile ID13 nie jest czyste

[ Dodano: 2011-08-18, 11:38 ]
czy mozecie mi doradzic jaki megamos ID mam kupic?
mam dorobiony grot do klucza, jest miejsce na transponder ale nie wiem jaki mam kupic
moje auto to A8 97r 4.2 benzyna (auto dokładnie z lipca 1997r)
z tabelki (http://www.transpondery.pl/Blog%20Posts/a.html) wynika ze transponder moze byc ID13 lub ID48:

AUDI A8 1995 1997 Megamos ID13
AUDI A8 1997 2004 Megamos Crypto ID48

czyli moze to byc ID13 bo tabelka konczy sie na 1997 ale moze byc to ID48 bo akurat sie tabelka zaczyna

auto A8 jest dokladnie z lipca 1997r

znalazlem opis ze mozna sprawdzic czy dany klucz mozna zapisac w immo:
[25 - Immobilizer]
[Meas. Blocks - 08]
Select Block 001.
i teraz jesli w pozycji 3 jest cyfra 1 to znaczy ze mozna zapisac badany klucz.

jednak ja nie mam jeszcze w dopasowywanym kluczu transpondera wiec nie sprawdze i wartosc bedzie pewnie inna niz 1.
 
 
vito555 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 59
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-08-18, 19:29   

Podjedz do kogoś ,u siebie,kto dorabia klucze,włoży kluczyk w magiczną dziurkę(ten ,którego używasz) i będziesz wiedział w 30s.
transponderów aktualni\e zakodowanych nie musisz wymieniać ,ale do procedury kodowania musisz mieć je wszystkie.
 
 
DanioUK 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damien
Jeżdzę: Audi S8 & Audi Cabrio
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 108
Skąd: Skelmersdale/Rybnik
Wysłany: 2012-01-16, 14:27   

K44761 o jakim programatorze mowa jesli moge wiedziec???

Czy nim wyciagne pin???
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-16, 21:54   

przeciez napisal ze nie wyciagniesz pinu kablem. Musisz fizycznie wydlubac eeproma.
Mam pytanie k44761: czy w polifcie moge wydłubac pin z liczników?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
DanioUK 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damien
Jeżdzę: Audi S8 & Audi Cabrio
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 108
Skąd: Skelmersdale/Rybnik
Wysłany: 2012-01-17, 14:02   

Ale czy Ja napisalem cos o kablu??? Pytam o jaki programator chodzi??
_________________

 
 
PiTeR 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3 W12
Wiek: 40
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 12
Skąd: małopolska
Wysłany: 2012-01-17, 17:29   

a sprawdzał ktoś czy z puszkami immo megamos/kostal zadziała vag tacho 3.01?
_________________
S8 97' 4,2 Manual Pb
A8 04' 6,0 W12 Tiptronic
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-11-03, 00:17   

PiTeR napisał/a:
a sprawdzał ktoś czy z puszkami immo megamos/kostal zadziała vag tacho 3.01?

Prawie sześć lat minęło, ale może ktoś to sprawdził? Ewentualnie pojawiło się jakieś inne narzędzie poza rozbebeszaniem szrota i rwaniem puszki immo?
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.