Autor |
Wiadomość |
kcizla
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 18 Mar 2017 Posty: 8 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2018-05-22, 15:09 [D2 97 4.2PB/LPG
] cieknie benzyna na kolektor wydechowy
|
|
|
dzisiaj po przejechaniu kilku kilometrów zaczęło mocno waniać benzyną. Na parkingu zajrzałem pod maskę i okazało się, że wprost na prawy kolektor ciurkiem wali benzyną (chodził na gazie). Jakoś dojechałem do domu i dałem sobie spokój z jazdą. Teraz odpaliłem, pochodził trochę i przecieku nie widać, zapachu benzyny nie czuć. Ciekawe co znowu tym razem? |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-05-22, 16:10
|
|
|
Najpewniej wąż na wejściu listwy wtryskowej. Założyć nowy, dać po 2 opaski na każdym końcu i będzie trzymać
https://www.audiworld.com...clamps-2916703/ |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2018-05-22, 18:04
|
|
|
Te weze fabrycznie sa zakuwane. Jesli masz fabryczne zakucie, to ono pewnie przepuszcza. To samo mialem u siebie ale akurat gapilem sie na silnik jak chodzil jak sikac zaczelo, to od razu zgasilem auto. Odetnij zaute koncowki i naloz normalnie gume na krociec ktory zostaje. Ja tak mam i wszystko dziala. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
kcizla
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 18 Mar 2017 Posty: 8 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2018-05-22, 20:46
|
|
|
Dziękuję koledzy. Jak tam się dostać? Czy dam radę po zdjęciu filtra powietrza? |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-05-22, 21:47
|
|
|
Do zdjęcia rura dolotowa między filtrem a przepustnicą (samej puszki filtra ruszać nie trzeba) i osłony silnika, środkowa i po stronie pasażera. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
Truten
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 51 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2018-05-29, 22:57
|
|
|
Jak raz zaczęło sikać to będzie się powtarzać, odetnij nieszczelny kawałek jak koledzy radzą ale daj na wszelki wypadek zamiast tego zakucia fabrycznego opaskę na śrubkę, taką do węża ogrodniczego, jakby nie patrzeć to jakieś ciśnienie z pompy paliwa jednak tam jest i lepiej żeby nie zrzuciło ci go w trasie.
U mnie tuż po odpaleniu na zimnym sikało zdrowo aż w kabinie było czuć benzyną przez minutę lub dłużej, początkowo myślałem, że to dlatego że na ssaniu chodzi, heh. Po zagrzaniu się samo uszczelniało. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-05-31, 07:30
|
|
|
Polecam zastosowanie tego typu opasek.
możesz dokręcić przewód większą siłą.
Normalne opaski ślimakowe też dadzą radę ale musi być w miarę markowa.
Te tanie zaraz puszczają na gwincie i się obracają. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2018-05-31, 07:57
|
|
|
Ja tylko dodam, ze te opaski co pokazuje Erni mam zamontowane wszędzie u siebie w aucie z dwoch powodow. Po pierwsze nie deformują tak mocno gumy na złączu jak tradycyjne opaski. Po drugie znacznie trudniej je przekręcić.
Na allegro jak chce ktoś je znaleźć to musi wpisać opaski SGB lub SBG |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-07-07, 21:02
|
|
|
Ja zrobiłem tak, że wykręciłem całego, uciąłem nad nadkolem. Od strony listwy zakułem nową złączkę w firmie która zakuwa węże do hydrauliki. Koszt 60 zł a złączka na 40 bar chyba
nad nadkolem nasunąłem na rurkę i zacisnąłem dwoma mocnymi opaskami i siedzi już dwa lata.
U takiego znajomego A8 się spaliła właśnie dlatego, że paliwo leciało i akurat kapało na kolektor wydechowy |
|
|
|
|
|