|
Autor |
Wiadomość |
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2015-10-01, 21:05 [D2 01 4.2PB/LPG
] wpada hamulec
|
|
|
Koledzy mały problem z hamulcem auto stało nie palono 6 miesięcy i teraz jest tak ze za pierwszym razem hamulec taki miękki i wpada dopiero za trzecim razem łapie i tak za każdym razem i może być przyczyną tego zapieczony tloczek bo trzyma mi jedno koło bo się grzeje. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-10-01, 21:49
|
|
|
Płyn jest w zbiorniczku ?
Zapieczony cylinderek raczej nie będzie miał dużego wpływu.
Zapowietrzony układ tak.
Zmiana płynu i porządne odpowietrzenie układu na początek. Zaczynając od najdalej położonego koła od pompy:
PT -> LT -> PP -> LP z pozycji kierowcy.
Polecam czynność zrobić 2x |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2015-10-02, 07:22
|
|
|
A mógł tak sam się zapowietrzyc przez ten czas bo przed tym postoje było ok wszystko. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-10-02, 19:25
|
|
|
Jeśli zeszedł płyn z układu, czyli zrobiła się nieszczelność to oczywiście że mógł.
Miałem kiedyś taki przykład 2x w A4, jeździłem dzień w dzień było wszystko ok.
Pewnego dnia miałem z żoną jechać do lekarza i wsiadam w A4 i wyjeżdżam z podwórka. Naciskam na hamulec i nagle skok adrenaliny i ciśnienie 250/150. Śladów wycieków żadnych. Ale z czasem dopatrzyłem się wycieku z ośki ręcznego w tylnym zacisku hamulcowym.
Niby w A8 poprawili to. A4 jest podobny zacisk, tam leciały uszczelnienia w ósemkach lubiały się zapiekać ręczne.
Sprawdź dokładnie przewody elastyczne i zaciski hamulcowe.
Mi osobiście to wygląda na totalnie zapowietrzony układ. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2015-10-21, 09:55
|
|
|
trochę to dziwne że tak się stało a może faktycznie coś przerdzewiało albo wężyk elastyczny pękł? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |