Autor |
Wiadomość |
Kunaa12
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-12-22, 11:54
|
|
|
Czy się nie poluzowały?? |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-12-22, 19:47
|
|
|
Zobacz jeszcze czy w skrzyni biegów nie masz błędu poślizgu sprzęgła hydrokinetycznego. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Kunaa12
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-12-25, 12:50
|
|
|
Sprawdzałem , nic nie wykazuje. Brak błędów. Jeszcze odnośnie do tego tematu. Zauważyłem pod czas jazdy, drgania są dużo większe jak wchodzi się w zakręt w prawo. Natomiast jak w lewo drgania są strasznie minimalne. |
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
Wysłany: 2013-12-25, 18:05
|
|
|
Zaczytuję ci mój post z 2.11.
Cytat: | Ja wymieniłem łozysko piasty i drgania zniknęły,drgało w przedziale 80-120,raz mocniej raz lżej,teraz jest ok. |
Szukaj dalej problemu dalej niż go prawdopodobnie masz,wyremontuj skrzynię,zawias,wał itd wydaj kilka tyś.zł a potem wymienisz łożysko za stówę i problem zniknie.
Brak słów. |
_________________ http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg |
|
|
|
|
|
|
|
Kunaa12
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-12-25, 19:09
|
|
|
Przeważnie jeśli łożysko w piaście jest do wymiany to go słychać, bo jeszcze nigdy się nie spotkałem z taką sytuacją że było do wymiany a nie było słychać żadnego szmeru. No ale dzięki za podpowiedź jeszcze raz. Sprawdzę to od razu po świętach. |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-12-26, 10:41
|
|
|
Może być łożysko krzywe, nie ma luzu ale jest skrzywione. Ja tak miałem w polifcie. Nie wydawało żadnych dźwięków, nie miało grama luzu, a koło drgało.
Zanim do tego doszedłem wymieniłem opony, felgi, 2 komplety tarcz |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-26, 14:26
|
|
|
ja w lagunie gościowi zmieniałem klocki i wyszło że mało koło nie odpadło był taki luz a słychać nic nie było
łożysko sprawdza się tak że jedziemy na wprost i delikatnie skręcamy w [prawo lewo w jedno stronę będzie ciszej |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-26, 14:42
|
|
|
Co do łożysk to dodam jeszcze do wypowiedzi Pawła że skręcając w prawo lub w lewo gdy zaczyna cichnąć to masz podejrzanego. Łożysko cichnie przy obciążeniu to znaczy że jak skręcasz np w prawo - ciężar auta idzie na lewą stronę i wtedy gdy cichnie masz pewność że jest to lewe łożysko. I na odwrót. A czy to przód czy tył to już jest ciężko zlokalizować, jedynie podnośnik.
Sporo się tego nazbierało |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-26, 14:47
|
|
|
Nie dawno wymienialem u siebie. Na zakretach zmieniała sie modulacja miałczenia potem buczenia więc wiedziałem że to łozysko i wiedziałem że lewe przednie bo tam je słyszałem Zawsze powiem które wyje bo to słysze |
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-12-26, 16:56
|
|
|
Kurcze te mechaniory to h..a wiedza człowiek musi sam kombinować bo inaczej połowę auta wymienia i nie chca chcą wziąć za to odpowiedzialnosci.. żal <niewiem> |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-26, 17:47
|
|
|
bo to wymieniacze są za któryś tam razem trafią |
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-12-26, 18:59
|
|
|
Tak jest.mechaniory ewoluowały do wymieniaczy.heheh |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-12-26, 20:06
|
|
|
Nie wszyscy ale większość faktycznie tak. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
Kunaa12
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-12-27, 01:33
|
|
|
Dzisiaj to przeglądnę wszystko maszynę na podnośnik wezmę i posprawdzam dzięki Panowie za podpowiedzi |
|
|
|
|
|
|
|
Kunaa12
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-02-02, 14:53
|
|
|
Witam ponownie podpora wymieniona , lecz objawy są takie same jak były. Jaka może być jeszcze przyczyna? |
|
|
|
|
|