Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Silnik nie odpala brak błędów na kompie  
Autor Wiadomość
jacek1-74 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 34
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-06-22, 16:39   [D2 94 4.2PB/LPG ] Silnik nie odpala brak błędów na kompie

Mam problem z odpaleniem silnika na pb. Nie odpala też awaryjnie na lpg. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem pojawił się błąd czujnika położenia wałka rozrządu, dzisiaj wymieniłem, nie pokazuje błędów. Naddatek paliwa przelewa przez regulator ciśnienia paliwa, podaje na cylindry bo czuć je na wydechu. Świece wymienione - NGK. Nie wiem czego już się przyczepić.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-22, 17:25   

A sprawdzałes organoleptycznie czy jest iskra?? bedzie przynajmniej wiadomo że zapłon sprawny.
 
 
jacek1-74 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 34
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-06-22, 17:39   

Przed chwilą sprawdzałem- jest

[ Dodano: 2012-06-22, 19:44 ]
Po kilku kręceniach rozrusznikiem wyskoczył ponownie błąd czujnik wałka rozrządu zwarcie do B+
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-06-22, 20:55   

bylo cos grzebane przy rozrzadzie?
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-06-22, 21:46   

jest iskra? Wykrec cewke i zasadź jakas swiece to zobaczysz czy jest
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
jacek1-74 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 34
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-06-22, 21:48   

W rozrządzie nic nie ruszane, iskra jest. Zaczęło się od nierównej pracy silnika, później ciężkim wkręcaniem sie pomiedzy 2-3 tys. obrotów, trudnym odpalaniem. W końcu przestał sie do mnie odzywać.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-06-23, 05:05   

Zobacz czy pasek rozrządu jest cały .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
jacek1-74 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 34
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-06-23, 09:35   

Pasek jest cały. Dzisiaj kręcąc dłuzej rozrusznikiem zaczął pracować, przy pełnym otwarciu przepustnicy wkręca się na 240-300 obrotów chwilę później gaśnie.
 
 
endrius233 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 64
Skąd: Zabierzów
Wysłany: 2012-06-23, 16:20   

Witam ściąg podciśnienie z regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy nie leci paliwo, jeżeli nie to wyjmij go z szyny wtryskowej i zobacz czy nie jest brudny.
 
 
jacek1-74 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 34
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-06-23, 20:49   

Regulator ciśnienia jest nowy wymieniony jakieś dwa tygodnie temu właśnie dlatego że mieszek puszczał paliwo do kolektora ssacego.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-06-24, 16:27   

Ja obstawiał bym czujnik obrotów wału. Jest on najczęstszą przyczyną ciężkiego odpalania lub nawet trudności z uruchomieniem.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-06-24, 20:31   

no ale powienien wywalic blad czujnika. Nie wywali bledu braku paliwa. Wiec pytanie czy jest paliwo?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
jacek1-74 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 34
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-06-24, 21:53   

Pisałem wcześniej, że paliwo jest i jego nadmiar przelewa się powrotem przez nowy regulator ciśnienia. Błędu czujnika położenia wału korbowego nie pokazuje,VAG pokazuje prędkość obrotową silnika, za to jest błąd czujnika położenia wałka 2 rozrządu - zwarcie do B+, brak osprzętu, nie związany z osprzętem. Paliwo na wtryskiwaczach sprawdzone, iskra sprawdzona, dzisiaj zdjąłem osłony rozrządu, wszystko na znakach. Ręce opadają. :-(
Napięcia na czujniku położenia wałka: masa jest ,zasilanie +5V ale na środkowym (podawanie impulsów do ECU) jest +12V, czy tyle ma być?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-24, 22:19   

Może ECU padło??
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2012-06-25, 06:54   

Miałem kiedyś podobny przypadek.

Iskra była... (używam lampy stroboskopowej)
Ciśnienie paliwa na listwie było.
Świece wilgotne od paliwa. Ale nie zalane na max'a.

I nie chce odpalić....

Podłączyłem drugi akumulator (dobrze naładowany) kablami do
akumulatora w aucie (też dobrze naładowany).

Otwarcie przepustnicy na max. Pokręciłem rozrusznikiem z 20 sek.

Zapalił. Wcześniej żadne inne kombinacje nie pomagały.

A co do błędów w ECU: jak będziesz dłużej kręcił rozrusznikiem
i zacznie padać faza to w ECU sporo dziwnych błędów się ukazuje.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.