Autor |
Wiadomość |
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-21, 15:47 [D2 97 4.2PB/LPG
] Miękki hamulec
|
|
|
Hej, mam problem z hamulcami. Wyjeżdżam sobie z podwórka wciskam hamulec wpada prawie do podłogi, za trzecim razem robi się twardy i łapie od początku. Po przejechaniu 400m znów pierwsze wciśnięcie wpada prawie w podłogę. Zapomniałem napisać, że jak wciskam pierwszy raz hamulec, to jakby przednie prawe koło łapało z opóźnieniem. Wymieniłem dziś pompkę i płyn, układ jest odpowietrzony, dalej to samo. Co to panowie może być? |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-22, 13:42
|
|
|
Wszystko jest szczelne, płynu mi nie ubywa. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-12-22, 14:27
|
|
|
Może coś z pompą abs. Ew zapowietrzony układ |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-22, 15:11
|
|
|
karol208 napisał/a: | Może coś z pompą abs. Ew zapowietrzony układ |
Tylko chyba to mi pozostało |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-22, 17:28
|
|
|
Po wymianie przewodów miałem podobnie. Pierwsze hamowanie i pedał głęboko a drugie już ok. Musiałem jeszcze raz odpowietrzyć i wróciło do normy. Te układy w A8 to wymagaja przynajmniej podwójnego odpowietrzenia w odstepie kilku dni ew np 100km miejskiej jazdy. |
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-23, 10:21
|
|
|
Pojeżdżę trochę i jeszcze raz odpowietrzę. Dziwne też by było, że się zapowietrzyły same, nie grzebałem przy hamulcach ostatnio. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-24, 10:52
|
|
|
Typowo jak dla zapowietrzonego |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2013-12-27, 11:09
|
|
|
Odpowietrzałeś z jednego koła czy z wszystkich ?? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-27, 15:00
|
|
|
Ze wszystkich, jutro jeszcze raz sprawdzę, dziś mi się nie che. Żonka mówi że już jest o wile lepiej. |
|
|
|
|
Hjeniu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-12-27, 15:57
|
|
|
jeśli układ zaowietzył się przed pompą ABS to podczas odpowietrzania wepchnąłeś w nią powietrze. Jeśli nie będzie się chciało odpowietrzyć normalnie to zacznij od odpowietrzenia pompy
Przy pojazdach z ABS odpowietrzenie powinno się zaczynać od 1 osi i robić to przy wyłączonym zapłonie |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-28, 10:47
|
|
|
Może nie na temat ale podobny:
Miałem ostatnio na warsztacie ostatnio autko i regenerowaliśmy hample. klocki, zaciski, tarcze itd. Podczas odpowietrzania pociągnęło powietrza przez zbiorniczek i zapowietrzyła się pompa. Makabra. Trzeba było odkręcać przewody pompy i zapodawać jej strzykawką płyn dopiero puściło. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-28, 13:36
|
|
|
ernesto napisał/a: | Miałem ostatnio na warsztacie ostatnio autko i regenerowaliśmy hample. klocki, zaciski, tarcze itd. Podczas odpowietrzania pociągnęło powietrza przez zbiorniczek i zapowietrzyła się pompa. Makabra.... |
Podstawą odpowietrzania jest to aby w zbiorniczku zawsze był płyn i układ nie zapowietrzył się "od góry" <niegadam> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-28, 13:54
|
|
|
U mnie już wszystko dział, samo się naprawiło. Wymienię jeszcze przewody na stalowym oplocie to jeszcze się odpowietrzy. |
|
|
|
|
|