Autor |
Wiadomość |
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-01-26, 08:18 [D2 97 4.2PB/LPG
] Problem z odpaleniem po nocy i dluzszym
|
|
|
witam,
pojawil mi sie problem z odpaleniem po nocy (garaz ogrzewany) i postoju na mrozie. podlaczylem kompa i byly bledy:
18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1851 - 35-00 - -
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
Skasowalem, dalem mu wystygnac, pojechalem nastepnego dnia do pracy, oczywiscie problemy byly i mam tylko jeden blad:
18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1851 - 35-00 - -
Sprawa wyglada tak, ze jak przekrece kluczyk to slysze jakby bulgotanie jak pompa ruszy, krece i po pierwszym razie lipa. nie pali. krece drugi raz i zapala. moge zgasic i odpali odrazu, od strzala. to samo po kilku godzinach postoju - musze krecic 2 razy. paliwa mam ponad pol baku, nie smierdzi w garazu benzyna. co to moze byc? wydaje mi sie, jakby paliwo sie cofalo i sie zapowietrzal, ale to takie moje przypuszczenia. co i jak teraz sprawdzac? |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-01-26, 09:06
|
|
|
Pompa paliwa już siada. Miałem to samo. Po wymianie na pompę QAP 14072 jest zdecydowanie lepiej. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-01-26, 10:27
|
|
|
Pompa paliwa i jej uszczelnienie do wymiany |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
SOBA
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 1.5
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Opel Insignia B
Pomógł: 2 razy Wiek: 30 Dołączył: 17 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2018-01-26, 13:34
|
|
|
W moim tez coś bulgocze jak odpalam ale błędów żadnych nie mam. Takie dziwne dźwięki z przodu auta słuchać ale nie wiem co to jest. |
_________________ Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
|
|
|
|
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-03-19, 13:26
|
|
|
pompa wymieniona i nadal to samo. gdzie dalej szukac? |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2018-03-19, 14:02
|
|
|
Wypuść ciśnienie z układu lpg (reduktor wtryski) i odpal rano może po nocy zbiera ci się lpg w kolektorze |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-03-19, 14:56
|
|
|
a nie taki sam efekt bedzie jak np ostatni kilometr przejade na benzynie? bo to juz robilem i nie pomagalo. dlatego pytam |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-03-19, 16:11
|
|
|
Mrozu76 napisał/a: | a nie taki sam efekt bedzie jak np ostatni kilometr przejade na benzynie? |
nie, ponieważ jeśli masz nieszczelność w reduktorze to będzie puszczać bąki podciśnieniem do ssaka i będziesz mieć trudność. Dlatego najlepiej wypuścić cały podtlenek jak radził karol208, ale ...
na moję to nie jest lpg
Mrozu76 napisał/a: | 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low |
przede wszystkim czujnik prędkości do sprawdzenie / wymiany. Ja miałem ten sam problem i po wymianie czyjnika na nowy BOSCH problem zniknął. No i przepływomierz.
Zacznij od tego |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-03-19, 21:52
|
|
|
a ja mam bulgotanie od 5 lat i wszystko dziala tez mialem problem z odpalaniem szukalem jak koledzy radzili problemu w gazie ale to ani pompa ani gaz , coprawda nie mailem bledow jak ty wiec najpierw zajmij sie usunieciem problemow wyczytanych z bledow by nie bylo nic i pozniej mozna myslec dalej mi pomoglo ustawienie mapy gazu - wylaczenie cieplego startu , znajomy wymienial czujnik cisnienia paliwa w baku i tez pomoglo , z podobnym problemem meczyl sie jeszcze krychawrc i nadal szuka |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
MarjanoItaliano
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 10 Sty 2018 Posty: 1 Skąd: Dłutówka
|
Wysłany: 2018-03-21, 11:20
|
|
|
Napisałeś, że wymieniłeś pompę. A uszczelki? ja z pompka paliwa walczyłem 3 miesiące. Najpierw odpalała słabo i słychać było bulgotanie aż w końcu padła na amen. Wymiana na oryginał VDO, i po dwóch tygodniach to samo. Pompka poszła na gwarancję. Uznali i dostałem nową. Wymiana i znowu to samo. W końcu wymieniłem wszystkie gumowe uszczelki i problem znikną. Jakoś się zapowietrzała czy coś? Dodam jeszcze że uszczelki zaniosłem do sklepu z takimi artykułami i gościu dobrał mi rozmiary suwmiarką. Koszt to chyba jakieś 15 zeta za komplet. W ASO są zestawy ale to jakiś kosmos. |
_________________ https://www.fotosik.pl/zd...51fe1c9ccad3cba |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2018-03-22, 10:20
|
|
|
Ja wymienilem pompe na VDO nową i komplet uszczelek z ASO tez nowych. Mam ciagle problem z tym samym. Słysze bulgotanie i auto odpala za drugim razem jak w baku jest mniej niz 3/4 paliwa. Pompa oczywiscie wybiera paliwo do zera.
Jakies jeszcze pomysły? |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|