Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Rozrząd: ori czy zamiennik?  
Autor Wiadomość
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-01-05, 10:04   

Ja to jestem w ogole zdziwiony tym pytaniem. Bo jak kupuje czesci z ASO (a robie to dosc czesto) to widze dokładnie to samo co w sklepach tylko zapakowane w numery OE z ceną kilka razy wyzsza (tak na przyklad jest z filtrami oleju do skrzyń biegów/silników, czy uszczelkami - identyczny produkt jest w zamienniku)

Rozrzady sa na tyle popularnymi czesciami zamiennymi i tak ogolnodostępnymi że składać całość trzeba tylko i wyłącznie na zamiennikach przy czym w rozrządzie zawsze kluczowa jest jakość pompy wody. Hepu robi pompy na pierwszy montaż i nie należy brac nic innego. Moje doswiadczenia sa takie ze pompa SKF wytrzymala 10k km, to juz jakis maxgear u kolegi dal rade przez 12k km :) . Rolek innych niż INA bym nie bral (ewentualnie SKF bo tutaj akurat niezle sobie radzą) a pasek według mnie nie jest tak bardzo istotny byle nie był chiński. Kłade rózne Boscha, Gatesa, Contiego i według mnie wszystkie są równie dobre. Żaden nigdy nie nawalil przy przebiegu niższym niż 90k km (oczywiscie po prawidłowym montażu i przy braku awarii silnika).

Zestaw który poleca Michał to naprawdę TOP zamiennika, zresztą jak się zajrzy do dedykowanego zestawu contiego na przyklad, czy dedykowanego Iny (bo tez takie sa), to w srodku i tak sa rolki ina/skf a pasek conti/gates
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2016-01-05, 11:05   

pepi napisał/a:
nie masz foto tego zerwanego paska ? chodzi mi o miejsce zerwania ?


A powiem Ci, że chyba mam
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-05, 11:14   

Bugalon, Widziałem kilka aut co z paskami gatesa nie wytrzymały 30tyś na rozrzadzie. Widziałem kolejne kilka pasków po mniej jak połowie przebiegu co ten pasek wygladał jak guma ze zuzytych gaci... Więc zdecydowanie nie polecam.
 
 
bartas204 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 63
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2016-01-05, 14:08   

jak już jest temat, mógłby ktoś podać orientacyjne ceny uszczelniaczy wałków rozrządu, oraz polecić / odradzić jakieś ? :)
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-01-05, 14:10   

Elring/Corteco/Reinz - około 10zl/szt
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
bartas204 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 63
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2016-01-05, 15:22   

michalwruszak napisał/a:
Elring/Corteco/Reinz - około 10zl/szt


dzięki wielkie, w następnym tygodniu zaczynam rozkręcać i będę się zgłaszał, ale to już na PW <bezradny>
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-01-05, 15:26   

OK - na spokojnie :) Zawsze możesz zadzwonić :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-05, 20:47   

po pasku widać że coś zblokowało się lub był za mocno naprężony ;)
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 245
Skąd: WLKP
Wysłany: 2016-01-05, 21:24   

Witam. Jeśli chodzi o paski Gatesa to z własnego doświadczenia wiem żę są dobrym zamiennikiem.W poprzedniej Audi a4 2.6v6 miałem założony taki pasek i zrobiłem na nim do dnia sprzedaży prawie 49tyś.W obecnym autku które mam 5lat też mam założony tej firmy pasek i zrobiłem już na nim 58tyś.Jeszcze 2tyś i wymiana.Moi znajomi też na tym jeżdzą i jakoś nikomu się nie zerwał.Moim zdaniem to nie wina paska tylko mechaników i właścicieli.Znam wiele takich ludzi gdzie tylko pasek zmieniają.A resztę po co bo rzekomo dobre.....Takie podejście takie skutki.A nie później pisnie opinii bo to szmelc itp.Pasek sam się nie zrywa.Musi go coś zblokować żeby pękł.pozdrawiam
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-05, 21:38   

akurat nie musi nic zablokować aby strzelił ale tylko wtedy jak będzie złamany :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.