Autor |
Wiadomość |
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-01-05, 10:04
|
|
|
Ja to jestem w ogole zdziwiony tym pytaniem. Bo jak kupuje czesci z ASO (a robie to dosc czesto) to widze dokładnie to samo co w sklepach tylko zapakowane w numery OE z ceną kilka razy wyzsza (tak na przyklad jest z filtrami oleju do skrzyń biegów/silników, czy uszczelkami - identyczny produkt jest w zamienniku)
Rozrzady sa na tyle popularnymi czesciami zamiennymi i tak ogolnodostępnymi że składać całość trzeba tylko i wyłącznie na zamiennikach przy czym w rozrządzie zawsze kluczowa jest jakość pompy wody. Hepu robi pompy na pierwszy montaż i nie należy brac nic innego. Moje doswiadczenia sa takie ze pompa SKF wytrzymala 10k km, to juz jakis maxgear u kolegi dal rade przez 12k km . Rolek innych niż INA bym nie bral (ewentualnie SKF bo tutaj akurat niezle sobie radzą) a pasek według mnie nie jest tak bardzo istotny byle nie był chiński. Kłade rózne Boscha, Gatesa, Contiego i według mnie wszystkie są równie dobre. Żaden nigdy nie nawalil przy przebiegu niższym niż 90k km (oczywiscie po prawidłowym montażu i przy braku awarii silnika).
Zestaw który poleca Michał to naprawdę TOP zamiennika, zresztą jak się zajrzy do dedykowanego zestawu contiego na przyklad, czy dedykowanego Iny (bo tez takie sa), to w srodku i tak sa rolki ina/skf a pasek conti/gates |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2016-01-05, 11:05
|
|
|
pepi napisał/a: | nie masz foto tego zerwanego paska ? chodzi mi o miejsce zerwania ? |
A powiem Ci, że chyba mam
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-05, 11:14
|
|
|
Bugalon, Widziałem kilka aut co z paskami gatesa nie wytrzymały 30tyś na rozrzadzie. Widziałem kolejne kilka pasków po mniej jak połowie przebiegu co ten pasek wygladał jak guma ze zuzytych gaci... Więc zdecydowanie nie polecam. |
|
|
|
|
bartas204
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 19 Lip 2014 Posty: 63 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2016-01-05, 14:08
|
|
|
jak już jest temat, mógłby ktoś podać orientacyjne ceny uszczelniaczy wałków rozrządu, oraz polecić / odradzić jakieś ? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
bartas204
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 19 Lip 2014 Posty: 63 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2016-01-05, 15:22
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Elring/Corteco/Reinz - około 10zl/szt |
dzięki wielkie, w następnym tygodniu zaczynam rozkręcać i będę się zgłaszał, ale to już na PW |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-05, 20:47
|
|
|
po pasku widać że coś zblokowało się lub był za mocno naprężony |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-01-05, 21:24
|
|
|
Witam. Jeśli chodzi o paski Gatesa to z własnego doświadczenia wiem żę są dobrym zamiennikiem.W poprzedniej Audi a4 2.6v6 miałem założony taki pasek i zrobiłem na nim do dnia sprzedaży prawie 49tyś.W obecnym autku które mam 5lat też mam założony tej firmy pasek i zrobiłem już na nim 58tyś.Jeszcze 2tyś i wymiana.Moi znajomi też na tym jeżdzą i jakoś nikomu się nie zerwał.Moim zdaniem to nie wina paska tylko mechaników i właścicieli.Znam wiele takich ludzi gdzie tylko pasek zmieniają.A resztę po co bo rzekomo dobre.....Takie podejście takie skutki.A nie później pisnie opinii bo to szmelc itp.Pasek sam się nie zrywa.Musi go coś zblokować żeby pękł.pozdrawiam |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-05, 21:38
|
|
|
akurat nie musi nic zablokować aby strzelił ale tylko wtedy jak będzie złamany |
|
|
|
|
|
|
|
|