Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Samoczynnie wraca z LPG na PB  
Autor Wiadomość
slypek 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 7
Skąd: wlkp
Wysłany: 2012-04-25, 12:54   [D2 97 4.2PB/LPG ] Samoczynnie wraca z LPG na PB

Wiiam posiadam audi a 8 4,2 97 rok problem polega na tym ze auto gdy sie rozgrzeje do 90 stopni przelacza sie z gazu na benzyne ,zima tego problemu niema poniewaz sa temp minusowe ale z nadejsciem wiosny gdy temp sa na plusie a auto sie rozgrzeje do 90 stopni przelaczy sie na benzyne samo,bylem w kilku miejscach i nikt nie dal mi konkretnej odpowiedzi jaka jest tego pzrzyczyna ,prosze o pomoc,,,,
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-04-25, 12:58   

Mapsensor do wymiany . Miałem podobnie , myślałem że to wina elektrozaworów że się przycierają ale wymieniałem i nic nie dało . Po wymianie mapsensora problemu niet .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-04-27, 10:39   

Kolego a czy ten problem nie pojawil ci sie w momencie gdy na panelu klimatronika zaczales ustawiac temperatury rzedu 18-20 st? Winowajca moze byc jak pisze kolega wyzej ale pamietajmy tez ze w a8 gazownicy popelniaja blad w montazu instalki i wpinaja sie w krotki obieg czyli jak na panelu ustawiamy zima 22-25 st to jest ok a latem jak ust 18-20 st to zaczynaja sie wariacje. Spotkalem sie z tym nie raz, warto to sprawdzic. Ustaw klimatronik na np 24 st i zobacz co sie dzieje, jesli nadal dupa to wymien czujnik. Rozumiem ze temp silnika na zegarach zgodna z temp na vagu.
_________________
moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra
 
 
slypek 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 7
Skąd: wlkp
Wysłany: 2012-05-03, 11:55   

Dzieki za podpowiedz,napewno sprawdze,,,
 
 
zeber 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 38
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Wysłany: 2012-05-04, 15:28   

Witam też mam problem z gazem. U mnie to w ogóle nie da się jeździć bo przerywa i gaśnie.
Mam instalacje firmy AGIS i tylko jeden gazownik potrafił niby to naprawić czyli podłączył pod kompa i zrobił kalibrację i nic nie dało.

Nie wiecie gdzie można znaleźć schemat takiej instalacji?

Po schemacie zobaczę na wszystkie czujniki i może znajdę problem, przy okazji wyminie mapsensor. Aktualnie wymieniam silnik i mam wszystkie kable na wieszku.
 
 
ricov6 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 112
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-05-04, 20:56   

po co się meczysz z jakimś wynalazkiem, zmień sobie sam sterownik lpg np. STAG 300 ISA2 i problem z głowy ja męczyłem się tak z sterownikiem KME.
 
 
slypek 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 7
Skąd: wlkp
Wysłany: 2012-05-15, 19:09   

paulo79 napisał/a:
Kolego a czy ten problem nie pojawil ci sie w momencie gdy na panelu klimatronika zaczales ustawiac temperatury rzedu 18-20 st? Winowajca moze byc jak pisze kolega wyzej ale pamietajmy tez ze w a8 gazownicy popelniaja blad w montazu instalki i wpinaja sie w krotki obieg czyli jak na panelu ustawiamy zima 22-25 st to jest ok a latem jak ust 18-20 st to zaczynaja sie wariacje. Spotkalem sie z tym nie raz, warto to sprawdzic. Ustaw klimatronik na np 24 st i zobacz co sie dzieje, jesli nadal dupa to wymien czujnik. Rozumiem ze temp silnika na zegarach zgodna z temp na vagu.



Ustawilem temp tak jak pisales i dupa,,,nadal wariuje ,dzis odebralem auto od gazownika stwierdzil ze zrobil co mogl ,po kilku minutach znow to samo,,,rece opadaja,,,,,
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-05-15, 20:09   

Zainwestuj parę PLN-ów w kabelek do Stag-a podłączysz się i będziesz wiedział, a jak nie ogarniesz programu to na forum LPG i tam Ci chłopaki pomogą, bo jak byłeś u gazownika i on nic nie zdiagnozował to widocznie miał takie samo pojęcie o LPG jak i Ty ( nie obrażając cię) A i szkoda kasy na takich partaczy.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-05-15, 22:31   

ja miałem podobny problem i okazało sie ze mam zaśniedziałe bezpieczniki od LPG jak dodawałem gazu to sie przelanczał na PB odczysciłem połączenia elektryczne i śmiga aż miło widocznie był zbyt maly przepływ prądu,może tam poszukaj
_________________

 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-05-16, 09:01   

Kabelkiem od Staga tez to sprawdzi bo bedzie widział zasilanie sterownika.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
slypek 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 7
Skąd: wlkp
Wysłany: 2012-05-16, 16:51   

Wlasnie wrocilem od gazownika,auto po rozgrzaniu do 90stopni przeloczylo mu sie na pb ,podlaczyl kompa i winowajca okazuje sie mepsensor nie wskazuje wogole cisnienia gazu,nawet przy poruszaniu raz dzialalo raz nie,jestem na etapie jego wymiany ,zobaczymy co z tego wyniknie,mam nadzieje ze bedzie ok,,,dziekuje wszystkim za dobre rady,,,,
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-05-16, 17:13   

Czyli tak jak pisałem .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2012-05-17, 11:57   

slypek napisał/a:
Wlasnie wrocilem od gazownika,auto po rozgrzaniu do 90stopni przeloczylo mu sie na pb ,podlaczyl kompa i winowajca okazuje sie mepsensor nie wskazuje wogole cisnienia gazu,nawet przy poruszaniu raz dzialalo raz nie,jestem na etapie jego wymiany ,zobaczymy co z tego wyniknie,mam nadzieje ze bedzie ok,,,dziekuje wszystkim za dobre rady,,,,


i to co było u mnie /czujnik ciśnienia atm czyli mapsensor/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.