Autor |
Wiadomość |
łukasz1983
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 08 Lip 2009 Posty: 4 Skąd: WRA
|
Wysłany: 2009-07-11, 19:08 [D2 97 4.2PB/LPG
] TIP- tryb awaryjny
|
|
|
mam problem ze skrzyną dzisiaj przeszła w tryb awarujny nie wiem dlaczego.po krutkim postoju wszystko wruciło do normy i nic się nie dzieje pozdrawiam i czekam na jakomś pomoc musze gdzieś sie udać jak tak to jakiś namiar ja jestem z koło radomia |
_________________ A8 4,2 WITAM I POZDRAWIAM. |
|
|
|
|
|
|
|
quecksilber
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: ppp
Jeżdzę: a8
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 17 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2009-07-11, 20:07
|
|
|
jak weszła w awarie to znaczy złapała byka jakiegoś wpierw zdiagnozuj masz kogoś napewno w okolicy który podepnie kompa. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2009-07-12, 22:03
|
|
|
Kolego, przede wszystkim polecam odwiedzić warsztat specjalizujący się w naprawach automatów. |
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2010-06-30, 12:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-13, 11:25
|
|
|
Zacznij od bezpiecznika...........na prawej ściance wewnątrz samochodu , nie pamiętam który,........ja miałem kiedyś taki przypadek że raz łączył raz nie w wyciągniecie go powoduje przejście skrzyni w tryb awaryjny.............wymień go ,przeczyść styki i w najlepszym przypadku będzie tyle ;-)
ps.
konieczne jest usuniecie tego błędu kompem z pamięci skrzyni.........moja działała tylko po takiej interwencji. |
|
|
|
|
|
|
|
łukasz1983
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 08 Lip 2009 Posty: 4 Skąd: WRA
|
Wysłany: 2009-07-15, 08:09
|
|
|
dzięki wszystkim ale na razie nic nie robiłem i chodzi zrobiłem 1000kl i jest ok jak narazie ale na kompa podjade i zobacze pozdrawiam wszystkich miłośników aaa88888
[ Dodano: 2009-07-21, 09:11 ]
witam koledzy wczoraj podpieliśmy kompa i wykazało że czujnik pedała stopu jest zepsuty wymieniliśmy i teraz zobaczymy co będzie się działo pozdrowionka. |
_________________ A8 4,2 WITAM I POZDRAWIAM. |
|
|
|
|
Kuba 3,7 V8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 33 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 2010-06-27, 17:00
|
|
|
Witam, może wiecie co może się dziać jeżeli gdy hamuje np z 60 km/h do 0 to silnik gasnie jakby nie wysprzeglało coś do konca. Musze uwazac zeby nie hamowac w ostatniej chwili zeby nie zgasł i hamowac stopniowo wtedy jest ok. Skrzynia dziala prawidlowo nie szarpie itd. moja skrzynia to 5hp19 silnik 3,7. |
_________________ <Kuba> |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-06-27, 20:23
|
|
|
Czy dzieje się to na PB czy na LPG. Należało by zacząć od instalacji LPG. Jest to częsta przyczyna falujących obrotów i spadania ich poniżej pewnej granicy. Wtedy właśnie silnik zgaśnie. Pojeździj jakiś czas na PB i sprawdź czy to samo się dzieje. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
Kuba 3,7 V8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 33 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 2010-06-28, 07:52
|
|
|
hmm no w sumie na gazie cos tam sie znowu dzieje pewnie kolejny wtryskiwacz mi pada, ale zauważyłem ze na zimnym silniku nic takiego sie nie dzieje moze dlatego ze jest na "ssaniu" i obroty są wyższe ?? tak mi sie wydaje wlasnie ze na cieplym i obciazanym silniku np z klima cos dzieje sie z tym gaszeniem silnika. dzieki wielkie za podpowiedzi !! |
_________________ <Kuba> |
|
|
|
|
|
|
|
|