Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-03-03, 07:27 [D2 97 4.2PB/LPG
] w jakiej pozycji powinny być sprężynki
Koledzy w jakiej pozycji powinny być sprężynki klocków do zacisku.?
Klocki LPR które mam były zapakowane w dwa komplety po 4szt czyli jakby do montażu na każdy zacisk.
Klocki zewnętrzne należące do jednego zacisku mają skierowane w dwie różne strony swoje sprężynki jednak w obu pozycjach pasują do zacisków.
1. Nie wiem w jakiej pozycji powinny być sprężynki, zerknij na zdjęcia zamontowałem w obu pozycjach, powiedz w jakiej mają być czy oby sprężynki odpychały się od zacisku czy go łapały? Myślę żę powinny się "odpychać" od zacisku.
Niżej są zajęcia.
Jeśli sprężynki mają być na środku w tym wycięciu zacisku to od jakiej pozycji wsadzonych klocków naciągnąć sprężynki
2. Klocki zewnętrzne nie maja tych taśm 3m ale mają blaszki antywibracyjne, przez zagięcia tych blaszek nie można wsadzić klocka w prowadnicę. Jak odciąłem dwa takie zagięcia to klocek z blaszka wszedł tyle że blaszka jest luźno, czy dawać te blaszki skoro klocek siedzi normalnie w prowadnicy i nie ma luzu?
3. Czujnik zużycia można wysunąć prawie do końca z klocka, całkiem się nie da bo blokuje oczko dla przewodu. Mam klej silikonowy odporny na temp do chyba 300stC wkleić ten czujnik? Czujnik to po prostu przewód połączony do wtyczki czyli mostek jak klocek się kończy to przerywa sie przewód i jest kontrolka ale jeśli on się wysunie prawie do końca to ciekawe czy się wtedy przetrze. Przewód jest w plastikowej osłonie i może to się samo „wkleja” do klocka od temperatury w czasie hamowania?
Niżej zdjecia:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum