Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Wymiana pompy ABS  
Autor Wiadomość
lysyadam27 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8
Wiek: 34
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2011-01-28, 07:04   [D2 97 4.2PB/LPG ] Wymiana pompy ABS

Koledzy mam pompe o takim nr:
8E0614111M

Czy pompa której bede szukał musi byc dokladnie o tym nr. Czy moze miec inna literke na koncu?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-01-28, 08:22   

http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm Raczej może być z inną literką , musisz doczytać czy ma podobne parametry . A innego numeru na pompie nie ma ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
TelWorld 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-28, 21:59   

Wymieniałem pompe ABS ze sterownikiem i zamontowałem pompe o innej literce na końcu i działać, działała, ale świeciły się kontrolki hamulca i ABS na zegarach i po skasowaniu pod komputerem po 5 minutach znowu się pojawiały. Dopiero wymiana na pompe o tym samym symbolu, zlikwidowalo problem kontrolek.
_________________
Pozdrawiam
TelWorld
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-01-29, 09:02   

Sorry źle przeczytałem , myślałem że chodzi o pompę paliwa .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-01-29, 09:17   

pioter napisał/a:
http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm Raczej może być z inną literką , musisz doczytać czy ma podobne parametry . A innego numeru na pompie nie ma ?


raczej na pewno nie masz racji te pompy wlasnie roznily sie tylko literkami na koncu.... po to one sa
np do jednego modelu a8 jest przykladowo 5 roznych pomp i numer jest ten sam jedynie lierka na koncu inna aby je rozroznic
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2011-01-29, 14:19   

Kolego pompa ABS musi mieć identyczny symbol a wszystkie pompy ABS mają ten sam numer tylko się różnią ostatnią literką.

Jeśli pomogłem , kliknij " POMÓGŁ"
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
olo_gsm 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 2700
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Aleksander
Jeżdzę: A6 C6 2.7TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 55
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-01-29, 20:21   

Pompa musi mieć dokładnie ten sam numer żeby działała poprawnie. Z ciekawości zapytam dlaczego zmieniasz pompę?
_________________
>>>AUTOELEKTRONIKA<<<
 
 
vippassat 
Użytkownik



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi A6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Starogard Gdanski
Wysłany: 2011-01-30, 14:03   

witam jesli pompa mechanicznie jest sprawna a uszkodzeniu/awari ulegl tylko sterownik pompy to mozna pokusic sie o wymiane samego sterownika i jest to o wiele mniej pracy niz z wymiana calej pompy a tutaj mala pomoc :mrgreen: http://www.youtube.com/wa...player_embedded pozdro
_________________
Spać ==> Śnić ==> Wstać ==> Żyć ==> Dla Niego...A6 CCCO
 
 
lysyadam27 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8
Wiek: 34
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2011-01-31, 23:02   

Koledzy mam błąd Elektrozaworów. Nie wiem czy jest sens otwierać sterownik czy całą pompe trzeba zmienić??
 
 
olo_gsm 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 2700
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Aleksander
Jeżdzę: A6 C6 2.7TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 55
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-02-08, 00:06   

A wszystkie zasilania sprawdzone na 100%? Bo chyba obwód elektrozaworów miał osobne zasilanie (bezpiecznik) niż reszta elektroniki sterownika ABS.
_________________
>>>AUTOELEKTRONIKA<<<
 
 
slaid 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: rafał
Jeżdzę: Audi a8/a6/acq
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 59
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2011-09-20, 09:56   

Podbije temat.
Czy same sterowniki pomp są zamienne? Czyli czy można przełożyć sam sterownik z pompy o innym numerze?
_________________
A8 ABZ; ACQ NG
 
 
olo_gsm 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 2700
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Aleksander
Jeżdzę: A6 C6 2.7TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 55
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-09-20, 21:37   

Nie można w większości przypadków. Numer sterownika określa wyposażenie, a więc ASR/ESP/ABS i różne kombinacje z FWD/4x4. Jednak jest pewna grupa sterowników, które w prostej linii są zamiennikami innych czyli są to po prostu te same sterowniki z wprowadzonymi usprawnieniami. Zamienniki te dostępne jednak są raczej tylko w serwisie i rzadko występują na rynku wtórnym. Zasadniczo sterowniki ogólnodostępne na rynku wtórnym i montowane w pierwszym montażu czyli końcówki numeru A, AB, AH, B, C, H, T itp nie są zamienne pomiędzy sobą.
_________________
>>>AUTOELEKTRONIKA<<<
 
 
Szopen 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 80
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2013-02-13, 16:44   

Odświeżę temat. Miałem pompę z wadliwej serii 111F. Na allegro ceny tej pompy sięgają 500zł! Kosmos cena (za inną pompę ABS krzyczą 100zł) Zamówiłem pompę z allegro ale sprzedawca się pomylił i wysłał mi z numerem G. Założyłem tą pompę i chodzi. Czyli jednak można podmienić :)
Pozdrawiam
_________________
No quattro no fun ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.