Autor |
Wiadomość |
lysyadam27
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8
Wiek: 34 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 29 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 2011-01-28, 07:04 [D2 97 4.2PB/LPG
] Wymiana pompy ABS
|
|
|
Koledzy mam pompe o takim nr:
8E0614111M
Czy pompa której bede szukał musi byc dokladnie o tym nr. Czy moze miec inna literke na koncu? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-01-28, 08:22
|
|
|
http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm Raczej może być z inną literką , musisz doczytać czy ma podobne parametry . A innego numeru na pompie nie ma ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
TelWorld
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 56 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-01-28, 21:59
|
|
|
Wymieniałem pompe ABS ze sterownikiem i zamontowałem pompe o innej literce na końcu i działać, działała, ale świeciły się kontrolki hamulca i ABS na zegarach i po skasowaniu pod komputerem po 5 minutach znowu się pojawiały. Dopiero wymiana na pompe o tym samym symbolu, zlikwidowalo problem kontrolek. |
_________________ Pozdrawiam
TelWorld |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-01-29, 09:02
|
|
|
Sorry źle przeczytałem , myślałem że chodzi o pompę paliwa . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-01-29, 09:17
|
|
|
pioter napisał/a: | http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm Raczej może być z inną literką , musisz doczytać czy ma podobne parametry . A innego numeru na pompie nie ma ? |
raczej na pewno nie masz racji te pompy wlasnie roznily sie tylko literkami na koncu.... po to one sa
np do jednego modelu a8 jest przykladowo 5 roznych pomp i numer jest ten sam jedynie lierka na koncu inna aby je rozroznic |
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2011-01-29, 14:19
|
|
|
Kolego pompa ABS musi mieć identyczny symbol a wszystkie pompy ABS mają ten sam numer tylko się różnią ostatnią literką.
Jeśli pomogłem , kliknij " POMÓGŁ" |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
|
|
|
olo_gsm
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 2700
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Aleksander
Jeżdzę: A6 C6 2.7TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 55 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-01-29, 20:21
|
|
|
Pompa musi mieć dokładnie ten sam numer żeby działała poprawnie. Z ciekawości zapytam dlaczego zmieniasz pompę? |
_________________ >>>AUTOELEKTRONIKA<<< |
|
|
|
|
vippassat
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi A6
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 5 Skąd: Starogard Gdanski
|
Wysłany: 2011-01-30, 14:03
|
|
|
witam jesli pompa mechanicznie jest sprawna a uszkodzeniu/awari ulegl tylko sterownik pompy to mozna pokusic sie o wymiane samego sterownika i jest to o wiele mniej pracy niz z wymiana calej pompy a tutaj mala pomoc :mrgreen: http://www.youtube.com/wa...player_embedded pozdro |
_________________ Spać ==> Śnić ==> Wstać ==> Żyć ==> Dla Niego...A6 CCCO
|
|
|
|
|
|
|
|
lysyadam27
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8
Wiek: 34 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 29 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 2011-01-31, 23:02
|
|
|
Koledzy mam błąd Elektrozaworów. Nie wiem czy jest sens otwierać sterownik czy całą pompe trzeba zmienić?? |
|
|
|
|
olo_gsm
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 2700
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Aleksander
Jeżdzę: A6 C6 2.7TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 55 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-02-08, 00:06
|
|
|
A wszystkie zasilania sprawdzone na 100%? Bo chyba obwód elektrozaworów miał osobne zasilanie (bezpiecznik) niż reszta elektroniki sterownika ABS. |
_________________ >>>AUTOELEKTRONIKA<<< |
|
|
|
|
|
|
|
slaid
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: rafał
Jeżdzę: Audi a8/a6/acq
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 59 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2011-09-20, 09:56
|
|
|
Podbije temat.
Czy same sterowniki pomp są zamienne? Czyli czy można przełożyć sam sterownik z pompy o innym numerze? |
_________________ A8 ABZ; ACQ NG |
|
|
|
|
olo_gsm
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 2700
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Aleksander
Jeżdzę: A6 C6 2.7TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 55 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-09-20, 21:37
|
|
|
Nie można w większości przypadków. Numer sterownika określa wyposażenie, a więc ASR/ESP/ABS i różne kombinacje z FWD/4x4. Jednak jest pewna grupa sterowników, które w prostej linii są zamiennikami innych czyli są to po prostu te same sterowniki z wprowadzonymi usprawnieniami. Zamienniki te dostępne jednak są raczej tylko w serwisie i rzadko występują na rynku wtórnym. Zasadniczo sterowniki ogólnodostępne na rynku wtórnym i montowane w pierwszym montażu czyli końcówki numeru A, AB, AH, B, C, H, T itp nie są zamienne pomiędzy sobą. |
_________________ >>>AUTOELEKTRONIKA<<< |
|
|
|
|
|
|
|
Szopen
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 80 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2013-02-13, 16:44
|
|
|
Odświeżę temat. Miałem pompę z wadliwej serii 111F. Na allegro ceny tej pompy sięgają 500zł! Kosmos cena (za inną pompę ABS krzyczą 100zł) Zamówiłem pompę z allegro ale sprzedawca się pomylił i wysłał mi z numerem G. Założyłem tą pompę i chodzi. Czyli jednak można podmienić
Pozdrawiam |
_________________ No quattro no fun |
|
|
|
|
|