Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB ] Maglownica po regeneracji - problem z pompą  
Autor Wiadomość
kociol878 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 73
Skąd: Leśna
Wysłany: 2015-12-31, 18:15   [D2 97 4.2PB ] Maglownica po regeneracji - problem z pompą

Witam. Jakieś pół roku temu regenerowałem maglownicę. Oryginalnie płyn do wspomagania jest zielony ale po regeneracji kazali mi lać czerwony. Wszystko chodziło ok aż przyszły mrozy. Pompa wspomagania wyje. Zazwyczaj po przekręceniu kierownicy od oporu do oporu dźwięk ustaje, ale przy minus 10 już nie. Olej potrzebuje trochę czasu żeby się rozgrzać i podczas jazdy pompa wyje. Ma ktoś jakieś pomysły?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-12-31, 19:00   

To widać słabo się znali , zalewaj szybko zielonego żeby bałaganu nie narobić . Może nie jest za późno .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-01, 00:58   

Dokładnie-wlałes zwykły minerał a VAGi wymagaja ten specjalny :) Kup zielony OE bedzie git. nie jakies febi.
 
 
kociol878 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 73
Skąd: Leśna
Wysłany: 2016-01-01, 11:14   

Z tego co mi mówili powinien być czerwony bo uszczeniacze mogą puścić. Firma rekomendowana przez wiele osób tak że myślę, że wiedzą co robią. A ktoś z was regenerował maglownice?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-01-01, 12:16   

Widać nie pomyśleli o pompie którą czerwony płyn zabija .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-01, 14:35   

To jest jak ze skrzyniami, jak nie wiedza jaki zalac biorą ten olej ktory uzywają ciągle bez wzgledu na konsekwencje, no bo klient zazwyczaj nie wraca. A jak wroci to powiedza ze cos innego poszlo...majstry-cwaniaki <blee>
Kup ori zielony olej w Aso. Litr kosztuje cos ok. 50zł i starczy na caly uklad a tamtym panom pogratuluj wiedzy... ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kociol878 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 73
Skąd: Leśna
Wysłany: 2016-01-03, 10:24   

Ktoś wie dokładnie jaki tam olej wchodzi? To jutro wymienie.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-01-03, 12:48   

G 004 000 M2 . Tylko i wyłącznie oryginalny kupuj , innego nie polecam . Koszt około 40-50zł
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-01-03, 13:32   

Robielem wiele przekładni i pomp po rożnych firmach i spotykam sie podobnymi zaleceniami, by zalewac mineralny olej. Febi czy swag sa slabej jakosci, natomiast Aso ma syntetyk .
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-03, 14:54   

nie jestem pewnie jedynym przypadkiem, ale po zalaniu ori oleju z ASO układ wspomaganie pracuje znacznie lepiej, niż na zamiennikach typu FEBI...

poza tym jeśli cena między oryginałem a zamiennikiem to tylko kilka złotówek to polecam kupne tego oryginalnego...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kociol878 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 73
Skąd: Leśna
Wysłany: 2016-01-03, 15:10   

Dzięki za pomoc. Na koniec jeszcze jedno pytanie. Ile tam dokładnie oleju wchodzi, Kolega wyżej pisał że litr wystarczy ale mi się wydaje że wlewałem jakieś 1,5. Po za tym jeszcze trochę się zmarnuje na przepłukanie układu.
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-01-03, 15:17   

martin_rs4 napisał/a:
nie jestem pewnie jedynym przypadkiem, ale po zalaniu ori oleju z ASO układ wspomaganie pracuje znacznie lepiej, niż na zamiennikach typu FEBI...

poza tym jeśli cena między oryginałem a zamiennikiem to tylko kilka złotówek to polecam kupne tego oryginalnego...


zgadzam sie z tym,
tylko sa firmy co daja gwarancje i chca by zalewac mineralnym olejem (nie syfem febi ) tylko lepszymi a one sa juz czerwone
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-04, 16:16   

kociol878 napisał/a:
Ile tam dokładnie oleju wchodzi....


ja mam w sumie FL ale mysle ze w PreFL nie ma wielkiej roznicy o ile w ogole jest, jesli chodzi o uklad wspomagania. Wg Elsy wchodzi niecaly 1L.

kociol878 napisał/a:
Po za tym jeszcze trochę się zmarnuje na przepłukanie układu.


Jesli chcesz w ten sposob to najperw kup sobie 2 Litry i jednym przeplukasz a drugim zalejesz....

Arthur napisał/a:
zgadzam sie z tym,
tylko sa firmy co daja gwarancje i chca by zalewac mineralnym olejem (nie syfem febi ) tylko lepszymi a one sa juz czerwone


generalnie ok, tylko jesli ktos nie jest pewien swojego ukladu to wlewa mineralny (podobnie jak z silnikiem) natomiast jesli wsyzstko gra lub jest po regenreacji to powinno zalac sie olejem zalecanym przez producenta... ale nie wiem jak to jest w PreFL, bo w FL wszystko co czerwone to szkodzi autku :P
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-04, 17:41   

Cytat:
gra lub jest po regenreacji to powinno zalac sie olejem zalecanym przez producenta... ale nie wiem jak to jest w PreFL, bo w FL wszystko co czerwone to szkodzi autku :P


No ten sam zielony minerał.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-04, 18:49   

no to ja juz wymiekam ... to jaki w koncu fabryczny olej z ASO jest??? mineralny czy syntetyk bo juz tu dwie wiersje sa... <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.