Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB ] Praca skrzyni po remoncie sprzęgła hydrokin  
Autor Wiadomość
Rezerwista 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 18
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-05-10, 12:47   [D2 97 4.2PB ] Praca skrzyni po remoncie sprzęgła hydrokin

Witajcie,
mam pytanie - po remoncie sprzęgła hydrokinetycznego zauważyłem że przy kick downie powyżej 4500 obrotów moja maleńka zaczyna się trząść i to nie z zimna :)
jest to tylko przy bardzo wysokich obrotach i maksymalej redukcji... Ja osobiście podejrzewam że może to byc coś z ciśnieniem a idąc dalej ze sterownikiem skrzyni...
moje pytanie jest następujące - czy można to jakos we własnym zakresie zrobić czy muszę udac sie do jakiegoś magika który wyjmie sterownik i będzie w nim grzebał.... orientuje się ktoś co z tym fantem zrobić?
 
 
monster_1973 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 90
Skąd: DE Hessen
Wysłany: 2014-05-14, 23:17   

Może brakować mocy, np. niedostateczna ilość paliwa. Może podczas regeneracji sprzęgła krzywo zespawali albo nie jest wyważone. A może ten kto wymieniał konwerter podczas składania nie dokręcił wszystkich śrub mocujących skrzynię do silnika. Może coś z podporą wału. Trudno pomóc na odległość. Jeśli wcześniej przed naprawą sprzęgła te objawy nie występowały to moim zdaniem powinieneś pojechać do warsztatu gdzie dokonywana była naprawa i niech szukają usterki do skutku.
Pzdr.
 
 
Rezerwista 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 18
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-05-16, 09:42   

Dzięki za odpowiedź kolego, no własnie byłem u gościa i powiedział że może to być wina sterownika który po naprawie lekko oszalał i nie dobiera odpowiedniego ciśnienia... Nie wiem teraz co z tym fantem zrobić bo jak sobie smigam spokojnie lub po kick downie dodaję gaz z wyczuciem tego efektu nie ma...
zastanawiałem sie jeszcze ewentualnie nad poduszkami pod silnikiem... co o tym sądzicie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.