|
Autor |
Wiadomość |
slavu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8L D2
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 56 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2014-05-07, 11:55
|
|
|
dziś to zrobię, będę lał wachę z węża do butelki |
|
|
|
|
|
|
|
slavu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8L D2
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 56 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2014-05-07, 20:14
|
|
|
pompa paliwa działa, w parę sekund kręcenia zapłonem napełniła mi litrową butelkę po mineralnej,
ładnie wszystko złożyłem jak było i co teraz Koledzy ? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-05-07, 20:32
|
|
|
Lać może leje, ale czy robi ciśnienie? |
_________________
|
|
|
|
|
slavu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8L D2
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 56 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2014-05-07, 20:50
|
|
|
a jak sprawdzić czy robi odpowiednie ciśnienie i jakie ? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-07, 20:57
|
|
|
przy takim przepływie sądzę że chociaż by się krztusił i załapywał
w końcu otwarty wtrysk nie stanowi wielkiej bariery....
a własnie miałeś jeszcze sprawdzić innym programikiem w/g mnie ten zle odczytal/przemapował kod, może będzie coś o czujnikach czyli tym co wpływa na iskrę/wtryski
sprawdzić iskrę chyba by się dało, wykręcić świeczkę z cewką uziemić i patrzeć
czy przeskakuje podczas kręcenia.... wtryski można zwykłą diodką
powinno coś tam pulsować |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2014-05-08, 10:24
|
|
|
Moim zdaniem podczas prac porządkowych i demontażu nadruszyłeś coś w instalacji , może dalej coś ci się wypięło jakaś kostka nie łączy. Ja bym zaczął od początku ,Posprawdzał bym całą instalację wszystkie kostki i począwszy od zegarów poprzez przekaźniki i bezpieczniki skończywszy na ECU .Benzynkę zostaw w spokoju tam jest OK skoro ci ładnie pompuje ,Jeszcze tylko czy jest impuls z ECU na listwę ? sprawdź bezpiecznik i przekaźnik , mieści się w obudowie ECU. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-08, 19:38
|
|
|
to nie pasuje do objawów czyli tego że przez czas jakiś palił a potem gasł
a teraz wogóle nie pali.... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
slavu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8L D2
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 56 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2014-05-09, 09:12
|
|
|
może i racja, że przez to rozpinanie wtyczek na włączonym aku (musiałem mieć światło w środku), by wyjąć konsolę środkową musiałem manetkę skrzyni do tyłu przesuwać, zatem kluczyk miałem w stacyjce włączony,
a może po prostu czysty zbieg okoliczności i dodatkowa niezależna awaria,
by wyjąć konsolę porozpinałem:
1. wtyczki do przycisków sterowania (grzanie foteli, przeciwmgielne, roleta tylna, awaryjne, ESP),
2. wtyczki od climatronica,
3. dwie wtyczki + antena radia (mam Blaupunkt zamiast oryginalnego) - on jest podłączony, poprzez jakiś interface Volllaktiv Remote Dietz 17005 Audi A serie und TT,
4. dwie wtyczki bezpośrednio od konsoli (jeden chyba czujnik temperatury, drugi nie pamiętam),
by wyjąć popielniczkę:
1. wtyczka od zasilania zapalniczki,
2. wtyczka od żaróweczki oświetlenia schowka w popielniczce,
3. wysunąłem z popielniczki gniazdo do ECU,
by wyjąć tunel środkowy:
1. wtyczki do grzania tylnej kanapy w module tylnych nawiewów,
2. wtyczkę do zasilania zapalniczki tylnej,
i to tyle, oczywiście zwracałem uwagę na to by niczego sobie nie popsuć, nie porysować, itd.,
na weekend wyjeżdżam innym autem, bo moje wiadomo, w garażu martwe, po weekendzie pomyślę dalej co z tym robić .... ciężka sprawa ...
acha, jak z powrotem podłączyłem konsolę, pozapinałem wtyczki, to objawy nie ustąpiły, nie odpala |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-09, 20:57
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | maciu Mi jak padł czujnik położenia wałka rozrządu to też na 4 cylindrach miałem wypadanie pochodził i gasł .Powodów może być wiele. <niewiem> |
miałem na myśli że rozpinanie wtyczek w konsoli centralnej nie pasuje do objawów... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |
|
|