|
Autor |
Wiadomość |
ostry1981
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2 LIFT
Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 33 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-01-23, 21:14 [D2 97 4.2PB
] Silniczki nawiewów, problem z ogrzewaniem.
|
|
|
witam wszystkich mam pytanie czy ktos wie jak wymienic silniczki od przednich srodkowych kratek nawiewu ?? |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-01-23, 21:58
|
|
|
Jeśli chodzi o silniczki regulacji klap to od tych środkowych są one w komorze silnika. Przy wlocie powietrza z boku. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-01-23, 23:42
|
|
|
Kolego ostry1981, tagi tagi tagi..... w tytule wątku używaj tagów które w sposób zwięzły opisują auto ktorego dany problem dotyczy.
Tagów nie piszemy "z ręki" i jakichkolwiek jak nam się wymyśli - zakładając nowy temat jest tam ich cała rozwijana lista i z niej wybieramy ten poprawny.
Jeżeli będę musiał poprawiać wszystkie Twoje tematy to będę je usuwał.
Pozdrawiam, FOSS
sylwekr napisał/a: | Jeśli chodzi o silniczki regulacji klap to od tych środkowych są one w komorze silnika. Przy wlocie powietrza z boku. |
Co się tyczy zaś silniczków nastawczych od klimatronika to jedyny który znajduje się w komorze silnika na podszybiu jest od klapy która otwiera i zamyka obieg wewnętrzny (nie jest od nawiewów środkowych).......
reszta silników w łącznej liczbie 8 (o ile dobrze pamiętam) jest przy centralnym zespole układu nawiewu który umiejscowiony jest wewnątrz pojazdu za panelem centralnym (za radiem i klimatronikiem). |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
ostry1981
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2 LIFT
Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 33 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-01-25, 17:35 a8 4.2 pb\lpg
|
|
|
witam no wlasnie chodzi mi o te dzieki ktorym leci powietrze we wnatrz auta z tych kratek 3 srodkowych nad radiem ?? bo z kratek bocznych + bocznych + dolnych i pod szyba powietrze ciepłe leci a z tych 3 na srodku nad radiem nie i niewiem oco chodzi ?? a i sprawdzałem na klimatroniku wlacznik obiegu wewnetrznego i jak go wlanczam to te klapy w komorze silnika co sa na srodku sie niezamykaja i tez niewiem co zrobic ?? chyba to wina silniczkow obydwoch przypadkach pomozcie prosze |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-01-25, 19:11
|
|
|
ostry1981 napisał/a: | witam no wlasnie chodzi mi o te dzieki ktorym leci powietrze we wnatrz auta z tych kratek 3 srodkowych nad radiem ?? bo z kratek bocznych + bocznych + dolnych i pod szyba powietrze ciepłe leci a z tych 3 na srodku nad radiem nie i niewiem oco chodzi ?? |
Za środkowe kratki odpowiada 1 albo nawet 2 silniczki umieszczone w centralnym zespole nawiewów....
dostęp tylko od środka auta i może to być grubsza operacja bo wszystko masz za środkowymi nawiewami, radiem i panelem klimatronika.
ostry1981 napisał/a: | ... klapy w komorze silnika co sa na srodku sie niezamykaja i tez niewiem co zrobic ?? |
To oczywiscie problem z klapą.... rozebrać i sprawdzić czy nie jest zakleszczona, zapieczona, zabrudzona.... później sprawdzić sam silniczek czy sam bez klapy się rusza czy jest martwy.
W obu przypadkach pomierzyć napięcia na kostkach aby być pewnym że od strony sterowania jest wszystko OK. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
ostry1981
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2 LIFT
Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 33 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-01-25, 20:53
|
|
|
dzieki za odpowiedz panowie
[ Dodano: 2012-01-26, 18:07 ]
witam panowie zalatwilem te silniczki i ogolnie wiem jak powymieniac ale sprawa jest dziwna co do tego 1 silniczka od klap pod maska wyciaglem jeden i ogolnie działa ale zamyka a niema sily otworzyc bynajmniej nie w closci , zalozylem drugi i to samo ,ale ogolnie niesa martwe i jak wyciagne je z klapy i jest nadal podlaczony to sie kreci w obydwie strony jak obieg otwarty i jak zamkniety . niewiem oco chodzi ??
[ Dodano: 2012-01-27, 20:53 ]
czy to jest kwestia stawienia ich vagiem ?? ma ktos otym pojecie |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Prywatność. |