Autor |
Wiadomość |
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-11-15, 22:53 [D2 FL ALL
] Alert olejowy, Olstand Motor prufen
|
|
|
Witajcie całkiem nie dawno kupiłem S8 4,2 i po pewnym czasie wyświetla mi komunikat, na fisie. Myślałem że mam mało oleju ,wiec sprawdziłem było minimum-dolałem litr ,ale komunikat nadal się pokazuje piszczy mi i miga;
jak wcisne check przy zegarach pokazuje mi to;
co musze zrobic by wróciło wszystko do normy...
Proszę zaktualizować swój profil dotyczący auta |
|
|
|
|
|
|
|
Pawulon_90
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 114 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-11-16, 04:42
|
|
|
Plewis, Ja na Twoim miejscu bym niejezdzil, piewsze co to musisz sprawdzic cisnienie oleju. jak Bedzie ok to sprawdzic czujnik cisnienia oleju. jak bedziesz tak jezdzil a faktycznie bedzie slabe cisninie to zatrzesz motor |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-16, 14:11
|
|
|
czerwony komunikat to niskie cisnienie oleju. Zlokalizuj problem zanim zatrzesz motor. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-11-16, 17:28
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | czerwony komunikat to niskie cisnienie oleju. Zlokalizuj problem zanim zatrzesz motor. | autem przyjechałem od sprzedającego 300km i po drodze nic nie działo sie dopiero jak przyjechałem do miasta po kilkunastu minutech komunikat mi sie wyświetla... czujnik ciśnienia czy poważniejsza sprawa...
translator przetumaczył ;
''Zatrzymaj testowanie poziomu oleju w silniku"
stan oleju jest prawidłowy pod max... |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-11-16, 17:30
|
|
|
Plewis, kolego a tak na marginesie zapytam, gdzie kupiłeś auto? Czy przypadkiem poprzedni właściciel nie miał go kilka miesięcy ?
Czy kwota na umowie = kwocie którą zapłaciłeś ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-16, 17:42
|
|
|
Plewis napisał/a: | translator przetumaczył ;
''Zatrzymaj testowanie poziomu oleju w silniku"
stan oleju jest prawidłowy pod max... |
tak jak szeryfisch, napisal, na czewono jest komunikat o zlym cisnieniu oleju, natomiast ponizej jest napisane, zeby wylaczyc silnik i sprawdzic stan oleju.
czyli auto do warsztatu, sprawdz cisnienie oleju, jak jest ok to czujnik do wymiany. Mozesz podpiac tez VAGa sprawdzic babole. Czujnik raczej nie jest drogi.
tylko nie wiem jaki jest u Ciebie bo ETKA dwa pokazuje :
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-11-16, 17:47
|
|
|
ernesto napisał/a: | Plewis, kolego a tak na marginesie zapytam, gdzie kupiłeś auto? Czy przypadkiem poprzedni właściciel nie miał go kilka miesięcy ?
Czy kwota na umowie = kwocie którą zapłaciłeś ? |
auto pochodzi z Łodzi bardzo charakterystyczne ,bo żółte... jedyne w ostatnim czasie w necie...
poprzedni właściciel podobno miał auto ok 5 lat
silnik to AQH |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-11-16, 18:00
|
|
|
Plewis, kojarzę to ogłoszenie. Dzwoniłeś do do poprzedniego właściciela ?
Jeśli cena była umowna to się wtopiłeś bo auto możesz zwrócić poprzedniemu właścicielowi za cenę jaką zapłaciłeś ( cena z umowy )
Droga sądowa, długa i stresująca.
Zawsze zostaje Ci ratowanie auta.
Między nami byłem w identycznej sytuacji jak Ty że po powrocie do domu auto padło. Ja postanowiłem ratować bo i tak miałem przeznaczone pieniądze na spory pakiet startowy.
Podepnij VAGa zobacz jakie ma błędy na początek. Staraj się nie odpalać auta a już jeśli musisz to nie przekraczać dużych obrotów. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-11-16, 18:13
|
|
|
Nie stresujcie kolegi najpierw sprawdzenie błędów VAGiem potem lepiej sprawdzić ciśnienie oleju manometrem.. Jeśli będzie ok to dopiero brać się za czujnik. |
_________________
|
|
|
|
|
Pietrówa
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotrek
Jeżdzę: Audi 80 Cabrio
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 9 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 2014-11-16, 22:54
|
|
|
A może wiązka od czujnika jest gdzieś przetarta i podczas powrotu do domu puściła do reszty, w końcu błąd wyskoczył dopiero po 300 km.
Plewis pamiętasz może w jakich okolicznościach pojawił Ci się komunikat? Po wpadnięciu dziurę, ostrym przegazowaniu lub po gwałtownym hamowaniu? |
|
|
|
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-11-17, 00:15
|
|
|
Pietrówa napisał/a: | A może wiązka od czujnika jest gdzieś przetarta i podczas powrotu do domu puściła do reszty, w końcu błąd wyskoczył dopiero po 300 km.
Plewis pamiętasz może w jakich okolicznościach pojawił Ci się komunikat? Po wpadnięciu dziurę, ostrym przegazowaniu lub po gwałtownym hamowaniu? |
tak pamietam jak wjechałem na rondo jakkby wewnętrzna czesc ułożoną polbrukiem ,było lekkie bum... i wtedy to sie włączyło ,moze ,a nie musi to byc powiązane ,ale tak sie stało... dziś zrobiłem ponad 200km na trasie i nic sie nie świeciło ,gdzie szukać tego czujnika? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-11-17, 05:28
|
|
|
Plewis napisał/a: | dziś zrobiłem ponad 200km na trasie i nic sie nie świeciło ,gdzie szukać tego czujnika? |
Podjedź do mechanika niech profilaktycznie sprawdzi ciśnienie oleju. Może po prostu wilgoci gdzieś nałapało i robią się cyrki. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-11-17, 14:18
|
|
|
ernesto napisał/a: | Plewis napisał/a: | dziś zrobiłem ponad 200km na trasie i nic sie nie świeciło ,gdzie szukać tego czujnika? |
Podjedź do mechanika niech profilaktycznie sprawdzi ciśnienie oleju. Może po prostu wilgoci gdzieś nałapało i robią się cyrki. |
jakas podpowiedz gdzie jest ten czujnik? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-17, 19:55
|
|
|
na zdjeciu widac nie co wyzej po prawej stronie silnika nad filtrem oleju. Najlepiej jest zdemontowac filtr powietrza to jest dobre dojscie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-11-17, 20:02
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | na zdjeciu widac nie co wyzej po prawej stronie silnika nad filtrem oleju. Najlepiej jest zdemontowac filtr powietrza to jest dobre dojscie | filrt powietrza czy rure dolotową..?? |
|
|
|
|
|