Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-11-17, 21:07
|
|
|
Plewis napisał/a: | martin_rs4 napisał/a: | na zdjeciu widac nie co wyzej po prawej stronie silnika nad filtrem oleju. Najlepiej jest zdemontowac filtr powietrza to jest dobre dojscie | filrt powietrza czy rure dolotową..?? |
No ja Cię proszę.. http://www.a8team.pl/d2-9...leju-vt3063.htm
Na forum jeszcze zalecają ściągnąć miskę olejową i sprawdzić czy smok pompy nie jest zatkany np resztkami filtra oleju
Podobny temat z problemem ciśnienia oleju (jest tam też pokazany powyższy smok): http://www.a8team.pl/d2-9...leju-vt7081.htm |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-11-18, 00:59
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Plewis napisał/a: | martin_rs4 napisał/a: | na zdjeciu widac nie co wyzej po prawej stronie silnika nad filtrem oleju. Najlepiej jest zdemontowac filtr powietrza to jest dobre dojscie | filrt powietrza czy rure dolotową..?? |
No ja Cię proszę.. http://www.a8team.pl/d2-9...leju-vt3063.htm
Na forum jeszcze zalecają ściągnąć miskę olejową i sprawdzić czy smok pompy nie jest zatkany np resztkami filtra oleju
Podobny temat z problemem ciśnienia oleju (jest tam też pokazany powyższy smok): http://www.a8team.pl/d2-9...leju-vt7081.htm |
bardzo dziekuje za podpowiedz ,jeszcze tylko dane dotyczące ciśnienia jakie powinno byc i bede mógł działac
-moze ktoś bedzie miał podobne bolączki ze swoją ósemeczką to bedzie temat na tacy miał...
po za tym nabijam posty ,bede mógł pokazać moje Ósemeczki |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-18, 07:37
|
|
|
Plewis napisał/a: | jeszcze tylko dane dotyczące ciśnienia jakie powinno byc i bede mógł działac |
Prawidłowe cisnienie:
Na biegu jałowym od 1 do 2,5bar natomiast przy 3000obr/min od 3 do 5 bar. Sprawdzaj przy temperaturze oleju min. 80st.C. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-11-18, 22:51
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Plewis napisał/a: | jeszcze tylko dane dotyczące ciśnienia jakie powinno byc i bede mógł działac |
Prawidłowe cisnienie:
Na biegu jałowym od 1 do 2,5bar natomiast przy 3000obr/min od 3 do 5 bar. Sprawdzaj przy temperaturze oleju min. 80st.C. | ok dzięki ,dziś sprawdziłem ,ze z pod lub z czujniki cieknie olej ,może on jest odpowiedzialny za ten alert... na dniach zdiagnozuje |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2014-11-19, 08:16
|
|
|
Mój Boże kupiłeś tego żółtka ;( czemu nie dałeś go w temacie " kupujemy audi" znam to auto wiem jak było katowane i nie chcę Ciebie straszyć... Powodzenia |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-19, 09:45
|
|
|
AMSTAFF napisał/a: | znam to auto wiem jak było katowane i nie chcę Ciebie straszyć... |
hehe AMSTAFF, chyba juz to zrobiłeś ... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-11-19, 14:47
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | AMSTAFF napisał/a: | znam to auto wiem jak było katowane i nie chcę Ciebie straszyć... |
hehe AMSTAFF, chyba juz to zrobiłeś ... | nie ma sie co śmiać <tjaa> :p |
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-11-20, 12:47
|
|
|
Plewis, jak Ci cieknie już z czujnika cisnienia oleju to lepiej go wymien jak najszybciej bo możesz sie zdziwić jak na trasie staniesz i bedziesz miał dym z pod machy i duzy wyciek z tego gówna. Przerobiłem to własnie po kupnie s8 |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-11-20, 19:50
|
|
|
danielos8 napisał/a: | Plewis, jak Ci cieknie już z czujnika cisnienia oleju to lepiej go wymien jak najszybciej bo możesz sie zdziwić jak na trasie staniesz i bedziesz miał dym z pod machy i duzy wyciek z tego gówna. Przerobiłem to własnie po kupnie s8 | o widzisz jakaś bolączka tych czujników, dzięki za rade ,jeśli to z niego bedzie ciec to oczywiście wymienię-niebieski czy biały tam siedzi który masz silnik,rok?? |
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-11-30, 01:08
|
|
|
w moim silniku AQH czujnik jest czarny i on miał winę ,ciekło z niego ,czujnik zmieniony ,problemem jest jedynie przykręcenie go bo miejsca mało i klucz 24mm też nie pierwszy lepszy pasuje ,jego wymiana po wyjęciu puszki filtra trwa cały zabieg na spokojnie 30minut |
|
|
|
|
|
|
|
|