Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB ] Tempomat - obsługa  
Autor Wiadomość
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-03-29, 20:40   

i co panowie z tym zapamiętywaniem, wie ktoś coś może :?:
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-03-29, 21:07   

pb41ns napisał/a:
i co panowie z tym zapamiętywaniem, wie ktoś coś może :?:


A więc tak. Będę się posługiwał tym schematem:

adrian949 napisał/a:
Na fotce masz opisane! ;-)


Obrazek


Jeśli przełącznik "A" jest przesunięty w prawo to tempomat masz wyłączony. A jeśli w lewo to każdorazowe naciśnięcie przycisku "B" ustawia prędkość dokładnie z jaka się aktualnie poruszasz. Po wciśnięciu hamulca, tempomat automatycznie się rozłącza. Gdy chcesz go włączyć z powrotem to ponownie klikasz na przycisk "B" i jedziesz z tym, że już nie z taką prędkością jaka była poprzednio zapamiętana, tylko z taka jaką jedziesz w trakcie naciśnięcia przycisku za drugim razem. ;)

Dodatkowo przyciskiem "B" odejmujesz, a przesuwając przełącznik "A" dodajesz prędkość kolejno o 2km/h. Tzn. gdy dwa razy naciśniesz przycisk "B" to jedziesz mniej o 4km/h.

Ponadto poniżej prędkości 30km/h tempomatu nie włączysz. ;)
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-03-30, 23:57   

próbowałem ale jakoś nie wychodzi albo ja nie kumam, dodawć moge , odejmować też, ale pamięć , kosmiczna jak narazie dla mnie opcja
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-04-01, 20:14   

O jakiej pamięci piszesz ? bo nie kumam , kiedy chcesz włączasz ogranicznik prędkości i tyle czy to będzie 80 km/h czy 200 km/h przyciskasz i jazda . Za każdym razem ty decydujesz przy jakiej prędkości włączasz to ustrojstwo i nie jest to zapamiętywane . Zapamiętywane są wartości które możesz sobie ustawić na FIS-ie i one będą cie sygnałem dzwiekowym informować o tym że przekraczasz daną ustawioną i zapamiętaną pędkość np ; 40 km/h i 90 km/h .Ale ta funkcja nie ma nic wspólnego z działaniem tempomatu .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-04-02, 19:39   

adrian949 napisał/a:
Na fotce masz opisane! ;-)


Obrazek

na tym obrazku jest napisane że trzeba na chwile przycisnąć przycisk B żeby prędkość została zapisana,u mnie tym przyciskiem poprostu zmiejsza sie prędkość
 
 
MARCIN S8 SDL 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 36
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 21
Skąd: mazowieckie/Siedlce
Wysłany: 2013-04-25, 15:59   

koledzy i koleżanki jak sprawdzić mechanicznie i elektronicznie tempomat bo u mnie nie działa
mam tylko bład włacznika swiateł hamowania
jak sprawdzić pompke, manetke, sterownik ???????
dzieki wielkie za pomoc
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-06-07, 12:13   

Koledzy sprawdzcie sobie rowniez czujnik elektropneumatyczny ktory jest przy pedale hamulca sluzy do deaktywacji tempomatu w momencie nacisniecia hamulca czujnik otwiera sie i zanika podcisnieni i tempomat sie rozlacza. W tym czujniku przy hamulcu sa oringi ktore czesto lubia iupszczac powietrze i tempomat przestaje utrzymywac predkosc. Ja narazie ominalem go zaslepiajac wezyk. Przepraszam za brak polskich znakow pisze z telefonu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.