Autor |
Wiadomość |
rollo_tomasi
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 131 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-04-28, 23:36 [D2 97 4.2PB
] Wymiana kierownicy na multifunkcyjną
|
|
|
Cześć!
Pyt.1.
Jakie kierownice były oferowane w A8/ S8 D2 preFl i poFL? Czym sterują przyciski na tych kierach?
Pyt.2.
Dokładam sobie systematycznie różne systemy, których moje 8 w standardzie nie miało i mam pytanie: czy jest możliwość wymiany kierownicy standardowej S8 w preFL na multifunkcyjną od polifta, tak, by działały na niej przyciski?
Mam radio delta z Bose. Może będzie konieczna wymiana radia? Jak z podłączeniem, tak, żeby wszystko działało? Czy ktoś to robił, chce zrobić? :-)
Proszę o sugestie. |
_________________ Tomek
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-04-29, 10:15
|
|
|
Ad1. W kierownicy multifunkcyjnej - 4 ramiennej masz możliwość sterowania biegami (+/-). Po lewej stronie jest zmiana w trybie CD - zmiana utworu następny/ poprzedni, w trybie radio zmiana częstotliwości wyższa/niższa (nie rozpracowałem jak tymi przyciskami wybierać pomiędzy zapisanymi stacjami :-/ ). Z TV nie wiem jak to jest bo nie używam. Przyciskiem RT przełączałem radio/telefon. Gdy karta sim była w telefonie przyciskami góra/dół dało się przewijać kontakty, więcej nie zgłębiałem się w temacie.
Po prawej stronie jest pogłaśnianie i ściszanie. Przyciskiem słuchawki odbierało się połączenie lub je zakańczało. Bardzo wygodna ta kierownica, bynajmniej ja sobie chwalę.
Ad2. Tutaj dużo nie pomogę ale było coś wspominane, że były 2 rodzaje wieloklinu, mały i duży. Dodatkowo pewnie będziesz potrzebował taśmy i przekodować radio. Jednak jak to jest z radiem delta tego nie wiem :-/ |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-04-29, 20:51 Re: Wymiana kierownicy na multifunkcyjną
|
|
|
rollo_tomasi napisał/a: |
Mam radio delta z Bose. Może będzie konieczna wymiana radia? Jak z podłączeniem, tak, żeby wszystko działało? Czy ktoś to robił, chce zrobić? :-)
Proszę o sugestie. |
Ja to robilem i to w preFLu. Generalnie z Deltą nie bedzie to dzialalo. A to z prostej przyczyny, Delta nie ma can'a. Jesli chcesz moge Ci zalozyc multifunkcje, tylko musisz zmienic radio np na concerta albo navi plusa.
Jak kupisz kiermane z wioselkami od biegow to wyspawamy od razu zmiane biegow.
Roboty jest na dwa dni, pod warunkiem ze wszystkie manele beda zebrane. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-05-28, 18:30
|
|
|
witam, podepnę sie pod temat czy kierownica z a6 c5 będzie pasować do a8 pre fl ?? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-05-28, 22:21
|
|
|
nie, wieloklin jest inny |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-09-17, 18:20
|
|
|
a kierownica ze zmiana biegów +,- zaiskrzy w d2 po fl 2000 rok czy nie? bo mam multifunkcyjna lecz wlasnie bez mozliwosci zmiany biegów .. |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-09-18, 21:01
|
|
|
Bedzie działac, ale bez grzebania sie nie obejdzie. Nie wiadomo czy twój sterownik multifunkcji obsłuzy skrzynie. Wtedy trzeba go wymienic i dociagnac czesc brakujacej instalacji. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|