Autor |
Wiadomość |
pawcio
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: paweł
Jeżdzę: A8
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2012-09-26, 19:28 [D2 98 2.5TDI
] błedy 01268
|
|
|
cześć mam taki problem wyskakują mi takie błędy ten pierwszy to wywala raz na jakiś czas tzn. jak zgrzeje silnik na maxa gasze go i próbuje odpalić to długo kreci żeby odpalił ale czasami jest tak że normalnie odpali dodam że pompa była regenerowana jakiś rok temu
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
27-00 - Implausible Signal |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-09-26, 19:55
|
|
|
1268 - - - - - 04F4 Nastawnik dawki (N146)
553 - - - - - 0229 Przepływomierz masowy powietrza MAF (G70) lub VAF (kod alternatywny |
|
|
|
|
|
|
|
pawcio
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: paweł
Jeżdzę: A8
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2012-09-26, 20:03
|
|
|
to wychodzi na to że nastawnik się sypie
[ Dodano: 2012-09-26, 22:03 ]
może ktoś z kolegów jeszcze się wypowie jakieś pomysły
dodam że to się dzieje przy ostrej jeździe a jeżdżąc normalnie po mieście silnik nagrzany na ful 90C i odpala normalnie, brak błędów
a mogło tak się dziać przy uszkodzonym czujniku płynu (fakt taki że błędów nie było) ale po wymianie go praca silnika się zmieniła |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-09-26, 22:36
|
|
|
moze wymien przeplywke, bo dawka paliwa zalezy tez od ilosci powietrza.. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-09-28, 19:43
|
|
|
Pewnie tranzystorek w pompie VP44 zamontowany nie taki podczas tej regeneracji |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-09-28, 22:47
|
|
|
no wlasnie, ile dales za regeneracje pompy? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
pawcio
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: paweł
Jeżdzę: A8
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2012-09-30, 13:58
|
|
|
Witam za regenerację pompy dałem 2500 pln i dosłownie po pół roku już wysyłałem na reklamacje z tym właśnie problemem to odpowiedź była taka że to z powodu benzyny w paliwie a robiłem ją w nadarzynie koło warszawki u pana Bogdana Podkowińskiego znany pan |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-10-01, 15:11
|
|
|
a skad benzyna w paliwie? Udalo Ci sie zatankowac? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
pawcio
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: paweł
Jeżdzę: A8
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2012-10-01, 18:08
|
|
|
Myślałem że jak naleje na cały zbiornik koło 3lit to nie zamarznie w zimie lałem inne specyfiki i nic nie działa i tak ona w zbiorniku |
|
|
|
|
|