Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 2.5TDI ] Brak mocy  
Autor Wiadomość
arek992 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 35
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 25
Skąd: Książenice
Wysłany: 2010-04-12, 22:41   [D2 98 2.5TDI ] Brak mocy

Witam mam problem z moja A8 mianowicie brak jej mocy przy wyzszych na 4 biegu ciezko ma siie wkrecic do 4000 a na 5 biegu maks 3200 i po jakim czasie obrotach jakis czas temu mialem wymieniany zawor sterowania turbiny tak zwana gruszka nie wiem moze zle ja ustawili czy cos nei znam sie zrobilem logi w vagu ale nie moge tego odszyfrowac czarna magia to dla mnie moze jest ktos w stanie mi pomoc logi byly robione na 3 biegu

LOG-01-011-xxx-xxx.rar
blok 11
Pobierz Plik ściągnięto 690 raz(y) 755 Bajtów

LOG-01-003-008-xxx.rar
blok 3 i 8
Pobierz Plik ściągnięto 674 raz(y) 1,5 KB

 
 
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-04-14, 23:53   

najpierw zapisz sie do klubu a6 link -

http://www.a6klub.pl
naspetnie poproś nowych kolegów o sprawdzenie logów

sprawdzałes czy są jakieś błędy
ile ci cagnie na czwrtym biegu jak predkość a co z N75

a może masz przeładowanie?
daj znac to coś poradzimy
_________________

 
 
arek992 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 35
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 25
Skąd: Książenice
Wysłany: 2010-04-15, 15:16   

Na czwartym biegu do 4000 4200 sie rozkreci ale bardzo dlugo to trwa z predkoscia to 190 dalej nie moze przed wymiana tej gruszki jechalem 230 i duzo szybciej sie zbieral

[ Dodano: 2010-04-15, 15:17 ]
bledow nie ma
 
 
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-04-15, 15:27   

a sprawdz czy sztanga na turbinie lekko chodzi bo może masz zapieczone kierownice

a druga sprawa to czy jak ci wymieniali gruchę to czy ją ustawiali i czy po samej wymianie było lepiej jeśli nie to masz niewyregulowaną gruchę a to już powinien zrobić fachura co ma o tym pojęcie najlepiej zakład od regeneracji
_________________

 
 
arek992 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 35
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 25
Skąd: Książenice
Wysłany: 2010-04-15, 15:51   

tzn znajomy mi to wymienial i raczej nie regulowal zmierzyl tylko ta stara i ustawil tak ta nowa
 
 
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-04-15, 16:08   

i po zamontowaniu było dobrze czy nie?

a co ze sztangą jest to ten element co wchodzi w gruszke czy chodzi lekko
_________________

 
 
arek992 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 35
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 25
Skąd: Książenice
Wysłany: 2010-04-15, 16:14   

bylo znacznie lepiej ale czuc ze to jeszcze nie to a co do tej sztangi chodzi normalnie tzn elemet ktory jest przymocowany do gruszki bo sama sztange w gruszce by ruszyc trzeba jakiejs sily uzyc
 
 
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-04-15, 16:20   

celem wyeliminowania zapieczonych łopatek to najlepiej odkręcić dwie śruby 10 na których jest mocowana gruszka i wtedy sprawdzisz czy sztanga czyli patyk chodzi lekko na turbinie bo wiadomo jak byś miał rozebrane wszystko i prubował wcisnąc patyk w gruszcze to będzie opur i to dość spory. Jak niechce cię odkręcać to podważ kluczem sztanga musi chodzić około 1 cmw dół lub w góre

[ Dodano: 2010-04-15, 16:21 ]
najlepiej to ją troche rozruszaj i się przejedz i powiedz jak jest jeśli to nic nieda to masz gruche do wyregulowania
_________________

 
 
arek992 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 35
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 25
Skąd: Książenice
Wysłany: 2010-04-15, 16:40   

Chodzi bez oporow
 
 
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-04-15, 17:01   

to już nie wiem

czy masz pewność że to gruszka była usterką

czy na pewno taka sama jest założona jak była wcześniej

możesz jeszcze zrobić logi statyczne i dynamiczne i wrzucić na a6 lub audipolska może czegoś się dopatrzą

możesz też zdjąć całe turbo i podjechać do firmy regenerującej celem sprawdzenia jest to darmowe lub lepiej zadzwonić i podjechać autem co oni na to

pozdro
_________________

 
 
arek992 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 35
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 25
Skąd: Książenice
Wysłany: 2010-04-15, 17:03   

tak wtedy byla gruszka
 
 
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-04-15, 19:15   

no to jak nic do fachowca na regulacje



pozdro
_________________

 
 
arek992 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 35
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 25
Skąd: Książenice
Wysłany: 2010-04-15, 19:48   

no nic to pozostalo mi szukac fachowca w moich okolicach bo nie znam. A wogole to bym go sprzedal i kupil benzynke 4.2 :D

[ Dodano: 2010-04-18, 20:55 ]
Znalazlem juz warsztat zajmujacy sie tym w tym tygodniu mam z tym podjechac poinformuje o efektach

[ Dodano: 2010-04-24, 04:18 ]
Autko juz odebrane od mechanika naprawa kosztowala mnie 450 zl niestety ale euforia nie do opanowania radosc z jazdy teraz takim autkiem padniety byl przeplywomierz
 
 
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-04-29, 11:12   

a to dziwne że nie miałeś błędów przepływki ale gratuluje
_________________

 
 
arek992 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 35
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 25
Skąd: Książenice
Wysłany: 2010-04-30, 19:46   

no vag zadnych bledow nie pokazywal
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.