Autor |
Wiadomość |
Pix
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014 Posty: 49 Skąd: OBERSCHLESIEN
|
Wysłany: 2017-04-30, 11:28 [D2 98 2.5TDI
] Centralny zamek nie zamyka tylnej klapy.
|
|
|
Witam
Tylna klapa nie zamyka się z centralnego zamka. Słychać pracę pompki(silniczka?) przez kilka sekund po wciśnięciu guzika w pilocie, drzwi normalnie się zamykają, natomiast klapa nie(pompka nadal pracuje przez kilka sekund po zamknięciu drzwi). Kluczem przez zamek w klapie normalnie można zamknąć.
Dziurawy wężyk? |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2017-04-30, 11:33
|
|
|
Pix, Sprawdź wężyki od powietrza, musisz zdjąć plastykową osłonę w bagażniku (tą co przykrywa ucho od zamka) i boczek lewy w bagażniku , tam znajduje się pompka .
Sprawdź węże które idą od pompki w kierunku tylnej klapy ( idą 2 węże ) może któryś spadł .
Jak nie to zostaje osłona tylnej klapy (tam gdzie trójkąt), odkręcamy parę śrubek i mamy na wierzchu zamek tylnej klapy , może przy zamku spadł wężyk .
Tam nie ma nic trudnego
Dosłownie z 30 min roboty . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-04-30, 13:22
|
|
|
Na 99% pękła gumka na siłowniku. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-04-30, 17:28
|
|
|
gtfan napisał/a: | Na 99% pękła gumka na siłowniku. | Jestem tego samego zdania, robiłem to u siebie w zeszłym roku. Nowy siłownik kosztuje w ASO około 120 zł. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-04-30, 19:49
|
|
|
Jak nie zamyka to nie byłbym taki do końca przekonany, czy to akurat tylko dziura w gumce.
Przerobiłem temat tego siłownika i jeśli nie chce zamykać, to może być równie dobrze walnięta membrana wewnątrz siłownika.
Jeśli faktycznie pękła sama gumka to można kupić dobrze pasujący zamiennik firmy Bosch za parę złotych (gdzieś kiedyś podawałem nawet numer części - ogólnie dostępny), jeśli poszła membrana w środku to tylko wymiana. |
|
|
|
|
Wojtek1995
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8l D2
Wiek: 29 Dołączył: 24 Cze 2018 Posty: 1 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2018-06-25, 17:58
|
|
|
A jak siłownik zamyka i otwiera a pompka dalej pompuje a powietrze ucieka drugim wylotem z siłowniak?? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-06-26, 18:20
|
|
|
Skoro siłownik jest nieszczelny to należałoby go wymienić |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-06-29, 05:20
|
|
|
Wojtek1995,
Uzupełnij proszę swój profil zgodnie z regulaminem. Wypełnij rzetelnie wszystkie obowiązujące pola. Jeśli nie chcesz podawać miasta w którym zamieszkujesz, podaj inne duże, najbliżej leżące od Twojego miejsca przebywania. Informacje techniczne uzupełnij szczegółowo i prawidłowo wybierając je menu w Twoim profilu.
Brak uzupełnionego profilu może skutkować jego usunięciem lub zablokowaniem. |
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-01-27, 12:24
|
|
|
Chris napisał/a: | Bosch za parę złotych (gdzieś kiedyś podawałem nawet numer części |
Ma ktoś może ten nr części albo jak to wyszukać? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
Przemek87
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 23 Skąd: Dębica ZKL
|
Wysłany: 2019-02-08, 17:51
|
|
|
Ostatnio przerabiałem temat. To samo. Wszystkie zamykało dobrze, ale problem był z bagażnikiem. Słychać było, że pompka pracuje około 10 sekund. Po otwarciu klapy bagażnika przyłożyłem ucho i było słychać syczenie. Oczywiście jak koledzy pisali wyżej. Gumka na pręcie uszkodzona. Znalazłem w garażu kawałek instalacji i przy kostce była taka osłona gumowa z harmonijką została zamontowana na pręcie. Dodatkowo "uszczelniłem" trytkami na pręcie i na dolnej szerszej części. Ot cała historia |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2019-02-09, 20:12
|
|
|
Po uszkodzeniu tej gumki tak na szybko naprawiłem owijając to kawałkiem dętki rowerowej i dociskając na "trytki".
A naprawa bez większego kombinowania - na szrocie kupiłem inny siłownik za jakieś 10 złotych od auta z grupy VAG i przełożyłem ten element uszczelniający (ta czerwona gumka nawet solidniejsza od oryginału)
|
_________________
|
|
|
|
|
|