Autor |
Wiadomość |
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2016-10-13, 21:34 [D2 FL ALL
] Sterowanie temperaturą jednym przyciskiem
|
|
|
czy można sterować obiema strefami temperatur za pomocą jednego przycisku? np. reuglacji kierowcy. jest trochę irytujące że trzeba oddzielnie dla 2och stref zmieniać temperaturę |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-13, 21:47
|
|
|
no to fakt. nawet u mojej żony w Grande Punto jest dwustrefowy klimatronik i można go sterować mono albo duo. Fajna sprawa...
Ale u nas raczej takiego przycisku nie znajdziesz |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-10-13, 21:49
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Ale u nas raczej takiego przycisku nie znajdziesz | Ale wystarczy przylutować cztery kabelki żeby działało, rozgryzałem ten temat kilka lat temu dla klienta którego to też irytowało |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-13, 21:56
|
|
|
nie no ok, ale jest to operacja dająca nam tylko jedną możliwość ...
sens w tym aby można było ustawiać sobie obie strefy na raz jak jedziesz sam, a jak z kims to wtedy każdy sobie....
u mnie jak z moją Agą jade to zawsze jest różna temperatura na klimatroniku |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-10-13, 21:59
|
|
|
Można dać przełącznik który aktywuje lub dezaktywuje te funkcję, tak jak to jest w VW z przyciskiem DUAL |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-13, 22:03
|
|
|
ooo to baaaja.... bierz na spota do Apo będziemy działać |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-10-13, 22:14
|
|
|
Oszalałeś, przejadę ponad 700km i mam grzebać przy autach ?! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-13, 22:15
|
|
|
przedłuzymy kwatere |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-10-14, 02:29
|
|
|
Z tego co pamiętam w lifcie była opcja trzymając bodaj oba auto albo któreś z zakresu jednocześnie, ale ciężko to było potem wyłączyć i nie działa w prefl |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-14, 07:36
|
|
|
danishow napisał/a: | Oszalałeś, przejadę ponad 700km i mam grzebać przy autach ?! |
Dani do Ślesina pokonałeś łącznie z 1500km i jeszcze Prestonowi światełka lutowałeś
nie no żartuje, oczywiście nic nie będziemy modzić. Ma być jak fabryka dała i tyle. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2016-10-14, 08:35
|
|
|
Co gdzie trzeba lutował ? Jak ten przełącznik dual zamontować |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-14, 08:44
|
|
|
no to masz Daniel....rób proszę schemat podłączenia przycisku DUAL |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-10-14, 19:38
|
|
|
Jak będę miał rozebrany klimatronic z A8 pod nosem, to mogę zrobić schemat. Inaczej nie da rady, nie wyssę tego z palca |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-14, 19:44
|
|
|
niee no przecież nikt nie mówi, że na już .... dam Ci czas do 21go ...
ale ja nie wiem czy bym to chciał |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-10-14, 19:50
|
|
|
Sugerujesz, że bym demontował swój panel klimatronica ?? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|