Autor |
Wiadomość |
p_awel2
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2 Lift
Wiek: 33 Dołączył: 15 Kwi 2016 Posty: 4 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 2016-09-25, 22:56 [D2 01 3.7PB/LPG
] Problemy z nawiewami... Przestają podaw
|
|
|
Witam wszystkich ! W moim D2 występuje następujący problem. Kiedy jadę w trasie, mniej więcej po 1,5h jazdy nawiewy zaczynają nie dawać rady... Wiatrak przyspiesza do 70% mocy, w aucie robi się głośno, lecz z nawiewów prawie nie leci powietrze... słychać taki jakby głuchy dźwięk pracującego wentylatora, jakby powietrze uciekało gdzieś do innego wlotu... Po zgaszeniu auta i odpaleniu po kilku godzinach wszystko wraca do normy, z nawiewów leci huragan i po 1.5,godziny jazdy znów mała ilość powietrza z nawiewów... a wiatrak się kręci ....Czy ktoś z Was przerabiał coś podobnego, jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny ? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-09-26, 04:49
|
|
|
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
p_awel2
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2 Lift
Wiek: 33 Dołączył: 15 Kwi 2016 Posty: 4 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 2016-09-27, 13:19
|
|
|
Witam !
Czy jest ktoś w stanie coś doradzić ? |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-10-03, 11:08
|
|
|
Kody błędów sprawdzałeś? Taki efekt jest m.in wtedy, kiedy klapa obiegu wewnętrznego blokuje się w jakiejś nie-skrajnej pozycji. Jak pojawi się problem, to spróbuj kilka razy włączyć i wyłączyć obieg zamknięty (daj kilkanaście sekund czasu pomiędzy próbami) i zobacz, czy jest jakaś różnica. |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-10-03, 11:30
|
|
|
U mnie ten sam objaw był z tym że w D3 i wykasowałem błąd związany z klapą obiegu wewnetrznego,zrobiłem test elementów wykonawczych i po tym wszystko wróciło do normy.Prawdopodobnie klapa się przycinala.Zdejmij filtr kabinowy pod maską i zobacz czy klapa reaguje. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
p_awel2
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2 Lift
Wiek: 33 Dołączył: 15 Kwi 2016 Posty: 4 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 2016-10-11, 14:47
|
|
|
Dzięki za rady. Przy najbliższej trasie sprawdzę i dam znać jak reaguje.
Co do błędów na kompie, nie pokazuje nic wtedy gdy nawiewy działają jak trzeba.
W miarę możliwości w momencie wystąpienia usterki będę starał się podjechać na jakąś diagnostykę u kogoś z kompem... |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-10-11, 19:04
|
|
|
leon0376, w D2 filtry kabinowe zamontowane są w masce ...pod nimi zobaczysz tylko blachę |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
bybus
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2012 Posty: 84 Skąd: Piaski
|
Wysłany: 2016-10-12, 13:48
|
|
|
danishow napisał/a: | leon0376, w D2 filtry kabinowe zamontowane są w masce ...pod nimi zobaczysz tylko blachę |
No właśnie, leon0376 te klapy zobaczysz po odkręceniu osłony wentylatora. |
|
|
|
|
|
|
|
p_awel2
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2 Lift
Wiek: 33 Dołączył: 15 Kwi 2016 Posty: 4 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 2016-10-17, 11:26
|
|
|
Tak mi się też wydawało, że ta klapa jest głębiej... Wczoraj zrobiłem trasę około 400km.
I problem występuję nadal. Sprawdziłem 2 rzeczy. Pobawiłem się obiegiem zamkniętym oraz otwartym na zmianę oraz włączałem skierowanie powietrza na szybę ( odparowanie) niestety nie pomogło zwiększyć ilości wydobywającego się z kratek powietrza ale odparowało przednią szybę... Jako objaw zauważyłem też parujące szyby. Niestety ze względu na to, że była to niedziela, nie miałem możliwości podłączyć się pod kompa podczas trwającej usterki. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-10-18, 17:30
|
|
|
Parująca szyba to wilgoć w aucie. Zapchane sączki klimatyzacji. Zobacz co masz pod dywanikami.
Jak zacznie Ci nadmuch zanikać to warto zaglądnąć pod maskę co tam się dzieje. Może już się szczotki kończą w wentylatorze? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|