Autor |
Wiadomość |
arek992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Książenice
|
Wysłany: 2010-04-12, 21:41 [D2 98 2.5TDI
] Brak mocy
|
|
|
Witam mam problem z moja A8 mianowicie brak jej mocy przy wyzszych na 4 biegu ciezko ma siie wkrecic do 4000 a na 5 biegu maks 3200 i po jakim czasie obrotach jakis czas temu mialem wymieniany zawor sterowania turbiny tak zwana gruszka nie wiem moze zle ja ustawili czy cos nei znam sie zrobilem logi w vagu ale nie moge tego odszyfrowac czarna magia to dla mnie moze jest ktos w stanie mi pomoc logi byly robione na 3 biegu
LOG-01-011-xxx-xxx.rar blok 11 |
Pobierz Plik ściągnięto 721 raz(y) 755 Bajtów |
LOG-01-003-008-xxx.rar blok 3 i 8 |
Pobierz Plik ściągnięto 710 raz(y) 1,5 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-04-14, 22:53
|
|
|
najpierw zapisz sie do klubu a6 link -
http://www.a6klub.pl
naspetnie poproś nowych kolegów o sprawdzenie logów
sprawdzałes czy są jakieś błędy
ile ci cagnie na czwrtym biegu jak predkość a co z N75
a może masz przeładowanie?
daj znac to coś poradzimy |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
arek992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Książenice
|
Wysłany: 2010-04-15, 14:16
|
|
|
Na czwartym biegu do 4000 4200 sie rozkreci ale bardzo dlugo to trwa z predkoscia to 190 dalej nie moze przed wymiana tej gruszki jechalem 230 i duzo szybciej sie zbieral
[ Dodano: 2010-04-15, 15:17 ]
bledow nie ma |
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-04-15, 14:27
|
|
|
a sprawdz czy sztanga na turbinie lekko chodzi bo może masz zapieczone kierownice
a druga sprawa to czy jak ci wymieniali gruchę to czy ją ustawiali i czy po samej wymianie było lepiej jeśli nie to masz niewyregulowaną gruchę a to już powinien zrobić fachura co ma o tym pojęcie najlepiej zakład od regeneracji |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
arek992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Książenice
|
Wysłany: 2010-04-15, 14:51
|
|
|
tzn znajomy mi to wymienial i raczej nie regulowal zmierzyl tylko ta stara i ustawil tak ta nowa |
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-04-15, 15:08
|
|
|
i po zamontowaniu było dobrze czy nie?
a co ze sztangą jest to ten element co wchodzi w gruszke czy chodzi lekko |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
arek992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Książenice
|
Wysłany: 2010-04-15, 15:14
|
|
|
bylo znacznie lepiej ale czuc ze to jeszcze nie to a co do tej sztangi chodzi normalnie tzn elemet ktory jest przymocowany do gruszki bo sama sztange w gruszce by ruszyc trzeba jakiejs sily uzyc |
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-04-15, 15:20
|
|
|
celem wyeliminowania zapieczonych łopatek to najlepiej odkręcić dwie śruby 10 na których jest mocowana gruszka i wtedy sprawdzisz czy sztanga czyli patyk chodzi lekko na turbinie bo wiadomo jak byś miał rozebrane wszystko i prubował wcisnąc patyk w gruszcze to będzie opur i to dość spory. Jak niechce cię odkręcać to podważ kluczem sztanga musi chodzić około 1 cmw dół lub w góre
[ Dodano: 2010-04-15, 16:21 ]
najlepiej to ją troche rozruszaj i się przejedz i powiedz jak jest jeśli to nic nieda to masz gruche do wyregulowania |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
arek992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Książenice
|
Wysłany: 2010-04-15, 15:40
|
|
|
Chodzi bez oporow |
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-04-15, 16:01
|
|
|
to już nie wiem
czy masz pewność że to gruszka była usterką
czy na pewno taka sama jest założona jak była wcześniej
możesz jeszcze zrobić logi statyczne i dynamiczne i wrzucić na a6 lub audipolska może czegoś się dopatrzą
możesz też zdjąć całe turbo i podjechać do firmy regenerującej celem sprawdzenia jest to darmowe lub lepiej zadzwonić i podjechać autem co oni na to
pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
arek992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Książenice
|
Wysłany: 2010-04-15, 16:03
|
|
|
tak wtedy byla gruszka |
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-04-15, 18:15
|
|
|
no to jak nic do fachowca na regulacje
pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
arek992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Książenice
|
Wysłany: 2010-04-15, 18:48
|
|
|
no nic to pozostalo mi szukac fachowca w moich okolicach bo nie znam. A wogole to bym go sprzedal i kupil benzynke 4.2
[ Dodano: 2010-04-18, 20:55 ]
Znalazlem juz warsztat zajmujacy sie tym w tym tygodniu mam z tym podjechac poinformuje o efektach
[ Dodano: 2010-04-24, 04:18 ]
Autko juz odebrane od mechanika naprawa kosztowala mnie 450 zl niestety ale euforia nie do opanowania radosc z jazdy teraz takim autkiem padniety byl przeplywomierz |
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-04-29, 10:12
|
|
|
a to dziwne że nie miałeś błędów przepływki ale gratuluje |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
arek992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Książenice
|
Wysłany: 2010-04-30, 18:46
|
|
|
no vag zadnych bledow nie pokazywal |
|
|
|
|
|